Honda Shadow

mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 28.5.2009 10:56

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:38, muokattu yhteensä 1 kerran
ARD3X
Pyörä:
Honda VT 125 Shadow
Liittynyt:
26.4.2009 20:29

ViestiKirjoittanut ARD3X » 28.5.2009 19:27

Juu ja mulle se aivan sama jääkö vai ei, mutta mielestäni shadowissa on erinomainen ajoasento ja varmaan mataluutensa takia 110km/h ei tunnu missää. Taas kun istuu Honda seven fiftyn päällä on jo 80 km/h piinaava vauhti:( Kaverini on myös erittäin kevyt ja Sisäänajo on tehty tuhansia kilometrejä sitten.
Bronn
Pyörä:
Honda Shadow 125cc
Paikkakunta:
Koski TeeÄll
Liittynyt:
5.7.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Bronn » 1.6.2009 16:40

Mites teillä muilla shadow kuskeilla on tuo tankin kireys eli saako sitä hiukan nostettua? Kun ajoin oman Shadowin ojaan (pyöräl tai itselle ei käyny mitään) niin tuntuisi kun tankki olisi päässyt löystymään hiukan. Kokeilin sitä penkin alla olevaa tankin ruuvia ja oli tiukassa. Mistä muualta tankki on kiinni kun voisi vähän kiristellä.
Honda Shadow
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 1.6.2009 17:40

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Bronn
Pyörä:
Honda Shadow 125cc
Paikkakunta:
Koski TeeÄll
Liittynyt:
5.7.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Bronn » 1.6.2009 21:14

mustavi kirjoitti:Kuis ny noin tuli otettua laveet linjat?

Hiekkatiellä kun ajelin niin lähti persus alta hiukan ennen ojaan ajoa. S-mutka vielä. Vauhtia ei ollu kuin joku 20-30km/h. Kuulemma moni sillä tiellä asuva on ajanut ojaan samaisessa kohtaan missä ite ajoin. Ensimmäistä kertaa siellä päin liikuin. Kyllähän se sitten sieltä ojasta hyvin lähti kun soitin kaverit vähän jeesaa kun piti mennä juhliin. Toivottavasti nuo kumityynyt on vain vähän helpannut, ei viitsisi oikein mennä käymään tuolla ojaanajo paikalla. Matkaa lähemmäs 30km sekä vettä löytys sopivasti.

Kiitos noista ohjeista. Täytyneen huomenna tutkistella tuota tankkia jos saisi pistettyä kunnol paikkaan.
Honda Shadow
tursas
Liittynyt:
16.7.2008 17:11

ViestiKirjoittanut tursas » 6.6.2009 19:20

semmosta kyselisin nytten, että miten tää Shadow menee täysin vakiona? Suoralla siis noin normaalisti ei alanopeuteen otettuja huippuja. Ja mites shadowia viritetään ja kuinka kova on sitten nopeusero? Kiitos vastauksista etukäteen :)
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 6.6.2009 19:24

kaverin pyörä meni sen 110km/h oikeaa nopeutta.
ARD3X
Pyörä:
Honda VT 125 Shadow
Liittynyt:
26.4.2009 20:29
juuh

ViestiKirjoittanut ARD3X » 6.6.2009 21:50

Kyllä oma varjo laukkaa kiitettävästi mittariin 130 km/h ;) , eli eiköhän se mee yli 120 aika keposasti. Vastatuulella menee varmasti 110 km/h
Catrik
Liittynyt:
18.7.2007 19:35

ViestiKirjoittanut Catrik » 7.6.2009 0:21

ARD3X kirjoitti:Kyllä oma varjo laukkaa kiitettävästi mittariin 130 km/h ;) , eli eiköhän se mee yli 120 aika keposasti. Vastatuulella menee varmasti 110 km/h

Minkäs vuosimallin ja mittarilukema?

Oma '04 kilometrilukemilla 16 605 menee 110 mittariin "normaalioloissa". Sen se meni täysin vakiona ja nyt kun on putkea tyhjennetty. Bolt-on viriä tohon ei kai ainakaa Suomesta saa? Mites ois remmiahdin? :D Sais kivasti kun pulttais ahtimen siihen syylärin alle ja magneetosta remmi. Onkohan toi virtapuoli kuiva vai kulkeeko öljyt siellä? Ainaki lämpee sen verran että taitaa öljyt olla siellä :|
ARD3X
Pyörä:
Honda VT 125 Shadow
Liittynyt:
26.4.2009 20:29

ViestiKirjoittanut ARD3X » 7.6.2009 11:38

Vuosimalli on -00 ja kilometrejä siinä juuri alle 30 000 km. Olisiko joskus tällä foorumilla ollut keskustelua siitä, että vanhat aidot japanin mallit JC 29 olis hiukan ripeempiä, mutta tuskin sekään olisi totta. Itseäni ei kiinnosta varjoon tehdä mitään modauksia, koska kulkua riittää :D
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 7.6.2009 14:56

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:40, muokattu yhteensä 2 kertaa
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 7.6.2009 15:21

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Siltanen
Pyörä:
Honda Shadow, Papisko -73,
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
29.4.2007 18:15

ViestiKirjoittanut Siltanen » 9.6.2009 0:24

Mites mahtais vaikuttaa jos tekis tohon taaemmalle pytylle uuden "alkukäyrän", ko näyttäis et se kuristais vähän ko on niin pieni?
Catrik
Liittynyt:
18.7.2007 19:35

ViestiKirjoittanut Catrik » 9.6.2009 11:12

Juu mutta eikai ne oo sitä huvikseen tehneet pienemmäksi? Ite oon vaan päätelly että sillä rikastettais takemmaista pyttyä kun se ei saa niin hyvin jäähdytystä. Noissa vanhemmissa malleissa tais olla takapytyn kaasarissa isompi suutin mitä etupytyllä, mutta ainakin omassa uudemmassa ne oli samaa kokoa. Onkohan silloin vanhemmassa mallissa molemmat alkukäyrät saman kokoiset? Entäs oisko jollai tietoo miten noissa "viri"putkissa on alkukäyräkoot ja suutinsuositukset?
Veitsi
Pyörä:
Aprilia Red Rose 'Orange Edition' & Skyteam Monkey
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
16.7.2008 20:05

ViestiKirjoittanut Veitsi » 10.6.2009 11:31

Asiasta kolmanteen ja neljänteen.. Onkos ketään teistä lähdössä Kalajoelle miitissä käymään?