KTM EXC 125

tmhj
Pyörä:
Ktm exc 125 -06
Liittynyt:
31.10.2012 19:34
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut tmhj » 3.9.2013 17:22

torstaattori kirjoitti:
tmhj kirjoitti:Minkä kokosta michelin pilot powerii ootte 5 tuuman vanteelle pistäny ? 150 suht hyvä ? vai liia kapone ?

+ mites tuo pakoaukon säädin säädetään :D

http://www.youtube.com/watch?v=gaRdrI1-Db8 ja varmaan 160 sopivin 5tuuman vanteelle.

ei tuo enkku oo vahvimpii mutta sain sentää tietää mistä se säädetään ja miten mutta millon se on oikeilla kohilla tai sillee jos joku tajuaa ? :D
ALzZuu
Pyörä:
Ktm 125 exc -12
Paikkakunta:
Myllykoski
Liittynyt:
7.2.2011 20:16
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ALzZuu » 3.9.2013 18:23

Miten toi nopeusmittari säädetää 17" smoto vanteelle ku nyt se on säädetty enskoille? osaisko joku auttaa...
torstaattori
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Paikkakunta:
pyhäjärvi
Liittynyt:
20.7.2012 0:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut torstaattori » 3.9.2013 21:10

vai niin kottarainen teki tepposet yhtäkkiä kesken ajon söi kipinän, ei johdu tulpasta eikä anna tulpanjohdosta kipinää
WhosAllu
Pyörä:
Kotka
Liittynyt:
2.4.2012 20:52
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut WhosAllu » 3.9.2013 21:42

Millaisia säätöjä teillä on nyt, kun ei itselle meinaa löytyä oikeita läppien vaihdon jälkeen... :itku:
Putkena FMF ja änkkänä Leovince x3. 8)
tmhj
Pyörä:
Ktm exc 125 -06
Liittynyt:
31.10.2012 19:34
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut tmhj » 3.9.2013 22:44

miten ihmeessä saa ton mittarin kalibroituu uudelleen ? :o vaikka kuinka noilla tietopankin ohjeilla koitan nii ei toimi ei löydy sieltä tota ws kirjaimii :/
Rotom
Pyörä:
-13 EXC 125 Six Days, Gilera SMT
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
15.8.2011 20:06
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Rotom » 4.9.2013 8:58

21" Endurovanteelle, WS 2205
17" Smotovanteelle, WS 1882

-Eli mittarin virtajohto irti. (Musta, ruskea, punainen)
-! Täytyy olla oma paristo !-
-Painat nappia ( o ) ja mittaris lähtee päälle. Painelet sitä kunnes oikeassa alareunassa on symboli ( H )
-Pidät nappia ( o ) pohjassa, kunnes mittariis tulee symboleita. Valitset ( o ) nappia painamalla WS vilkkuvaks, ja sitten painat sitä ( + ) jollon näyttöön tulee kehämitta.
-Sitten painelemalla ( + ) ja ( - ) nii laitat sen kehämitan sopivaksi ( Voi pitää pohjassa jollon nopeutuu), ja sitten painat kerran ( o ) jollon pääset takasin valikkoon. Lopuksi painat ( o ) nappia pohjassa, kunnes mittari on taas normitilassa.
-Nyt virtajohto takasin kiinni, ja annat mittarin sammua. Tän jälkeen pistät mittaris taas käyntiin painamalla ( o ) ja heti siihen alkuun tulee se kehämitta näkyviin.

Pitäis olla tarpeaksi hyvin/helposti selitetty

Ps. Tän voi vaikka joku mode lisätä alotuisviestiin, jos näkee riittävän hyväksi.
^^sami^^
Liittynyt:
22.7.2012 15:12
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ^^sami^^ » 4.9.2013 16:17

Mites kun kotarista meni yhtäkkiä kytkin tunnottomaksi, nestettä on riittävästi. Koitin ilmata niin ekan ilmauskerran jälkeen se toimi jonku 5 painallusta ja sitten taas iha veltoks. Ja aina ilmaamisen jälkeen tulee pieni tunto mikä häviää melkein heti.
tmhj
Pyörä:
Ktm exc 125 -06
Liittynyt:
31.10.2012 19:34
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut tmhj » 4.9.2013 21:09

mites te ootte noita stefoja etupumppuihi vaihellu ? onko vaikeeki juttu ? meinaa tänää heitti kotari keulasta öljyt pellolle :D

+ tekeekö keulalle pahaa jos sillä ajaa ilman öljyä keulass ?
+ mitö kaikkee mun pitöä siihen ostaa ? Stefat ja ?
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 4.9.2013 23:25

^^sami^^ kirjoitti:Mites kun kotarista meni yhtäkkiä kytkin tunnottomaksi, nestettä on riittävästi. Koitin ilmata niin ekan ilmauskerran jälkeen se toimi jonku 5 painallusta ja sitten taas iha veltoks. Ja aina ilmaamisen jälkeen tulee pieni tunto mikä häviää melkein heti.


Vaihda männän o-rengas työsylinteriin, varmaan lykkää nesteet koneen puolelle. Tai sitten banjoliitin löysällä, mutta ilmaa sinne jostain pääsee.
tmhj
Pyörä:
Ktm exc 125 -06
Liittynyt:
31.10.2012 19:34
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut tmhj » 5.9.2013 15:03

mistäs työ tota castrol rs tilaatte 9e/1l hintaan ? entä kannattasko jos käyttää castrolli tts nii tilaa ulkomailta ?
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 5.9.2013 15:08

http://www.vsmotoparts.com/castrol-powe ... -x-1-liter
tmhj
Pyörä:
Ktm exc 125 -06
Liittynyt:
31.10.2012 19:34
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut tmhj » 5.9.2013 15:16

onko paljonki eroo rs ja tts öljyllä ?
torstaattori
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Paikkakunta:
pyhäjärvi
Liittynyt:
20.7.2012 0:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut torstaattori » 5.9.2013 17:22

taitaa olla samaa tavaraa itse tilaisin nyt tuolta hollannista tuota öljyä parhaillaan tulossa postissa, nopea toiminta taisi olla ja seuraava arkipv kun olivat toimittaneet kuljetukselle paketin.

edit. tänään tuli eli kesti noin alle viikon kokonaisuudessaan to toimitus :) harmi vaan kun meni kottaraisesta jo toinen staattori kärähtämään, onneks on varalla 1 mistä vaan valot puuttuu... perhanan tarvike paskaa piti mennä ostamaan seuraava staattori on kyllä orkkis.
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut putsipa » 9.9.2013 22:35

Millä kierrosalueella tää oikeen käy laihalla vai mikä tällä on.
Tulppa tämän näköinen Kuva
Säädöt on kaasarissa : NOZE 5 lovessa(rikkaimalla), 45tk, 182ps. Et ei mun mielestä pitäis käydä laihalla. :roll:
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 10.9.2013 11:40

Imuvuoto ? Kato myös magneeton kopan alle, ettei vaan kuse kampuran stefa niinkun itellä joku aika sitten..
48 tk oli itellä aina, paljon sulla on ilmaruuvi auki ?