Rieju RS 2 125

RIEJU_RS_2
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
9.3.2008 18:39

ViestiKirjoittanut RIEJU_RS_2 » 30.5.2008 21:32

Kellään yhtään tietoa, missä tuo CDI-Boksi mahtaa riejussa olla? Koska olisi kiva tietää mikä boksi sopii tuohon... että voi vaihtaa kokonaan sellasen boksin mikä ei ole rajoittava paska!
Riejun kuvat : http://www.motot.net/galleria/70452
KaTaYa
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
2.5.2007 20:58

ViestiKirjoittanut KaTaYa » 31.5.2008 6:44

RIEJU_RS_2 kirjoitti:Kellään yhtään tietoa, missä tuo CDI-Boksi mahtaa riejussa olla? Koska olisi kiva tietää mikä boksi sopii tuohon... että voi vaihtaa kokonaan sellasen boksin mikä ei ole rajoittava paska!

Tankin alla sellanen musta loota, se on vasemmassa reunassa kuskinpaikalta katsottuna.
pioneer2
Liittynyt:
16.5.2006 22:41

ViestiKirjoittanut pioneer2 » 5.6.2008 19:30

KaTaYa kirjoitti:
RIEJU_RS_2 kirjoitti:Kellään yhtään tietoa, missä tuo CDI-Boksi mahtaa riejussa olla? Koska olisi kiva tietää mikä boksi sopii tuohon... että voi vaihtaa kokonaan sellasen boksin mikä ei ole rajoittava paska!

Tankin alla sellanen musta loota, se on vasemmassa reunassa kuskinpaikalta katsottuna.


mulla ainaki tulee rajotin vastaa 12500 vai 11500
pioneer2
Liittynyt:
16.5.2006 22:41

ViestiKirjoittanut pioneer2 » 5.6.2008 19:33

Corile kirjoitti:Olis kevarin hankinta alla ja ei oikee osaa päättää millasta kattelis mutta tä näytti aika kivalta, kun on 4-tahti ja vähän muhkeamman kokonenkin, mutta kulkeeko tuo sitten ~90kg jantterin alla silleen että pärjää jos vaikka eksyy motarille, ja miten kamala lirinä on ääni vakio änkällä? :D Onko miten vaikee saada edes pikkasen pirteemmäks?


Osta tosta hyvin huollettu rieju http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... =622670&PN[0]=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 6.6.2008 1:03

Mitäs mieltä ootta siitä, että kannattaako riejua käyttää huollossa ollenkaan vaan sen sijaan huoltaisi itse? Katsoin tuota huoltokirjaa ja seuraavassa huollossa vaihdettaisiin ainoastaan moottoriöljyt ja suoritettaisiin vain eri tarkistustoimenpiteitä. 100 euroa on jokaisen huollon hinta ja mun ajomäärään suhteutettuna tässä kesänaikana huoltoihin kuluisi pieni omaisuus :/. Onko se takuu sitten tosiaankin sen kaiken rahamäärän arvoinen. Onko näitä riejuja ylipäänsä levinnyt ainakaan tälä foorumilla ollenkaan?
KaTaYa
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
2.5.2007 20:58

ViestiKirjoittanut KaTaYa » 6.6.2008 9:06

Topi- kirjoitti:Mitäs mieltä ootta siitä, että kannattaako riejua käyttää huollossa ollenkaan vaan sen sijaan huoltaisi itse? Katsoin tuota huoltokirjaa ja seuraavassa huollossa vaihdettaisiin ainoastaan moottoriöljyt ja suoritettaisiin vain eri tarkistustoimenpiteitä. 100 euroa on jokaisen huollon hinta ja mun ajomäärään suhteutettuna tässä kesänaikana huoltoihin kuluisi pieni omaisuus :/. Onko se takuu sitten tosiaankin sen kaiken rahamäärän arvoinen. Onko näitä riejuja ylipäänsä levinnyt ainakaan tälä foorumilla ollenkaan?


Itse teen melkein kaikki huollot koska en jaksa lähteä viemään riejua mihinkään huoltoon. kaksi kertaa olen vienyt sen huoltoon. sen jälkeen aloin itse huoltamaan koska se on aika helppoa(jopa venttiilien säätäminen):D
tuskin kenelläkään nyt on lahonnut oma rieju. mulla on nyt mittarissa 11238 km ajettuna ja mainiosti toimii vieläkin. kyllä omat huollot on siis toiminut.
--JK--
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut --JK-- » 6.6.2008 12:41

Corile kirjoitti:Olis kevarin hankinta alla ja ei oikee osaa päättää millasta kattelis mutta tä näytti aika kivalta, kun on 4-tahti ja vähän muhkeamman kokonenkin, mutta kulkeeko tuo sitten ~90kg jantterin alla silleen että pärjää jos vaikka eksyy motarille, ja miten kamala lirinä on ääni vakio änkällä? :D Onko miten vaikee saada edes pikkasen pirteemmäks?
Hyvin kulkee myös 90kg alla ja jopa 2-päällä, mikä tuli viime kesänä huomattua. Enpä usko et motarilla ihan jalkoihin jäät, mutta ohittamisestakaan on turha haaveilla, sillä oma pyörä menee sen 110-115 mun alla (85kg). Ite oon kuitenki kokenu tuon ihan riittäväks nopeudeks suomen teillä, vaikka vauhtiahan harvoin tuntuu olevan liikaa ;) Välit on kyl vakiona melko lyhyet, et jos huippuja haluu nii eturatasta pitäs varmaan vähän suurentaa.
Kait tätä sais sit viel isommal kaasaril sun muil pikkusen piristettyä ja jos enempi haluaa vauhtia niin 150cc on yks mahdollisuus.
Ite oon ollu pyörään tyytyväinen niitten vajaan 6000km aikana ja sama pyörä löytyisi luultavasti tallista jos olisin 16 kesäinen ja pitäisi kevaria uudestaan alkaa ostamaan.

