Gogge kirjoitti:http://www.gearparts24.de/lachgas-kit-nitrous-express-piranha:a4944.html
suurpasko, et taida tietää mikä pc on? Pc=
power commander, sillä säädetään seoksia ruiskupeleissä. Kovin monessa ruiskullisessa mp ei ole mahdollisuutta säätää seoksia ilman power commanderia. Tod.näk. näin on dukessakin? Virikansia ei yleensäkään ole missään myynnissä, vaan ne teetetään/koneistetaan itse. Kireämmällä nokka-akselilla taas saataisiin huipputehoja väännön kustannuksella..
Noni, eli dukeen ei ole myynnissä mitään kummempaa viriosaa. Pc:tä ei taida saada ja kantta ei ole edes olemassa
Sehän nyt on ihan itsestäänselvyys et semmosen saa koneistamalla mutta ei suoraan kaupasta mitä viestisi antoi ymmärtää.
[quote="jalkapyörä"]Oon jotain kuullu että sisään ajon jälkee näihi vaihetaan liikkeessä ruiskutus kartta, en tiedä sit onko totta ja onko se kyseinen kartta se "piristetty ruiskuohjelma", Jos näin on niin se ensimmäinen kartta on joku matalatehoisempi sisäänajoon suunniteltu kartta, ja liikkeeseen viemällä sitten saa sen 11kw tehoa. TÄÄ siis on vaan mun omaa tietoa jota luulen ainakin lukeneeni jostain
Voisin lyödä vetoa, ettei ole poistettu uuemmista kierrostenrajoitinta. Äkkiä menis koneet solmuun tietämättömillä käyttäjillä. Turhaan niitä rajoittimia poistaa vakio peleissä kun huipputehot on yleensä ennen rajoitinta saavutettu ja sen jälkeen tehot alkaa laskemaan.
Sisäänajon jälkeen näihin vaihdettiin ohjelma et meni kovempaa mutta nykyään tuo ohjelma on jo valmiina eli huollossa sitä ei sinne enää laiteta.