Rieju RS 2 125

--JK--
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut --JK-- » 3.6.2007 20:12

jeebo^^ kirjoitti:jep meitsi pisti 13eturissan ja autto niin saatanasti 5 vaihteen jaksamiseen ,, ja kiihtyy ku kikseri:D
Toivottavasti täsä on ees totuuden siemen :D eli vaikuttiko oikeesti jotain ?
zeibU
Liittynyt:
6.9.2006 21:55

ViestiKirjoittanut zeibU » 3.6.2007 20:14

vaikutti ja aika paljonkin menee melkein samanverran kun vakiorissalla mut kiihtyy paljon paremmin ja jaksaa mennä viel 5.vaihteella kunnolla
--JK--
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut --JK-- » 3.6.2007 20:18

jeebo^^ kirjoitti:vaikutti ja aika paljonkin menee melkein samanverran kun vakiorissalla mut kiihtyy paljon paremmin ja jaksaa mennä viel 5.vaihteella kunnolla
Joo eli siis ilmeisesti jaksaa pitää paremmin sen 110 ainakin??
zeibU
Liittynyt:
6.9.2006 21:55

ViestiKirjoittanut zeibU » 3.6.2007 20:19

kyllä
--JK--
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut --JK-- » 3.6.2007 20:19

jeebo^^ kirjoitti:kyllä
Ja viel sellasta et mistäs hommasit sen :D:D
zeibU
Liittynyt:
6.9.2006 21:55

ViestiKirjoittanut zeibU » 3.6.2007 20:21

ihan jälleenmyyjältä ostin:D
hansu1
Paikkakunta:
NIVALA
Liittynyt:
3.1.2006 22:07

ViestiKirjoittanut hansu1 » 3.6.2007 21:11

Ite oon ostamassa kevaria ja vähä kahen vaiheilla oon eli tämä rs2 tai cbr... ja kun tässä rs2:ssa on kuulemma hitusen vähempi tehoa kuin ceebrassa nii kai tällä nyt sentään mopon ohi pääsee, vaikka ois vähä viritettykki???? :D
Viitamäki
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
21.11.2006 18:21

ViestiKirjoittanut Viitamäki » 3.6.2007 21:48

punisher1 kirjoitti:nii kai tällä nyt sentään mopon ohi pääsee, vaikka ois vähä viritettykki???? :D


Tiukoille voi mennä :D Kun en meinannut mun cbr:llä päästä muutaman yyber viri enduron ohi ;D Kauhee tuuli ja hiukan mäkee. Kyllä se onneks lipu niistä ohi. Meinas vähän hiki tulla et helvetti jos noista ei ohi pääse.

Mutta ei hätää kun tänään ohiteltiin autojakin satasen rajotuksilla =) Että kyllä ne siitä piristyy.
Itekki olin vähän riejun kannalla, ulkonäön ja koon takia. Mutta hommasin sitte sepon. Ohan se sentään Honda ja tolla nollaseiskalla kehtaa kyllä päästellä!
I<3 motorcycles.
hansu1
Paikkakunta:
NIVALA
Liittynyt:
3.1.2006 22:07

ViestiKirjoittanut hansu1 » 4.6.2007 10:21

Viitamäki kirjoitti:
punisher1 kirjoitti:nii kai tällä nyt sentään mopon ohi pääsee, vaikka ois vähä viritettykki???? :D


Tiukoille voi mennä :D Kun en meinannut mun cbr:llä päästä muutaman yyber viri enduron ohi ;D Kauhee tuuli ja hiukan mäkee. Kyllä se onneks lipu niistä ohi. Meinas vähän hiki tulla et helvetti jos noista ei ohi pääse.

Mutta ei hätää kun tänään ohiteltiin autojakin satasen rajotuksilla =) Että kyllä ne siitä piristyy.
Itekki olin vähän riejun kannalla, ulkonäön ja koon takia. Mutta hommasin sitte sepon. Ohan se sentään Honda ja tolla nollaseiskalla kehtaa kyllä päästellä!
Ja onhan siinä hondassa kyl pikkuse enempi tehoa... tuo riejun 7,5kw tuntuu aivan naurettavalta kevarille
Tomiii.
Paikkakunta:
Kauhava
Liittynyt:
16.1.2007 0:02

ViestiKirjoittanut Tomiii. » 4.6.2007 11:28

punisher1 kirjoitti:
Viitamäki kirjoitti:
punisher1 kirjoitti:nii kai tällä nyt sentään mopon ohi pääsee, vaikka ois vähä viritettykki???? :D


Tiukoille voi mennä :D Kun en meinannut mun cbr:llä päästä muutaman yyber viri enduron ohi ;D Kauhee tuuli ja hiukan mäkee. Kyllä se onneks lipu niistä ohi. Meinas vähän hiki tulla et helvetti jos noista ei ohi pääse.

