tikitys ääni voi kuulua nokkaketjusta, mutta siellä se ei hinkkaa sylinteriin ainakaan kun on sellaset suojat siellä, nokkaketjulla on sellanen automaatti kiristin, mutta voit kokeilla itse vähän säätää kireyttä elikkä sylinterin imupuolelta löytyy sellanen tappipönttö jonne menee ohkanen ruuvari sisään ja siitä voi sitä koittaa pyöritellä ja kuulostella mitä tapahtuu (aika hankala paikka on).
Joku kysyi tyyppivioista mitä näissä on niin vakiostefat tuppaa hajoon 10-20tkm kohdilla ja ne kannattaa vaihdattaa heti kun huomaa vuotoa. Ja kun joku täälä selittää öljyn syönnistä tyyppivikana niin se ei pidä paikkansa, koska se ei ole tyyppivika. Öljyn syönti alkaa yleensä noin 20tkm jälkeen JOS ei huolla pyöräänsä säännöllisesti ja ajelee ilman että ajattelee mitään. jos vaihtaa öljyt ja suodattimen säännöllisesti ja lämmittelee konetta ja muistaa perusasiat aina niin pyörä toimii kuin unelma.
Itellä on 2011vm oleva yzäri ja ite oon ajanut sillä 15tkm ja pyörälle itselleen tulee 20tkm täyteen pian, ikinä ei ole ongelmia ollut, mutta aina on myös ajallaan ja huolellisesti huollettu. Asensin siihen malossin 180cc kitin 13500km kohdilla ja aina on toiminut moitteettomasti enkä keksi siitä mitään huonoa (ite siis asensin kotonna enkä vieny huoltoon) Arrowi on pörissy siinä kans aika pitkään ja ihmetyttäny kadun varsien kaiffareita ku on ajettu rundii
Itellä autoikä painaa kovaa päälle ja joudun varmaankin luopumaan omastani piakkoin :'( Kerron vielä että meinasin vaihtaa yskääni 2t smotoon ja oli hussee kotkaa ja gassuu mutta eipä vaihto ikinä tappahttunu ja oon niin onnelinen ettei tapahtunu, koska tossa on vaa sitä jotain mikä piristää aina ku sillä jotain tekee.
Jos joku haluaa ostaa tai tietää jonku joka ettii kemmuu ni ota yhteyttä! Varsinkin sillon kannattaa ottaa yhteyttä jos haluu kokee jotain niin erilaista ja unohtumatonta kevari iässä!
Kuvia pyörästä löytyy meikäläisen galleriasta