mullakin olis kysymys liittyen tuohon pakoaukon säätimeen, menin joskus pyörittämään sitä pientä ruuvvia enkä sitä isoa tuota säätäessäni, niin mikä on sen pikkuruuvin ns. tehdasasetus, ei kukaan sattus tietämään?
jypistä kirjoitti:Kotarin jättö talveksi?
Juuh, on tullu 1 kesä kotarilla ajeltuu, tuli vaan mieleen että mitenkä porukka jättää pyöränsä talveksi?
Kun ostin kotarin se oli ollut talven edelisen omistajan lämpöisessä tallissa yönsä, noh itellähän ei ole muuta paikkaa kuin autotalli. Tallissa on aina suurin piirtein sama lämpötilä kuin ulkona eli pian pyöräni saa kokea ton suomen trooppisen talven, yli (ali?) -20 kylmää.
Kandeeko tankki ajaa tyhjäksi, joskus tehä pieni sekoitus ja vähä käynnistellä pyörää, vai antaako vain maata siellä talven yli? Nykyajan bensa varmaan tekee kalvon kuiteski kaasarin ympärille ja se pitää keväällä putsata.
Iha btw kysymyksenä viellä tähä että kun puhutaa "Konerempasta" että mitä siin on yleensä vaihdettu? Uusi sylinteri sarja ja mäntä nyt alla joilla molemmilla ajettu sellaaset 60h, mutta mites noi "kierokanget", stefat, yms. Olisko kellää tietoa hinnoista ja kuinka usein ne pitää vaihtaa?
tmhj kirjoitti:Mites onkos poliisit kovin tiukkoja muutoskatsastus asioissa ? eli jos en oo muutoskatsastanut kotaria smotoille nii tuleeko sanktioo ?
++ jos jollai ois A1-osia myynnissä -06 kotarii nii laittakaa yv:tä
Blade_ kirjoitti:Ei ole