Daelim Roadwin 125

Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7

ViestiKirjoittanut Pego » 13.3.2008 20:01

Moposta kun tähän siirtyy niin musta ainaki tuntu ihan raketilta siihen verrattuna. Mutta loppujen lopuks melko samanlainen kuin muutki nelarit. Huiput on myös samaa luokkaa kuin muillakin nelareilla eli näiden välillä ei oo kovin paljoo eroo.
tuulilukko

ViestiKirjoittanut tuulilukko » 22.3.2008 17:39

No mut siis juttuhan on näin että RW on sellanen raketti että siinä jää tonniset hondatkin valoissa varjoihin ;)
Hoover
Pyörä:
Kawasaki ZZR 600, Suzuki PV

ViestiKirjoittanut Hoover » 24.3.2008 15:05

Elikkäs nyt on ilmennyt pieniä käynnistymis ongelmia RW:n kanssa. Akku on ladattu ja katottu et antaa 12.7V jännitteen. No sit se pistettiin kiinni johtoihin ja käännettiin virta-avainta myötäpäivään eli toisin sanoen virrat päälle, MUTTA mitään ei tapahtunut. Ei syttynyt yhtään merkkivaloa eikä startti lähteny pyörii. Sitten mitattiin uusiks akun jännite niin se oli tippunut jonnekkin 0.2V paikkeille. Johot on tarkistettu solenoidille asti.

Mikähän siis mun RW:tä vaivaa?

Ja vastaus ei saa olla tyyliin, että "Polje suohon koko paska!"
Kuvia galleriassa
Myanda
Pyörä:
RW

ViestiKirjoittanut Myanda » 24.3.2008 19:49

Oi vitsi, löyty joku muukin mun ja tuulilukon ja pegon lisäks joka viihtii tänne kirjottaa!

Hmm... Mää voin heittää veikkauksia. Akku paskana? Tai sitten on joku johto jossain ihan muualla kuin missä pitäis, koska kadottaa kaiken virran jonnekkin. Millon tää on alkanu tää vika?
yoyo
Ostakaa hyvä kevari

ViestiKirjoittanut yoyo » 25.3.2008 0:48

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?reg_no=ox-774
ostakaa hyvä daelim! Ikä painaa joten pitäis saada isompaa alle
yoyo

ViestiKirjoittanut yoyo » 25.3.2008 0:50

Hoover kirjoitti:Elikkäs nyt on ilmennyt pieniä käynnistymis ongelmia RW:n kanssa. Akku on ladattu ja katottu et antaa 12.7V jännitteen. No sit se pistettiin kiinni johtoihin ja käännettiin virta-avainta myötäpäivään eli toisin sanoen virrat päälle, MUTTA mitään ei tapahtunut. Ei syttynyt yhtään merkkivaloa eikä startti lähteny pyörii. Sitten mitattiin uusiks akun jännite niin se oli tippunut jonnekkin 0.2V paikkeille. Johot on tarkistettu solenoidille asti.

Mikähän siis mun RW:tä vaivaa?

Ja vastaus ei saa olla tyyliin, että "Polje suohon koko paska!"

Joo elikkä mulla oli tollasia ongelmia myös limpun kanssa! Ootkos kattonu pelkääjän penkin alle? multa löyty sieltä hauska ylläri! johtoi pitää siel kasas sellanen klemmari mikä oli tärinäs tärisyttäny kuparit esil johdoissa -> oikkari -> samat ongelmat ku sulla
Hoover
Pyörä:

ViestiKirjoittanut Hoover » 26.3.2008 17:08

yoyo kirjoitti:
Joo elikkä mulla oli tollasia ongelmia myös limpun kanssa! Ootkos kattonu pelkääjän penkin alle? multa löyty sieltä hauska ylläri! johtoi pitää siel kasas sellanen klemmari mikä oli tärinäs tärisyttäny kuparit esil johdoissa -> oikkari -> samat ongelmat ku sulla

Tota ongelmaa mikä sulla oli ollut niin epäilen aika vahvasti, että mullakin olisi sillä pyörä on ollut kiltisti talviteloilla projektin alla ja viime viikonloppuna rupesin sitä sit lämmittelee vähäsen. Pyörä kävi hyvin kun ajoin sen talliin kun kelit loppu. Enkä talvellakaan oo ajanu kun on ollu pientä takakatteen aluslevy/rekisterikilpi projektia läpi talven.
Mutta musta tuntuu, että se akku on mennyt paskaksi kuten kaikki on sanonu keiltä oon kysynyt. Mutta en sulje pois sitä mahdollisuutta että joku johto ois vikuroillaan ja aiheuttas oikkaria.
Kuvia galleriassa
Hoover
Pyörä:

ViestiKirjoittanut Hoover » 1.4.2008 16:14

Elikkä johdot on tarkistettu ja ne ovat ihan ehjät ja virheettömä. Eli kyseisesti akku on sökönä---->akku kauppaan.

