Rieju RS 2 125

KaTaYa
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
2.5.2007 20:58

ViestiKirjoittanut KaTaYa » 19.4.2008 12:21

RIEJU_RS_2 kirjoitti:Juuh Kone/moottoriöljyä vie kuulemma, mutta en ole itse huomannut että vie paljoon? :O Onko teillä mennyt sillai että kun ajat vähän aikaa suoraa ja kun pitäisi kääntää tankoa niin se jää jumiin? :D


Ei ole koskaan jäänyt jumiin :D
kalle956
Liittynyt:
3.3.2007 15:04

ViestiKirjoittanut kalle956 » 19.4.2008 17:28

RIEJU_RS_2 kirjoitti:Juuh Kone/moottoriöljyä vie kuulemma, mutta en ole itse huomannut että vie paljoon? :O Onko teillä mennyt sillai että kun ajat vähän aikaa suoraa ja kun pitäisi kääntää tankoa niin se jää jumiin? :D


Tuo kuulostaa jo aika pahalta jos ohjaus jää jumiin :D
Mutta en usko että sullakaan on kunnolla jumittanu, joku piuha sieltä vähä ahistanu?
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 20.4.2008 1:08

RIEJU_RS_2 kirjoitti:
Topi- kirjoitti:Juu eli ensviikol pitäs tulla piikkiä isompi etuhammasratas. Eli sillä just haen sitä että on "paremmalla tehoalueella" tuolla n.100km/h vauhdissa niinkuin --JK-- tässä sanoi.
Kerronpas sitte miten vaikutti.



Noh vaikuttiko? :D


Ens viikon alusa tulee et kerron sit :)
RIEJU_RS_2
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
9.3.2008 18:39

ViestiKirjoittanut RIEJU_RS_2 » 20.4.2008 10:11

kalle956 kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Juuh Kone/moottoriöljyä vie kuulemma, mutta en ole itse huomannut että vie paljoon? :O Onko teillä mennyt sillai että kun ajat vähän aikaa suoraa ja kun pitäisi kääntää tankoa niin se jää jumiin? :D


Tuo kuulostaa jo aika pahalta jos ohjaus jää jumiin :D
Mutta en usko että sullakaan on kunnolla jumittanu, joku piuha sieltä vähä ahistanu?



Oli mennyt ohjauksesta laakerit, sitä varten laittaa ohjauksen jumiin... voin ottaa kuvan siitä laakeri hommasta kun vaan saan käydä hakemassa riejun huollosta pois.... Ei siellä mitään johtoja ole ahistanut...
Riejun kuvat : http://www.motot.net/galleria/70452
RIEJU_RS_2
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
9.3.2008 18:39

ViestiKirjoittanut RIEJU_RS_2 » 20.4.2008 10:13

Ensiviikon maanantaina tai tiistain iltana rieju pitäisi saada hakea pois :)
Riejun kuvat : http://www.motot.net/galleria/70452
*Jusa*
Pyörä:
Honda NSR 125 & Honda CR 80
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
24.5.2003 19:20

ViestiKirjoittanut *Jusa* » 20.4.2008 17:18

Riejun digitaali mittarista, eli mitä tarkoittaa nämä : TD,LAP,AVE,MAX . Kaksi vikaa taidankin tietää eli Ave= keskinopeus? ja Max= huippu nopeus :D
--JK--
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut --JK-- » 20.4.2008 18:17

*Jusa* kirjoitti:Riejun digitaali mittarista, eli mitä tarkoittaa nämä : TD,LAP,AVE,MAX . Kaksi vikaa taidankin tietää eli Ave= keskinopeus? ja Max= huippu nopeus :D
TD: trippimittari, eli kun nappaat tuon päälle niin se alkaa mittaan kilometrejä aina siihen asti kunnes nollaat sen ja alotat taas uuestaan.
LAP: Kierrosmittari, eli tällä pystyt mittaamaan kierrosaikoja, tai ihan mitä haluat. Lähtee automaattiesesti käymään kun pyörä lähtee liikkeelle.

Ja nuo ave ja max on just nuita mitä sanoit, eli keski- ja huippunopeus.
*Jusa*
Pyörä:
Honda NSR 125 & Honda CR 80
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
24.5.2003 19:20

ViestiKirjoittanut *Jusa* » 20.4.2008 18:25

--JK-- kirjoitti:
*Jusa* kirjoitti:Riejun digitaali mittarista, eli mitä tarkoittaa nämä : TD,LAP,AVE,MAX . Kaksi vikaa taidankin tietää eli Ave= keskinopeus? ja Max= huippu nopeus :D
TD: trippimittari, eli kun nappaat tuon päälle niin se alkaa mittaan kilometrejä aina siihen asti kunnes nollaat sen ja alotat taas uuestaan.
LAP: Kierrosmittari, eli tällä pystyt mittaamaan kierrosaikoja, tai ihan mitä haluat. Lähtee automaattiesesti käymään kun pyörä lähtee liikkeelle.

Ja nuo ave ja max on just nuita mitä sanoit, eli keski- ja huippunopeus.


