Rieju RS 2 125

Ratoo
Liittynyt:
27.5.2007 20:46

ViestiKirjoittanut Ratoo » 24.6.2007 12:13

Siinähän se katalysaattori on ennen änkkää, just ennen liitosta se paksunnos. Minun käsityksen mukaan siitä se löytyy.
KaTaYa
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
2.5.2007 20:58

ViestiKirjoittanut KaTaYa » 25.6.2007 9:30

täytyy tutkii.. :) kiitos tiedosta ! :)
Jepuliis
Pyörä:
Aprilia Rs '05
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
15.5.2006 8:55

ViestiKirjoittanut Jepuliis » 27.6.2007 15:51

Kertokaas viisaammat ja kokeneemmat mulle kun en löytänyt selvää vastausta että kuinka paljon tämä kulkee OIKEASTI vakiona ? Haluaisin ostaa tälläisen mutta kun pitäisi päästä motarilla menemään koulun takia joten pärjäisikö tällä ? Jos ei niin minkälainen virittää ?
--JK--
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut --JK-- » 27.6.2007 17:15

Jepuliis kirjoitti:Kertokaas viisaammat ja kokeneemmat mulle kun en löytänyt selvää vastausta että kuinka paljon tämä kulkee OIKEASTI vakiona ? Haluaisin ostaa tälläisen mutta kun pitäisi päästä motarilla menemään koulun takia joten pärjäisikö tällä ? Jos ei niin minkälainen virittää ?
Pääsehän sitä motaria, riippuen vähä kaikesta kuinka lujaa, mut kohtuullista vauhtii kuitenki :D Kuitenki jos aattelee et haluut päästä aina sen 120 niin en suosittele mitään nelitahtia, sillä mikään niistä ei siihe pysty. Kyllä tällä silti sen 105-120 pääsee, moneen kertaan jo selittäny tuola edellisil sivuil näit nopeuksii.
are-
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
15.5.2006 21:19

ViestiKirjoittanut are- » 27.6.2007 21:41

--JK-- kirjoitti:
Jepuliis kirjoitti:Kertokaas viisaammat ja kokeneemmat mulle kun en löytänyt selvää vastausta että kuinka paljon tämä kulkee OIKEASTI vakiona ? Haluaisin ostaa tälläisen mutta kun pitäisi päästä motarilla menemään koulun takia joten pärjäisikö tällä ? Jos ei niin minkälainen virittää ?
Pääsehän sitä motaria, riippuen vähä kaikesta kuinka lujaa, mut kohtuullista vauhtii kuitenki :D Kuitenki jos aattelee et haluut päästä aina sen 120 niin en suosittele mitään nelitahtia, sillä mikään niistä ei siihe pysty. Kyllä tällä silti sen 105-120 pääsee, moneen kertaan jo selittäny tuola edellisil sivuil näit nopeuksii.
Joo huipu on sen 120, mut kuinka kovaa sitä matkaa voi ajaa, ettei kone ylikuumia. Ohan tässä ilmajäähy sentäs..
Derbi GPR 125 Racing
Snage
Pyörä:
450cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
7.5.2006 22:34

ViestiKirjoittanut Snage » 27.6.2007 21:49

NIin kovaa kun haluaa, ei se siitä niin kuumene...
lehmäx
--JK--
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut --JK-- » 27.6.2007 22:08

are- kirjoitti:
--JK-- kirjoitti:
Jepuliis kirjoitti:Kertokaas viisaammat ja kokeneemmat mulle kun en löytänyt selvää vastausta että kuinka paljon tämä kulkee OIKEASTI vakiona ? Haluaisin ostaa tälläisen mutta kun pitäisi päästä motarilla menemään koulun takia joten pärjäisikö tällä ? Jos ei niin minkälainen virittää ?
Pääsehän sitä motaria, riippuen vähä kaikesta kuinka lujaa, mut kohtuullista vauhtii kuitenki :D Kuitenki jos aattelee et haluut päästä aina sen 120 niin en suosittele mitään nelitahtia, sillä mikään niistä ei siihe pysty. Kyllä tällä silti sen 105-120 pääsee, moneen kertaan jo selittäny tuola edellisil sivuil näit nopeuksii.
Joo huipu on sen 120, mut kuinka kovaa sitä matkaa voi ajaa, ettei kone ylikuumia. Ohan tässä ilmajäähy sentäs..
Iha niiku snage sano nii ei nää vehkeet "ylikuumene", ellei sitte burnata 10 minsaa putkeen. Eli normaaliajossa voi kyl huoletta ajella vaikka onki ilmajäähy. Matkanopeutta on vaikee sanoa, joskus voi ajaa 110 mittaris koko ajan, joskus 105 ja joskus yli 110, riippuu niin monesta asiasta, mut yli 100 jaksaa kyl pitää aina, ellei myrsky iske.
anttiuz
Paikkakunta:
Pernaja
Liittynyt:
20.8.2006 15:40