Btw. oma pyörä myynnissä: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... +%3E%3E&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@status=F@id_bike_type=@id_sub_type=@id_make=106@id_model=3760@id_engine_model=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=@eto=@eng_type=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@search=Hae+%3E%3E
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 6.6.2008 13:44

KaTaYa kirjoitti:
Topi- kirjoitti:Mitäs mieltä ootta siitä, että kannattaako riejua käyttää huollossa ollenkaan vaan sen sijaan huoltaisi itse? Katsoin tuota huoltokirjaa ja seuraavassa huollossa vaihdettaisiin ainoastaan moottoriöljyt ja suoritettaisiin vain eri tarkistustoimenpiteitä. 100 euroa on jokaisen huollon hinta ja mun ajomäärään suhteutettuna tässä kesänaikana huoltoihin kuluisi pieni omaisuus :/. Onko se takuu sitten tosiaankin sen kaiken rahamäärän arvoinen. Onko näitä riejuja ylipäänsä levinnyt ainakaan tälä foorumilla ollenkaan?


Itse teen melkein kaikki huollot koska en jaksa lähteä viemään riejua mihinkään huoltoon. kaksi kertaa olen vienyt sen huoltoon. sen jälkeen aloin itse huoltamaan koska se on aika helppoa(jopa venttiilien säätäminen):D
tuskin kenelläkään nyt on lahonnut oma rieju. mulla on nyt mittarissa 11238 km ajettuna ja mainiosti toimii vieläkin. kyllä omat huollot on siis toiminut.


Kiitos.. Tuo tieto helpottaa sen verran, että taidanpa itse tehdä saman :). Siinäkin mielessä tää on ihan hyvä juttu, että voi rauhassa piristää pyörää eikä jälleenmyyjillä ole siihen mitään sanomista :D

EDIT: Koitin lueskella topiccia taaksepäin, mutta ei tullu selväksi, et onko kukaan pistäny tota isompaa suutinta Riejuun? Ja ylipäänsä miten paljon isompi suutin olisi syytä laittaa?
KaTaYa
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
2.5.2007 20:58

ViestiKirjoittanut KaTaYa » 6.6.2008 14:07

Topi- kirjoitti:Kiitos.. Tuo tieto helpottaa sen verran, että taidanpa itse tehdä saman :). Siinäkin mielessä tää on ihan hyvä juttu, että voi rauhassa piristää pyörää eikä jälleenmyyjillä ole siihen mitään sanomista :D

EDIT: Koitin lueskella topiccia taaksepäin, mutta ei tullu selväksi, et onko kukaan pistäny tota isompaa suutinta Riejuun? Ja ylipäänsä miten paljon isompi suutin olisi syytä laittaa?


kyllä suutimen on tietääkseni jo aika moni vaihtanut minäkin olen ja hyvä suutin koko on tuo 98-100, 105 suutin menettelee. näin ainakin minulla. sanoisin että vakioon tuo 100 suutin on juuri sopiva.
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 7.6.2008 19:32

Noniin.. nyt ois suunnitelmissa pistää 100 suutin ja tehdä uusi änkkä reijoon. Toivottavasti tämä tuo potkua hieman lisää :P
KaTaYa
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
2.5.2007 20:58

ViestiKirjoittanut KaTaYa » 8.6.2008 13:25

Topi- kirjoitti:Noniin.. nyt ois suunnitelmissa pistää 100 suutin ja tehdä uusi änkkä reijoon. Toivottavasti tämä tuo potkua hieman lisää :P


Kiihtyy ainakin huomattavasti paremmin mitä vakio. Itse huomasin eron ja samoin kaverini huomasivat tuon eron kiihtyvyydessä vakioon verrattuna.
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 9.6.2008 15:38

Tuotaa.. onko toi riejun pääsuutin neliskanttinen vai pyöree kun ei savusalon varaosamyyjä ollut ihan varma? Pyöreä sieltä olisi nyt jokatapauksessa tulossa. Enkä millään viitsisi lähteä kaasaria avaamaan. Kiitän :)
miicco
Pyörä:
Rieju RS 2
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.2.2007 13:46

ViestiKirjoittanut miicco » 9.6.2008 16:54

Mulla on vähän suurempi suutin, en ole varma mikä on kun huollossa pistivät ja kaveri tekee mulle uuden äänenvaimentimen. Tulee semmonen n. 20cm pitkä siihen jalkatapin taakse.
Nyt menee 110-115 tasasella, mutta vähän enemmän sais kyllä mennä :/
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 9.6.2008 17:09

miicco kirjoitti:Mulla on vähän suurempi suutin, en ole varma mikä on kun huollossa pistivät ja kaveri tekee mulle uuden äänenvaimentimen. Tulee semmonen n. 20cm pitkä siihen jalkatapin taakse.
Nyt menee 110-115 tasasella, mutta vähän enemmän sais kyllä mennä :/


Mites jaksaa painaa vastatuuleen? Mulla on toi 15 piikkinen eturissa ja vastatuuleen pääsee hikisesti 100km/h normiasennossa.
KaTaYa
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
2.5.2007 20:58

ViestiKirjoittanut KaTaYa » 9.6.2008 17:50

Topi- kirjoitti:Tuotaa.. onko toi riejun pääsuutin neliskanttinen vai pyöree kun ei savusalon varaosamyyjä ollut ihan varma? Pyöreä sieltä olisi nyt jokatapauksessa tulossa. Enkä millään viitsisi lähteä kaasaria avaamaan. Kiitän :)


Juu pyöreä se on :D