Puola, johdot, käämit ja tulppa. Nuo vaikuttaa kipinään.
Jee Jee
Kobudagod kirjoitti:Pulttipyssyllä ensiksi mutteri pois siitä vauhtipyörän keskeltä ja sitten vasta ulosvetäjällä.SCR kirjoitti:Milläs jujulla toi vauhtipyörä irtoaa? Ei viitsisi paskoa kokelemalla. Nytkin jo näyttää aika raiskatulta.
SCR kirjoitti:Kobudagod kirjoitti:Pulttipyssyllä ensiksi mutteri pois siitä vauhtipyörän keskeltä ja sitten vasta ulosvetäjällä.SCR kirjoitti:Milläs jujulla toi vauhtipyörä irtoaa? Ei viitsisi paskoa kokelemalla. Nytkin jo näyttää aika raiskatulta.
Mitenkäs perkelessä siiihen käyttää pulttipyssyä jos sinne ei mahdu mitään väliin? Oisko oikeeta tietoa jollain vai alanko postaamaan kuvaa että tierätte tilanteen?
AFFER1 kirjoitti:Mikähän omassa af1:ssa on .. Kiihdytyksessä noin 7k kohdalla kiihtyvyys loppuu melkein kokonaan ja sitten siinä 9k kohdalla ottaa kunnolla "tehopiikkiä" ja kiihtyy todella hyvin. Sitten kun vaihtaa isommalle siinä punarajan tuntumassa niin kierrokset kyllä pysyvät kokoajan siellä 9k:n paremmalla puolella, mutta itseäni ihmetyttää kauheesti toi "tehokuoppa" tuossa n.7k-9k/rpm. Onkohan raven säädöt pielessä vai kaasarissa jotain mätää? Osaisikohan joku viisaampi auttaa..
Kiitos jo etukäteen