ViestiKirjoittanut anttiuz » 27.6.2007 23:45

onkos täs riejus jotaa paskaa putkessa tai änkässä? et jos ostais jonkun pörinäänkän:D paremmat äänet ainaki... sit jos putsarii avartais ja isompi suutin ni saattas mennä ehk joku 120-125 vaikka ei toi varmaa paljoo vaikuttais ehk hepan tai puol:D
pioneer2
Liittynyt:
16.5.2006 22:41

ViestiKirjoittanut pioneer2 » 28.6.2007 20:38

vitut ei varmaan mee 120 suoralla korkeintaa 110 myötätuuleen normiasennos pikkusenki tuulee niin 105 on jo ihan maksimi en tiiä kuseeko teillä nuo mittarit kuinka mut ei mulla vaan kulje vaikka on isompi suutin ja vapari... huollos sanovat et täs on sähkönen rajotin ja se pekoaukko on tosiaanki puolet pienempi ku putken reikä ja niitä meet muutteleen niin lähtee takuut... pikkuhiljaa rupee vituttaa koko vehe... hyvä peli niille joilla ei oo mihinkään kiire...
--JK--
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut --JK-- » 1.7.2007 18:37

Muutama uus kuva riejusta, ei mitää erikoista mut jtn. kuitenki, ku on nii hiljasta täsä topicis.
KaTaYa
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
2.5.2007 20:58

ViestiKirjoittanut KaTaYa » 1.7.2007 22:57

onks kukaan ottanut katalysaattoria pois putkesta?? jos on niin hyötyä/haittaa???
--JK--
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut --JK-- » 1.7.2007 23:10

KaTaYa kirjoitti:onks kukaan ottanut katalysaattoria pois putkesta?? jos on niin hyötyä/haittaa???
Mistäs löydät sen katalysaattorin sielt putkesta, itelle ei oo ainakaa viel tullu etee?´
KaTaYa
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
2.5.2007 20:58

ViestiKirjoittanut KaTaYa » 1.7.2007 23:15

Ratoo kirjoitti:Siinähän se katalysaattori on ennen änkkää, just ennen liitosta se paksunnos. Minun käsityksen mukaan siitä se löytyy.



noh sit vaan itse katsomaan hommaa... en tie onks toi sit totta vai ei mut sen näkee sit ku on ite kattonut! :)
Juuzmo
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 21:30

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 2.7.2007 0:22

pioneer2 kirjoitti:vitut ei varmaan mee 120 suoralla korkeintaa 110 myötätuuleen normiasennos pikkusenki tuulee niin 105 on jo ihan maksimi en tiiä kuseeko teillä nuo mittarit kuinka mut ei mulla vaan kulje vaikka on isompi suutin ja vapari... huollos sanovat et täs on sähkönen rajotin ja se pekoaukko on tosiaanki puolet pienempi ku putken reikä ja niitä meet muutteleen niin lähtee takuut... pikkuhiljaa rupee vituttaa koko vehe... hyvä peli niille joilla ei oo mihinkään kiire...
Ei sitä pakoaukkoa ol rajotettu mitenkään.
Darker
Paikkakunta:
Iitti
Liittynyt:
4.9.2005 17:38

ViestiKirjoittanut Darker » 2.7.2007 13:09

--JK-- kirjoitti:
Jepuliis kirjoitti:Kertokaas viisaammat ja kokeneemmat mulle kun en löytänyt selvää vastausta että kuinka paljon tämä kulkee OIKEASTI vakiona ? Haluaisin ostaa tälläisen mutta kun pitäisi päästä motarilla menemään koulun takia joten pärjäisikö tällä ? Jos ei niin minkälainen virittää ?
Pääsehän sitä motaria, riippuen vähä kaikesta kuinka lujaa, mut kohtuullista vauhtii kuitenki :D Kuitenki jos aattelee et haluut päästä aina sen 120 niin en suosittele mitään nelitahtia, sillä mikään niistä ei siihe pysty. Kyllä tällä silti sen 105-120 pääsee, moneen kertaan jo selittäny tuola edellisil sivuil näit nopeuksii.


ceparilla aina mennyt 120km/h ettei mitää :p
Darker
#abba @Quakenet