Kiitoksia paljon! :) , onkos tuo riejun mittari kuinka tarkka? Ensi viikolla saan ehkä jo harkkaluvan :)
RIEJU_RS_2
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
9.3.2008 18:39

ViestiKirjoittanut RIEJU_RS_2 » 20.4.2008 20:07

Suorittanut kaikki ajot & teoria & käsittelykokeen? :D
Riejun kuvat : http://www.motot.net/galleria/70452
KaTaYa
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
2.5.2007 20:58

ViestiKirjoittanut KaTaYa » 20.4.2008 20:50

*Jusa* kirjoitti:
--JK-- kirjoitti:
*Jusa* kirjoitti:Riejun digitaali mittarista, eli mitä tarkoittaa nämä : TD,LAP,AVE,MAX . Kaksi vikaa taidankin tietää eli Ave= keskinopeus? ja Max= huippu nopeus :D
TD: trippimittari, eli kun nappaat tuon päälle niin se alkaa mittaan kilometrejä aina siihen asti kunnes nollaat sen ja alotat taas uuestaan.
LAP: Kierrosmittari, eli tällä pystyt mittaamaan kierrosaikoja, tai ihan mitä haluat. Lähtee automaattiesesti käymään kun pyörä lähtee liikkeelle.

Ja nuo ave ja max on just nuita mitä sanoit, eli keski- ja huippunopeus.


Kiitoksia paljon! :) , onkos tuo riejun mittari kuinka tarkka? Ensi viikolla saan ehkä jo harkkaluvan :)


En voi muuta sanoa ku et olen tyytyväinen mun riejun mittariin. Mulla näytti eilen mittariin 100 km/h ja tossa näyttötaulu 8 tien varrella näytti tasan 100km/h mun vauhdiksi kanssa. tarvii viel sigmaan ja gps:ään kattoa. Mutta kyllä riejussa on tosi tarkka mittari moniin muihin kevareihin verratessa.
*Jusa*
Pyörä:
Honda NSR 125 & Honda CR 80
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
24.5.2003 19:20

ViestiKirjoittanut *Jusa* » 21.4.2008 7:28

RIEJU_RS_2 kirjoitti:Suorittanut kaikki ajot & teoria & käsittelykokeen? :D


kolme 25minuutin liikenne ajoa viel ja käsittely koe niin pääsen mäkin riejua paremmin testailemaan ;)
*Jusa*
Pyörä:
Honda NSR 125 & Honda CR 80
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
24.5.2003 19:20

ViestiKirjoittanut *Jusa* » 21.4.2008 7:30

En voi muuta sanoa ku et olen tyytyväinen mun riejun mittariin. Mulla näytti eilen mittariin 100 km/h ja tossa näyttötaulu 8 tien varrella näytti tasan 100km/h mun vauhdiksi kanssa. tarvii viel sigmaan ja gps:ään kattoa. Mutta kyllä riejussa on tosi tarkka mittari moniin muihin kevareihin verratessa.[/quote]

Juu hyvä et on tarkka :)
RIEJU_RS_2
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
9.3.2008 18:39

ViestiKirjoittanut RIEJU_RS_2 » 21.4.2008 20:26

*Jusa* kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Suorittanut kaikki ajot & teoria & käsittelykokeen? :D


kolme 25minuutin liikenne ajoa viel ja käsittely koe niin pääsen mäkin riejua paremmin testailemaan ;)





Aih pentele....




Vitsi että tossa kestää kauan kun rieju on huollossa, kestääkö teillä kauan huollossa?
Riejun kuvat : http://www.motot.net/galleria/70452
hansu1
Paikkakunta:
NIVALA
Liittynyt:
3.1.2006 22:07

ViestiKirjoittanut hansu1 » 21.4.2008 20:29

RIEJU_RS_2 kirjoitti:
*Jusa* kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Suorittanut kaikki ajot & teoria & käsittelykokeen? :D


kolme 25minuutin liikenne ajoa viel ja käsittely koe niin pääsen mäkin riejua paremmin testailemaan ;)





Aih pentele....




Vitsi että tossa kestää kauan kun rieju on huollossa, kestääkö teillä kauan huollossa?
Vähä pitää päästä kehumaan hondan huoltoa, mulla kesti 1,5h viimesin huolto :D
miicco
Pyörä:
Rieju RS 2
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.2.2007 13:46

ViestiKirjoittanut miicco » 21.4.2008 20:32

hansu1 kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:
*Jusa* kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Suorittanut kaikki ajot & teoria & käsittelykokeen? :D


kolme 25minuutin liikenne ajoa viel ja käsittely koe niin pääsen mäkin riejua paremmin testailemaan ;)





Aih pentele....




Vitsi että tossa kestää kauan kun rieju on huollossa, kestääkö teillä kauan huollossa?
Vähä pitää päästä kehumaan hondan huoltoa, mulla kesti 1,5h viimesin huolto :D


Riippuu aikalailla siitä että minkätyyppinen huolto on ja millo on aika : D

Jos joutuu Riejuun osaa tilaan ni siinä kyllä voi vierähtää enemmän kun Hondan osissa.