Aprilia af1

JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 9.9.2008 17:21

Puola, johdot, käämit ja tulppa. Nuo vaikuttaa kipinään.
Jee Jee
SCR
Pyörä:
paska
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
10.8.2006 1:45

ViestiKirjoittanut SCR » 9.9.2008 19:39

Milläs jujulla toi vauhtipyörä irtoaa? Ei viitsisi paskoa kokelemalla. Nytkin jo näyttää aika raiskatulta. :D
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 9.9.2008 19:47

Ulosvetäjällä. Joku sano et papikan ulosvetäjä käy.
Jee Jee
SCR
Pyörä:
paska
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
10.8.2006 1:45

ViestiKirjoittanut SCR » 9.9.2008 21:14

siis heti alkuun vaan ulosvetäjää kehiin kun muovikoppa on irti? :o
Kaistu
Pyörä:
Aprilia futura -91
Liittynyt:
30.7.2008 22:02
virtalukko

ViestiKirjoittanut Kaistu » 9.9.2008 21:19

Virtalukko ei toimi!! Antakaa mulle omanne, tai myykä halvalla!! Sai ranteet kipeeks nysvätä avaimen kans mut ei käänny ei... Sellanen toimiva ois kiva..
En ole gynekologi, mutta voisin vilkaista.
Kobudagod
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
24.5.2007 18:33

ViestiKirjoittanut Kobudagod » 10.9.2008 16:15

SCR kirjoitti:Milläs jujulla toi vauhtipyörä irtoaa? Ei viitsisi paskoa kokelemalla. Nytkin jo näyttää aika raiskatulta. :D
Pulttipyssyllä ensiksi mutteri pois siitä vauhtipyörän keskeltä ja sitten vasta ulosvetäjällä.
SCR
Pyörä:
paska
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
10.8.2006 1:45

ViestiKirjoittanut SCR » 10.9.2008 18:13

Kobudagod kirjoitti:
SCR kirjoitti:Milläs jujulla toi vauhtipyörä irtoaa? Ei viitsisi paskoa kokelemalla. Nytkin jo näyttää aika raiskatulta. :D
Pulttipyssyllä ensiksi mutteri pois siitä vauhtipyörän keskeltä ja sitten vasta ulosvetäjällä.

Mitenkäs perkelessä siiihen käyttää pulttipyssyä jos sinne ei mahdu mitään väliin? Oisko oikeeta tietoa jollain vai alanko postaamaan kuvaa että tierätte tilanteen? :)
stage666
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
30.8.2005 12:40

ViestiKirjoittanut stage666 » 10.9.2008 19:05

SCR kirjoitti:
Kobudagod kirjoitti:
SCR kirjoitti:Milläs jujulla toi vauhtipyörä irtoaa? Ei viitsisi paskoa kokelemalla. Nytkin jo näyttää aika raiskatulta. :D
Pulttipyssyllä ensiksi mutteri pois siitä vauhtipyörän keskeltä ja sitten vasta ulosvetäjällä.

Mitenkäs perkelessä siiihen käyttää pulttipyssyä jos sinne ei mahdu mitään väliin? Oisko oikeeta tietoa jollain vai alanko postaamaan kuvaa että tierätte tilanteen? :)

Ohut seinämäinen hylsy ja vaihdepäälle ja jarrulla vastaan... näin oon ainakin itte avannu/kiristäny vauhtipyörän...
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 10.9.2008 21:09

Nii joo unohin sen mutterin siellä. Eikö se lähe t-avain, jatkovarsi, hylsy ja vasara yhdistelmällä?
Jee Jee
SCR
Pyörä:
paska
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
10.8.2006 1:45

ViestiKirjoittanut SCR » 10.9.2008 22:10

eipä oo niin ohkasta hylsyä että sais sinne väliin, siellä on valehtelematta varmaan vain milli-kaks väliä, en tie onko joku ihme edellisten omistajien patentti vai mikä mutta ei ainakaan mahu.. =l

Kuva

Tosa viel tommone kuva.

ja isommaks saa: http://img99.imageshack.us/my.php?image ... 035fg1.jpg
jöllikkä
Paikkakunta:
littoinen
Liittynyt:
18.1.2006 22:00

ViestiKirjoittanut jöllikkä » 11.9.2008 13:18

jos jotain kiinnostaa niin olis tallissa konevikainen af1 sport pro löytyy rave 34mm lortto tt putki kaikki katteet ym http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=72436
AFFER1
Liittynyt:
18.8.2008 17:43

ViestiKirjoittanut AFFER1 » 11.9.2008 22:18

Mikähän omassa af1:ssa on :s .. Kiihdytyksessä noin 7k kohdalla kiihtyvyys loppuu melkein kokonaan ja sitten siinä 9k kohdalla ottaa kunnolla "tehopiikkiä" ja kiihtyy todella hyvin. Sitten kun vaihtaa isommalle siinä punarajan tuntumassa niin kierrokset kyllä pysyvät kokoajan siellä 9k:n paremmalla puolella, mutta itseäni ihmetyttää kauheesti toi "tehokuoppa" tuossa n.7k-9k/rpm. Onkohan raven säädöt pielessä vai kaasarissa jotain mätää? Osaisikohan joku viisaampi auttaa.. :roll:

Kiitos jo etukäteen :)
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 12.9.2008 10:42

mulla hävis toi kun otin änkän pois ja laskin neulaa

mulla oli siis joku omatekonen jossa on sisällä helvetisti kaikkea kuristavaa metalliosaa
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 12.9.2008 16:43

AFFER1 kirjoitti:Mikähän omassa af1:ssa on :s .. Kiihdytyksessä noin 7k kohdalla kiihtyvyys loppuu melkein kokonaan ja sitten siinä 9k kohdalla ottaa kunnolla "tehopiikkiä" ja kiihtyy todella hyvin. Sitten kun vaihtaa isommalle siinä punarajan tuntumassa niin kierrokset kyllä pysyvät kokoajan siellä 9k:n paremmalla puolella, mutta itseäni ihmetyttää kauheesti toi "tehokuoppa" tuossa n.7k-9k/rpm. Onkohan raven säädöt pielessä vai kaasarissa jotain mätää? Osaisikohan joku viisaampi auttaa.. :roll:

Kiitos jo etukäteen :)

Onko rave2? Jos on niin aukeaa ihan liian myöhään. Luulisin ainakin. Toinen vika voi olla seoksessa.
Jee Jee
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 14.9.2008 0:42

Itellä teki ihan samaa aikasemmi, ja ei ollu ravesta kiinni... mulla korjaantu ku tiputti neulan toisiks alimpaan koloseen.. ja sitte saatto olla tolla omatekosella änkälläkin jotain vaikutuksia koska se kuristi