Honda Shadow

Prenger
Pyörä:
Honda Shadow
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
29.5.2009 22:31

ViestiKirjoittanut Prenger » 5.7.2009 23:29

Kun nyt kohta puoliin tulis kevarin hankinta eteen ja aina on nämä kustomit hotsittanu enemmän kuin ne menopelit missä perse pystyssä ajetaan.
Elikkäs onko Varjo edes kohtuullinen hankinta, jos ja kun itselläni on peukalo millilleen keskellä kämmentä näissä huolto/viritys-hommissa. Että, jos käyttää määräaikais-huolloissa ja vähän useammissakin, että pysyis kunnossa, niin kestääkö ihan kiltisti sen kummempia vikoja sen 70-90tkm mitä nyt ne kuuluisimmat tietäjä-ajajat ovat saaneet ko. pelin kestämään?
Siltanen
Pyörä:
Honda Shadow, Papisko -73,
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
29.4.2007 18:15

ViestiKirjoittanut Siltanen » 6.7.2009 11:29

Prenger kirjoitti:Kun nyt kohta puoliin tulis kevarin hankinta eteen ja aina on nämä kustomit hotsittanu enemmän kuin ne menopelit missä perse pystyssä ajetaan.
Elikkäs onko Varjo edes kohtuullinen hankinta, jos ja kun itselläni on peukalo millilleen keskellä kämmentä näissä huolto/viritys-hommissa. Että, jos käyttää määräaikais-huolloissa ja vähän useammissakin, että pysyis kunnossa, niin kestääkö ihan kiltisti sen kummempia vikoja sen 70-90tkm mitä nyt ne kuuluisimmat tietäjä-ajajat ovat saaneet ko. pelin kestämään?

Kyllä ainakin ite luulisin et vois saada kestämään noille kilsoille asti jos tosiaan tekee kaikki määräaikaishuollot ja vähän extrojakin mieluusti ;)

Bte, mitkä tulpat shadowiin kuuluu ja mikä on niitten kärkien väli?
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 6.7.2009 16:20

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:52, muokattu yhteensä 1 kerran
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 7.7.2009 21:14

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 11:50, muokattu yhteensä 1 kerran
kymko
Liittynyt:
2.5.2008 16:18

ViestiKirjoittanut kymko » 7.7.2009 23:04

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... =754736&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=5579808@tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?page=2@sortCol=@ord=@id=5579808@tb=tmp_find_agent@posted_by=@rowNumber=.

Ei paha hinta? näyttäs viel ihan kohtuu kuntoselta ;)
Jo_Hu
Pyörä:
Suzuki GS 500 E
Liittynyt:
24.8.2007 19:25

ViestiKirjoittanut Jo_Hu » 8.7.2009 17:19

kymko kirjoitti:http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?status=&id_bike=754736&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=5579808@tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?page=2@sortCol=@ord=@id=5579808@tb=tmp_find_agent@posted_by=@rowNumber=.

Ei paha hinta? näyttäs viel ihan kohtuu kuntoselta ;)

Ihan hyvä kuntoiselta näyttäs kuvista päätellen mutta muistelen itse katsoneeni samaa pyörää samoista kuvista sillon, kun olin ostelemassa omaa Shadowiani ~2 vuotta sitten ja kilometrit näyttää pysyneen suht samoissa, jos oikein muistan eli liekö k.o. Varjo seisonu liikkeessä jo pari vuotta vai onko kuvat vaan satuttu ottamaan samoista kulmista, että sekotan sen johonki toiseen... :s Jos on käyny niin, että tuo on se sama VT ja se on seisonu pari vuotta liikkeessä niin ei se kyllä hyvää oo tehny.

Nettimoton tarjonnan äkkiä kävin läpi ja tuohon parin tonnin hinta haarukkaan mahtuu kyllä muitakin ihan hyviä vaihtoehtoja, kuten esim.:

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... =622199&PN[0]=search_results&PL[0]=listAdvSearchFindAgent.php?id=5583044@id_make=29@id_model=1369@id_engine_model=29
^ Kilometreistä ei tietoo mutta kysymällähän se selviää ja lisävarusteita näköjään ainaki löytys. Näin nopeesti katsottuna näytti päällisin puolin ihan hyvin pidetyltä.

Kulutusosien kunto + huoltokirjaa kannattaa aina kysyä ja noista lisävarusteista sen verran, että jos niitä haluaa ja/tai tarvii niin ehdottomasti kannattaa ostaa semmonen jossa ne on jo valmiina, sillä jos niitä joutuu ostamaan itse niin rahojaan tuskin myytäessä saa takas. Muuten, omani on myös syksyllä tulossa myyntiin, että, jos on kiinnostaa niin pistä, vaikka YV:tä. ;)
Prenger
Pyörä:
Honda Shadow
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
29.5.2009 22:31