Mut mistä RW:hen saisi vaimentimia muualta kuin IXIL:tä??
Kuvia galleriassa
Myanda
Pyörä:
RW

ViestiKirjoittanut Myanda » 6.4.2008 15:41

Hoover kirjoitti:Elikkä johdot on tarkistettu ja ne ovat ihan ehjät ja virheettömä. Eli kyseisesti akku on sökönä---->akku kauppaan.

Itse ainakin sanoisin että jos alkukäyrän teet itse niin mikä vaan kelvannee. Mut IXILillä on IMO kauneimmat. ;)
JMstyles

ViestiKirjoittanut JMstyles » 6.4.2008 20:55

Myanda kirjoitti:
Hoover kirjoitti:Elikkä johdot on tarkistettu ja ne ovat ihan ehjät ja virheettömä. Eli kyseisesti akku on sökönä---->akku kauppaan.

Itse ainakin sanoisin että jos alkukäyrän teet itse niin mikä vaan kelvannee. Mut IXILillä on IMO kauneimmat. ;)

ellen väärin muista niin cbr:n pönttö olisi käypä. joskus nakkilan pyörässä ja mopossa kysyin pönttöjä niin vaimennin oisi käypä. ainut vika on että se on perkeleen tylsän näköne :P

Ixil tosiaan käy mutta hintaa sil on aikalailla.
tee-se-itse-mies tekee itte käyrän ja sovittaa siihen vaikka autonvaimentimen, kuha kattoo ettei isointa hormia ota. Autonpönttö niille jotka haluaa mökää, ja jos ei halua niin paljoa niin äänentappaja pönttöön niin on paljon inhimillisempi =) Jos halvalla haluaa päästä niin otaa vakiovaimentimesta sen äänentappajan irti joka on neljän popniitin takana. Tuolla pääse ainakin alkuun eikä maksa kuin neljä (4) popniittiä ja vähän hikeä jos pihdeillä laittaa ne niitit.

Devil:tä löytyy myös tähän koko käyrästöä, sähköpostilla kysymällä saa hinnan. viimeksi kun sivuilla kävin (7kk sitten) niin ei siel ei näkynyt sitä tuotekategoriassa.
Takapenkin alle tulevaa putkistoa myös saa mutta tähän hätään en muista merkkiä tai mestaa mutta googlettamalla ja ulkomaalaisia foorumeita lukemalla se selviää =)

ps, pitkästä aikaa sitte vähä jotain kirjotin :P
ösöP

ViestiKirjoittanut ösöP » 8.4.2008 12:48

No, selviskö Hooverin ongelmat jo? ;) Ja onkos ketää daelim mies/nainen lähtemäs kesällä Kalajoki miittii? :P
Hoover
Pyörä:

ViestiKirjoittanut Hoover » 9.4.2008 15:14

Ongelmat selviää varmaankin heti kun saan sopivan akun pyörään, mikä onnistuu vaikka heti. :D

Itse en vielä tiedä lähdöstä Kalajoelle, mut jos porukat ei kiellä jyrkästi ja kavereita saan mukaan niin sit kyllä! Mites muut?
Kuvia galleriassa
Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7

ViestiKirjoittanut Pego » 9.4.2008 21:57

Saa nähä pääsenkö tänäkään vuonna jos oon ulkomailla. Vähä kyrpiintyny fiilis ku ei viimekkään vuonna päässy niin pakko tänä kesänä päästä.
ösöP

ViestiKirjoittanut ösöP » 10.4.2008 20:48

Kovin on hiljaista RW topicis ;S :D
Myanda
Pyörä:
RW

ViestiKirjoittanut Myanda » 11.4.2008 11:54

Nnojoo. Hei RWpeksi, osaa vaihtoon tuossa sun pyörässäs. ;)

Ainiin, kiinnostaisko ketään tehdä koropalaa tähän? :D Mää oon kiinnostunut jos joltakulta löytyis. :)
Viimeksi muokannut Myanda päivämäärä 11.4.2008 11:57, muokattu yhteensä 1 kerran