jos poistan tuorevoitelun niin pitääkö letkut pistää kiertämään ja tarviiko siihen jonku säiliön väliin mistä hörppi samalla ilmaa?
ojatalo kirjoitti:Mito'n tärinöistä:
-yleisin vika on, että moottori ripustuksen pulteista yksi poikittainen M8~x30 jopa uupuu ja/tai muut on löysällä.
- jos on tehty iso huolto, on tp-ajoitus laitettu väärin. viitaten esim W.S.M virheeseen tai väärän W.S.M opuksen lukemiseen.
- joskus '97/'98 aikana/alkaen tp-akselin "tuplahampikkaan" 3kpl jousten jousiteräs laadussa tapahtui jotain radikaalia huonompaan suuntaan. Yleensä jousista voi olla 1kpl poikki tai kaikki poikki jo alle 20tkm ajetuista, mutta on niitä hajonnut jo ennen 1500km rajaa etenkin Sp525S mallissa.
jos jousista on kaikki 3kpl poikki, Twistaa tuplahampikas 1-hampaan verran, eli ajoitus muuttuu Kuormituksen alla 1-hampaan verran josta tulee tärinää sen verran että esim "kierari kuluu" ja petarit kuluu, (etenkin Evo2 '99-> Made in Taiwan petarit) , mutta myös kietarin neppikset (noin puolet pois normaalista kestoiästä).
Nämä kaikki mainitut olen kestotestinnyt ja Dokumentoinut ja varmistanut.
kaikki alle '94 jouset ovat laadukkaita, niistä minulla on yli 35tkm ajettuja ja yli 50tkm kestotestittyjäkin olen tutkinut.
T.m