Bulletti123 kirjoitti:Jostan purkuosista saattaa saada halvalla.
Ei löytyny purkuosista =/
Bulletti123 kirjoitti:Jostan purkuosista saattaa saada halvalla.
Vam0s kirjoitti:Tuosta sellasta apua tarvitsisin kun olisin ostamassa Sendaa jossa 250cc mikilon ja USD keula,mutta omistaja ei osaa antaa pyörästä MITÄÄN tietoa eikä omista muuta kuin vain avaimet ja pyörän eli ei siis mitään vakio osia =S
Kuitenkin itse kysymykseen. Tuohon pitäisi uusi jarrusatula ja jarrulevy ostaa, koska tuo omistaja oli vaihtanut palat ja unohtanut kiristää satulan joten oli pistänyt koko helahoidon "päreiksi".
Mistähän kannattaisi alkaa etsimään näitä osia ja paljon mahtaisi olla hintaa?
Pyörän vuosimalli on 09.
mumboi kirjoitti:Kertokaahan poijjaat, että minkäkorkuisilla kierroksilla teillä Yamaha-koneellisilla pyörä härrää tyhjäkäynnillä?
Wilhunen kirjoitti:Asiasta kukkaruukkuun vai mite se meni.? Jos joku ois niin kiltti ja laittelis mulle listaa mitkä rattaat ja muita "kulutus" osia nyt tuohon Derbi Senda Bajavasaraan käy!:) Ja nytte laiteltiin käymään deeby toimimaan E85 Bensalla tai vittu toi mitään bensaa ole kun viinaa! Ps. Nätisti hyrrää!
Wilhunen kirjoitti:Asiasta kukkaruukkuun vai mite se meni.? Jos joku ois niin kiltti ja laittelis mulle listaa mitkä rattaat ja muita "kulutus" osia nyt tuohon Derbi Senda Bajavasaraan käy!:) Ja nytte laiteltiin käymään deeby toimimaan E85 Bensalla tai vittu toi mitään bensaa ole kun viinaa! Ps. Nätisti hyrrää!
-Hnö- kirjoitti:Mikäs on ku dööbi pätkii sateella? Esiintyy yleensä sillon ku laittaa kytkimen pohjaan tai jos muuten vaan pääse kierrokset tippumaan, kun pysähtyy. Olisiko niin, että tulpanhattuun tai itse tulppaan pääseen kosteutta?