ViestiKirjoittanut Prenger » 8.7.2009 23:00

Ko. peliähän ei enää tuoda suomeen uutena? Hyvin pidettyjä Varjoja, kun ei monia tahdo olla. Monella joko on kaaduttu tai sitte omia virityksiä tehty tai ajettu sitten niin, että itse joutuupi männän vaihdon eteen, kun suhteellisen innokas ajaja olen. Ottakaa ihmeessä yhteyttä, jos meinasitte vaikka ajokauden jälkeen myydä pelinne, joka on hyvin pidetty. Ostaisin sen sitte keväämmällä poies, kun pääsee testaamaan jopa kunnolla.
80-Kaitsu
Pyörä:
Cagiva Mito 125 -92
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
18.2.2009 23:35
Honda Shadow

ViestiKirjoittanut 80-Kaitsu » 9.7.2009 16:19

Paljonko on muuten Teidän "matkakierrokset" Varjolla?
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 10.7.2009 12:31

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:53, muokattu yhteensä 2 kertaa
Bronn
Pyörä:
Honda Shadow 125cc
Paikkakunta:
Koski TeeÄll
Liittynyt:
5.7.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Bronn » 10.7.2009 15:55

Tuli huomattua että tuossa taaimaisen pytyn (vähän lesoo kyl puhuu näin, mutta tosi asia kun on) putken lämpörauta on päässyt vähän ruostumaan. Kilometrejä on hiukan päälle 40tkm, mutta kyllä sen antaa ihan ymmärtää hiukan jos on ruostetta alkanut ilmestymään. Täytyy kokeilla ruosteenirrottimella jos saisi pois.

Onko kellään ideaa miten putkesta saisi pyöreän. Veli aikoinaan ajoi tällä ja kanttannut pirullisesta. On meinaan aikoinaan kanttattu niin pirullisesta että etummaisen pytyn putken alkukäyrä on suht tasanen. Mitään tehoputkistoa en viitsi lähteä tähän hankkimaan, on meinaan kalliitta ja niistä saatava teho on näissä 4-tahti laitoksissa aika mitätön.

Karstasta puheen ollen, miten saisi helpointen poistettua? 98-bensaa käytetty lähinnä ja tuota mustavin mainnostamaa Shellin 99 V-Poweria ei ole oikein lähettyvillä saatavilla. Varmaan paras keino on vaan ottaa putket irti ja tohottaa tms.

Onko ketään muutoin käyttänyt varjoa yhdellä (1) pytyllä?
Honda Shadow
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 11.7.2009 16:27

Bronn kirjoitti:Tuli huomattua että tuossa taaimaisen pytyn putken lämpörauta on päässyt vähän ruostumaan.


"Tyyppivika".
Rasvasieppo
Pyörä:
Honda Varadero 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
18.6.2008 17:19

ViestiKirjoittanut Rasvasieppo » 12.7.2009 22:55

Bronn kirjoitti:Onko ketään muutoin käyttänyt varjoa yhdellä (1) pytyllä?


Minä käytin kerran Varaderoani kokeeksi :lol: (näissä on siis sama kone). Äänessä ei huomannut mitää eroa, mutta ei ottanu kierroksia kuin jotain 5000. En tiedä miten olisi kulkenut, koska käytin vain muutaman sekunnin ajan.
Vieläkö uskot satuihin?
eroakirkosta.fi
Siltanen
Pyörä:
Honda Shadow, Papisko -73,
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
29.4.2007 18:15

ViestiKirjoittanut Siltanen » 15.7.2009 20:20

Rasvasieppo kirjoitti:
Bronn kirjoitti:Onko ketään muutoin käyttänyt varjoa yhdellä (1) pytyllä?


Minä käytin kerran Varaderoani kokeeksi :lol: (näissä on siis sama kone). Äänessä ei huomannut mitää eroa, mutta ei ottanu kierroksia kuin jotain 5000. En tiedä miten olisi kulkenut, koska käytin vain muutaman sekunnin ajan.

Mitenköhän terveellistä toi on koneelle vai haittaako mitään? Tekis mieli koittaa kuin mopo on ko ajaa yhden pytyn voimin :D
kurjimus
Liittynyt:
22.5.2008 21:00

ViestiKirjoittanut kurjimus » 16.7.2009 21:33

nonnii elikkäs minu piteis varmaa penkkii ruveta vaihtelee lintu kävi tekee yö aikana reijä tuoho nii onkoha mitää tietoo että kuinka paljo maksaa tuommoset... ja sitte toinen että onko toho mitää muuta lääkettä ku kulmapienentäminen ku o alkanu pikku hiljallee ottaa noi jalkatapit kurvissa maaha :D
Catrik
Liittynyt:
18.7.2007 19:35

ViestiKirjoittanut Catrik » 16.7.2009 21:44

Kui nälkäne lintu se oli ku koko penkki vaihtoo? ;O Ite suunnittelin (jep, sunnittelin vain. Helpompaa kuin toteuttaminen) tapeille siirtosarjaa eteen-ylös. Tapit ei kuopis asfalttiin ja jalatki sais varmaa mukavampaan asentoon. Eikai siinä muuta kun tekee uuden kiinnityslevyn, siihen vaikka jonkin näköisiä säätöreikiä ja pidennetut jarru/vaihdevivut. Jos koulussa rakentelis kuhan alkavat : )