edit: Mutta vois kokeilla suihkuttaa starttispraytä sinne mangeeton alle, nii eikös silloin kierrokset nouse jos se vuotaa sieltä ?
putsipa kirjoitti:Hmm, hetken kaasuttelujen jälkeen pihassa tulppa muuttui maitokahvin värikseksi. Mut ei vuotanu stefa omasta mielestä mitä kattelin ja suihkuttelin. Onko teillä muka menny hyvin säätöihin noiden ohjekirjan säätöjen mukaan ? Ku mitä mä oon niitä kokeillu nii tulppa iha valkonen aina.. noi tulpat kyllä värjääntyy todella oudosti ainaki mulla. Onko normaalia muuten, että jos antaa esimerksi kenkää, pommittaa täyskaasulla jonku matkaan sitten ajan lyhyen matkan kotiin ja katson tulpan niin se on just tommonen ku tossa mun aikasemmin laittamassa kuvassa. Ois kiva saada tää säätöihi
putsipa kirjoitti:Hauskaa kyllä toi kaasarin purkaminen joka päivä No ohjekirjan mukaan 175 ps ois hyvä näille lämpötiloille ja mulla on tällä hetkellä 182, talvella mulla oli 190. Nyt on NOZE 4 lovessa, mutta viimeks ku oli tässä asennossa nii tulpan kärki suli tai katkesi.. Mut katotaan mitä tällä kertaa käy.
mik4el kirjoitti:Mikähän voi kotaris olla kun ajaa tasakaasulla niin se ei mee tasaasesti vaan ne niinku nykii tai että sillä ei voi ajaa tasakaasulla ollenkaan, se ei niinku pätki mutta vähä sen tyylistä se on. vähä vaikia selittää mutta yksinkertaisesti ei voi ajaa tasakaasulla. mikähän olis? pyärässä on kiinni fmf:än putkisto, v-forcen läpät,180suutin
Olis kiva saada jonkinlaasta vastausta, olisiko että pa säädin ei toimi kunnolla että on kokoajan auki? kun ei mielestäni ole alahalla kovin hyvin vääntöä ja jos siitä kytkinkopasta säätää sitä pa säädintä niin oliko se että täydet kiinni ja puolirinkiä auki? vai että kattoo pyörän vasemmalta puolelta pytyssä olevasta luukusta että viivat on kohdillaan tai taempi vähän matalemmalla?
Auttakaa!
motosladi kirjoitti:mik4el kirjoitti:Mikähän voi kotaris olla kun ajaa tasakaasulla niin se ei mee tasaasesti vaan ne niinku nykii tai että sillä ei voi ajaa tasakaasulla ollenkaan, se ei niinku pätki mutta vähä sen tyylistä se on. vähä vaikia selittää mutta yksinkertaisesti ei voi ajaa tasakaasulla. mikähän olis? pyärässä on kiinni fmf:än putkisto, v-forcen läpät,180suutin
Olis kiva saada jonkinlaasta vastausta, olisiko että pa säädin ei toimi kunnolla että on kokoajan auki? kun ei mielestäni ole alahalla kovin hyvin vääntöä ja jos siitä kytkinkopasta säätää sitä pa säädintä niin oliko se että täydet kiinni ja puolirinkiä auki? vai että kattoo pyörän vasemmalta puolelta pytyssä olevasta luukusta että viivat on kohdillaan tai taempi vähän matalemmalla?
Auttakaa!
br9eg kiinni nii kyllä jyllää ja pari kokoa pienempi pääsuutin