Honda Shadow

mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 20.9.2009 15:33

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 11:08, muokattu yhteensä 1 kerran
kalukukkaro
Liittynyt:
21.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut kalukukkaro » 21.9.2009 19:14

Aika kattavan artikkelin olet kasannut, ei paljon parempi voisi enään olla :)
Tuli päivitettyä oma galleria uusilla kuvilla. Ei mitään erikoisia, tuli vain tarve uudistaa kuvat ;)
samalla tuli otettua videokuvaa Varjosta kaiken kansan iloksi ---> http://www.youtube.com/watch?v=MvJgY2MlAjY
[Jussi]
Pyörä:
Suzuki S
Liittynyt:
6.11.2006 19:28

ViestiKirjoittanut [Jussi] » 21.9.2009 22:30

Mitähän tuo varjo temppuili tänään. Tulin aamulla stop-risteykseen jonon perälle, niin varjo sammu itestään :O. Sama tapahtu sitten iltapäivällä kun pysähdyin pysäkille kattomaan kännykkää ja sammu taas. Edellisenä päivänä ei mitään tuommosta ongelmaa, enkä ole koskenut tyhjäkäynti ruuviin.

Mistä ootte muuten tilaillu ilmansuodattimen? Ei taho löytyä ja eiköhän tuo ois aika uusia.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 22.9.2009 11:54

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 11:09, muokattu yhteensä 1 kerran
[Jussi]
Pyörä:
Suzuki S
Liittynyt:
6.11.2006 19:28

ViestiKirjoittanut [Jussi] » 22.9.2009 17:01

mustavi kirjoitti:
[Jussi] kirjoitti:Mistä ootte muuten tilaillu ilmansuodattimen? Ei taho löytyä...


Tosiaan, ei Allwrong eikä Duellkaan listannu tarvikesuodatinta. Muita en enää katsonu, hain ilmafilsun Brandtilta kun piti hakea myös magneettoposken alumiininappi (edellinen jengattu apinan raivolla kii edellisessä huollossa vaik momentti on vain 15Nm).

Koneen sammuilemisesta on vaikee sanoo mitään. Olisko ryyppy jääny päälle, tai tyhjäkäyntiä vois vähä nostaa, tai bensajärjestelmä kaipailis spriitujausta (tuntuis olevan vähä taipumusta kerätä vettä kaasareihin - kondenssivettä ehkä näin syksyisin - ja nikotteluun MASINOL tmv. auttaa usein).

Veikkasin itsekkin tuota vesi hommaa. Kun joutuu pitämään ulkosalla tuota pyörää :(
Veitsi
Pyörä:
Aprilia Red Rose 'Orange Edition' & Skyteam Monkey
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
16.7.2008 20:05

ViestiKirjoittanut Veitsi » 22.9.2009 17:20

[Jussi] kirjoitti:Veikkasin itsekkin tuota vesi hommaa. Kun joutuu pitämään ulkosalla tuota pyörää :(


Kannattaa jotain pressua vähintäänkin pitää siinä pyörän päällä.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 22.9.2009 19:07

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 11:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilaignibio
Pyörä:
Monkey -98, Shadow -01
Liittynyt:
15.12.2007 18:04

ViestiKirjoittanut Hilaignibio » 26.9.2009 18:14

Uusi Shadowsti on saapunut, hello evribadi! Alottelijakysymyksiä osa 1: kuuluuko pyörän tökkiä ykkösellä kaasun ja moottorijarrutuksen välillä, eli kaasu pois --> töks, kaasu päälle --> töks? Juuri uusitut ketjut ja rattaat, liian löysällä? Heiluu mittauskohdasta sen 2.5cm. Aiempi kokemus hankittu mopoista, ne ei tökkiny tälleen... :D
Joksa_92
Pyörä:
Ducati st4s
Liittynyt:
24.3.2007 20:32

ViestiKirjoittanut Joksa_92 » 26.9.2009 22:40

Hilaignibio kirjoitti:Uusi Shadowsti on saapunut, hello evribadi! Alottelijakysymyksiä osa 1: kuuluuko pyörän tökkiä ykkösellä kaasun ja moottorijarrutuksen välillä, eli kaasu pois --> töks, kaasu päälle --> töks? Juuri uusitut ketjut ja rattaat, liian löysällä? Heiluu mittauskohdasta sen 2.5cm. Aiempi kokemus hankittu mopoista, ne ei tökkiny tälleen... :D