Mutta ei hätää kun tänään ohiteltiin autojakin satasen rajotuksilla =) Että kyllä ne siitä piristyy.
Itekki olin vähän riejun kannalla, ulkonäön ja koon takia. Mutta hommasin sitte sepon. Ohan se sentään Honda ja tolla nollaseiskalla kehtaa kyllä päästellä!
Ja onhan siinä hondassa kyl pikkuse enempi tehoa... tuo riejun 7,5kw tuntuu aivan naurettavalta kevarille

Niin ja eikös CBR kuitenkin ole kevyempi ja pienempi, niin kyllä se riejun pieksee aikas helposti.
Viitamäki
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
21.11.2006 18:21

ViestiKirjoittanut Viitamäki » 4.6.2007 11:40

Rieju on muuten tietojen mukaan kevyempi :s

Rieju: Kuivapaino 107kg
Honda: Kuivapaino 119kg + Hondassa vielä tankki muutaman litran isompi.
Mistä tuo sitten johtuu? Onhan se Rieju sentään kookkaampi.
I<3 motorcycles.
Tomiii.
Paikkakunta:
Kauhava
Liittynyt:
16.1.2007 0:02

ViestiKirjoittanut Tomiii. » 4.6.2007 11:58

Viitamäki kirjoitti:Rieju on muuten tietojen mukaan kevyempi :s

Rieju: Kuivapaino 107kg
Honda: Kuivapaino 119kg + Hondassa vielä tankki muutaman litran isompi.
Mistä tuo sitten johtuu? Onhan se Rieju sentään kookkaampi.

Ohoh :O
Winegum
Pyörä:
Suzuki GSX-R 1000 K2
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
9.8.2005 8:44

ViestiKirjoittanut Winegum » 4.6.2007 14:50

Viitamäki kirjoitti:Rieju on muuten tietojen mukaan kevyempi :s

Rieju: Kuivapaino 107kg
Honda: Kuivapaino 119kg + Hondassa vielä tankki muutaman litran isompi.
Mistä tuo sitten johtuu? Onhan se Rieju sentään kookkaampi.
Eikös CBR ole nestejäähdytetty? Vaikuttaako se sitten painoon? Rieju ainakin on ilmajäähy.
Tomiii.
Paikkakunta:
Kauhava
Liittynyt:
16.1.2007 0:02

ViestiKirjoittanut Tomiii. » 4.6.2007 15:06

Winegum kirjoitti:
Viitamäki kirjoitti:Rieju on muuten tietojen mukaan kevyempi :s

Rieju: Kuivapaino 107kg
Honda: Kuivapaino 119kg + Hondassa vielä tankki muutaman litran isompi.
Mistä tuo sitten johtuu? Onhan se Rieju sentään kookkaampi.
Eikös CBR ole nestejäähdytetty? Vaikuttaako se sitten painoon? Rieju ainakin on ilmajäähy.

On nestejäähy.
sMt
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
10.5.2007 18:46

ViestiKirjoittanut sMt » 5.6.2007 0:41

dumbbi kirjoitti:vitun sama paljo se kulkee? miule alkaa olee iha sama. kaikki aukoo päätäsä kuitenki "nelari hahah". so what? jos jonkun ego siitä kasvaa ni miun puolesta saa aukoo. Itekki voin sanoo et tää on sama ku mopolla ajas, erona se ettei saa sakkoja virityksestä. . .VI*UN SAMA!? miule riittäs ku tuo maahantuoja sais nyt sen pyörän takas maaha, ja pääsis korottaa ees sen perseen ja vaihtamaa sen taka penkin päällisen siniseen.. ja nyt ois aikaa keksii muutaki modattavaa..pitää vähä katella mihi suuntaa lähtis rakentaan.. ois ees siisti MOPO mil ajaa ens kesä vaikka "vaan sataa" PISTE.

ei oo dumbin puheista päätellen ollu hyvä ostos...