jakezi95 kirjoitti:osaisko joku selittää miten toi xt:n tankinkorkki oikee toimii kun musta vähän monimutkasen tunutune juttu?
AFT3RMiX kirjoitti:Otin tossa Yammusta konetta irti ja ihmettelin mikä se palikka "air induction assy" on siinä kannen yläpuolella rungossa kiinni. Itel ei ainakaa ollu ku se letku imukaulan ja sen palikan välillä kiinni. Mikä sen palikan tarkotus nyt oikein on. Asiallisia vastauksia tarvitaan. En haluu kuulla mitää "Se on vaa sellai jännä palikka" -vastauksia.
Jerick kirjoitti:AFT3RMiX kirjoitti:Otin tossa Yammusta konetta irti ja ihmettelin mikä se palikka "air induction assy" on siinä kannen yläpuolella rungossa kiinni. Itel ei ainakaa ollu ku se letku imukaulan ja sen palikan välillä kiinni. Mikä sen palikan tarkotus nyt oikein on. Asiallisia vastauksia tarvitaan. En haluu kuulla mitää "Se on vaa sellai jännä palikka" -vastauksia.
Pikaisella googlauksella löytyi tämmönen:
"The new XT125R comes equipped with both an electric starter and kick starter and 5-speed transmission. For reduced emissions the exhaust system is equipped with a catalyser and an air induction system."
Eli näin kaiketi pikaisesti suomennettuna: Päästöjen vähentämiseksi pakojärjestelmä on varustettu katalysaattorilla ja ilman Imujärjestelmällä.
tiedä sitte mitä tuo oikeesti tarkottaa...
Ainiin, täs on myös sen sivun linkki http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xt125r%2005.htm
laqpis_ kirjoitti:jojeli- kirjoitti:laqpis_ kirjoitti:Onkohan 28mm PHBH lortto liian iso jos koneistaa kannen?
Luultavasti sopiva, itel on 26 milline ja imupuolta vaan nähän avarrettu nii on iha hyvä =)
Oks siinä vakio putsari?
jojeli- kirjoitti:laqpis_ kirjoitti:jojeli- kirjoitti:laqpis_ kirjoitti:Onkohan 28mm PHBH lortto liian iso jos koneistaa kannen?
Luultavasti sopiva, itel on 26 milline ja imupuolta vaan nähän avarrettu nii on iha hyvä =)
Oks siinä vakio putsari?
Mulla on pipercross ksuoraa kaasuttimessa kiinni, virtaa ilma hyvin sisää ja muhkeet imuäänet tulee