2.5cm kun istut päällä vai?
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id5855/
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 27.9.2009 7:29

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 11:11, muokattu yhteensä 2 kertaa
Hilaignibio
Pyörä:
Monkey -98, Shadow -01
Liittynyt:
15.12.2007 18:04

ViestiKirjoittanut Hilaignibio » 27.9.2009 12:12

Juu näkyis olevan ihan vaan uusita ketjuista johtuva klappi, nyt kohta 100km ajettu niillä, vähentynyt huomattavasti ( tai sitten siihen tottuu :) ) Pitää katsoa nuo edellä mainitut asiat, ei tosin oo ajettu kun 26000km mutta tosiaan kaupungissa...
Siltanen
Pyörä:
Honda Shadow, Papisko -73,
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
29.4.2007 18:15

ViestiKirjoittanut Siltanen » 29.9.2009 22:07

[Jussi] kirjoitti:Mitähän tuo varjo temppuili tänään. Tulin aamulla stop-risteykseen jonon perälle, niin varjo sammu itestään :O. Sama tapahtu sitten iltapäivällä kun pysähdyin pysäkille kattomaan kännykkää ja sammu taas. Edellisenä päivänä ei mitään tuommosta ongelmaa, enkä ole koskenut tyhjäkäynti ruuviin.

Mistä ootte muuten tilaillu ilmansuodattimen? Ei taho löytyä ja eiköhän tuo ois aika uusia.

Mulla ei ainakaan oikein suostu käymään tyhjäkäyntiä jos valot on päällä, kun akku on toi päässyt tyhjäksi...
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 30.9.2009 15:10

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 11:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Siltanen
Pyörä:
Honda Shadow, Papisko -73,
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
29.4.2007 18:15

ViestiKirjoittanut Siltanen » 6.10.2009 21:25

mustavi kirjoitti:
Siltanen kirjoitti:Mulla ei ainakaan oikein suostu käymään tyhjäkäyntiä jos valot on päällä, kun akku on toi päässyt tyhjäksi...


Tyhjäkäyntikierroksia voi säätää ryyppyvivun alla olevasta muovisesta säätöpyörästä (ellet tienny), ja ohjetyhjäkäyntihän on 1.500/min +/- 100. Akunkin vois yrittää ladata vielä (0,6A virralla ~10h siten, että akun elektrolyytin lämpö pysyy alle 45 asteen) ja kokeilla putsata hapettumat pois akkukengistä, jos se vaik tekohengittämällä jaksais vielä kauden loppuun. Toihan ei ole hyvä kun laturi huutaa koko ajan täysillä.

Akku oli yön lautauksessa ja eipä sinne ollu virtaa menny edes sen verttaa et oli käyntiin saanu, uus akku sit jossai vaihees :|
Bronn
Pyörä:
Honda Shadow 125cc
Paikkakunta:
Koski TeeÄll
Liittynyt:
5.7.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Bronn » 6.10.2009 21:48

Siltanen kirjoitti:
mustavi kirjoitti:
Siltanen kirjoitti:Mulla ei ainakaan oikein suostu käymään tyhjäkäyntiä jos valot on päällä, kun akku on toi päässyt tyhjäksi...


Tyhjäkäyntikierroksia voi säätää ryyppyvivun alla olevasta muovisesta säätöpyörästä (ellet tienny), ja ohjetyhjäkäyntihän on 1.500/min +/- 100. Akunkin vois yrittää ladata vielä (0,6A virralla ~10h siten, että akun elektrolyytin lämpö pysyy alle 45 asteen) ja kokeilla putsata hapettumat pois akkukengistä, jos se vaik tekohengittämällä jaksais vielä kauden loppuun. Toihan ei ole hyvä kun laturi huutaa koko ajan täysillä.

Akku oli yön lautauksessa ja eipä sinne ollu virtaa menny edes sen verttaa et oli käyntiin saanu, uus akku sit jossai vaihees :|

Biltemasta vaan geeliakkua hakemaan. Itse hankin 5Ah, 12V niin makso jonkun 30e. Alkuperäinen akku olis maksanut 80e ja vastaava lähes 40e kun kyselin liikkeistä. Muutenkin, tuntuu että nuo bilteman geeliakut on kyllä hinta-laatu suhdeltaan mitä parhaimpia sekä turvallisia.
Honda Shadow