Honda Shadow

mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 24.7.2010 23:00

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Joksa_92
Pyörä:
Ducati st4s
Liittynyt:
24.3.2007 20:32

ViestiKirjoittanut Joksa_92 » 25.7.2010 20:52

mustavi kirjoitti:Joo, Shadowlla menen. Minkälainen Ducati?

E: Aamun keli ei stadissa ollu ihan niin hyvä ku sääprofeetat lupaili. Kunhan suoriudun täst maantielle taidan olla Imatralla vähä enemmänki myöhässä ku vaan "fashionably late" ;)

Elikä kävin siellä kuitenkin varrella. Eli Ducatin st4s jäi talliin
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id5855/
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 25.7.2010 21:58

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Bronn
Pyörä:
Honda Shadow 125cc
Paikkakunta:
Koski TeeÄll
Liittynyt:
5.7.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Bronn » 25.7.2010 22:32

Uh. Ei ihan riittänyt päivän lenkki. Vajaa 200km ajoin tänään mutta jäi silti tavotteista saada 50 000km mittariin. Täl hetkel mittaris n. 49 970km eli pienest jäi kiinni. Kulkee jopa yllättävän ilosesti nykyään shadowi, vaikka ketjut on päässyt hiukan löystymään. Onkohan näis Hondan V2 käänteinen psykologi, mitä enemmän ajettu = sen paremmin kulkee ja toisinpäin, tiedä sit mut oma pärrä on nyt viime aikoina kulkenut yllättävän ripeästi paikasta A, paikkaan B koukaten vähän paikan C kautta. Ensi viikolla pitäisi hakea uus purkki öljyä, Castrol GPS. Onko kellään tietoa, meneekö Shadowiin Hondan paikallismoottoreihin tarkotettu öljynsuodatin? Hyllystä kun tuppaa löytymään muutama Hondan paikallismoottoreihin tarkotettuja suodattimia, eli jos niitä saisi tässä hyödynettyä.
Honda Shadow
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 26.7.2010 11:43

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilaignibio
Pyörä:
Monkey -98, Shadow -01
Liittynyt:
15.12.2007 18:04

ViestiKirjoittanut Hilaignibio » 26.7.2010 19:57

Jottei tämä foorumi menis aivan hypettämiseks niin otetaanpas vähän negatiivista asiaa väliin ;)

Eli aiemmin höpisemäni kolina on nyt muuttunut rahinaksi jonka jopa minä osaan paikallistaa nokkaketjuksi. Taitaa olla huoltamokäynnin paikka jo sen takia.

Tänään ajoin sitten n. 150km matkan. Jossain välissä aloin ihmettelemään että mikä on kun ei meinaa jaksaa ylittää 90km/h tasaisella, ylämäkeen ei enää jaksanut vaan vauhti tippui pahimmillaan jo kuuteenkymppiin (jaksanut aiemmin samat mäet >80km/h). Liekkö äänellä ja tällä ilmiöllä yhteys :s

Ja kun nyt koetellaan niin koetellaan kunnolla; eilen illalla kiristin ketjua -> ketjunkiristin poikki :x

Että tällasta tänään, taidan tilata ajan valtuutettuun huoltokorjaamoon tässä kohta...
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 26.7.2010 20:24

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Joksa_92
Pyörä:
Ducati st4s
Liittynyt:
24.3.2007 20:32

ViestiKirjoittanut Joksa_92 » 26.7.2010 21:31

Bronn kirjoitti:Onkohan näis Hondan V2 käänteinen psykologi, mitä enemmän ajettu = sen paremmin kulkee ja toisinpäin, tiedä sit mut oma pärrä on nyt viime aikoina kulkenut yllättävän ripeästi paikasta A, paikkaan B koukaten vähän paikan C kautta.

Itselläkin rupesi kulkemaan kalajoen reissun jälkeen, jolloin tuli noin 500km suuntaansa.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id5855/
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 27.7.2010 15:53

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Prenger
Pyörä:
Honda Shadow
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
29.5.2009 22:31

ViestiKirjoittanut Prenger » 27.7.2010 23:14

Onhan sitten oikeita sävyjä? Itselläni on tankkiin tullut naarmuja, koska tankinsuojus puuttuu ja sellainenhan lähteekin tilaukseen, kunhan kohtuu hinnalla löydän. Oletteko muuten satulalaukkuja hankkineet pärriinne ja mitenkä kiinnitys on onnistunut? Oletteko tehneet itse laukkuraudat, vai tilanneet?
Bronn
Pyörä:
Honda Shadow 125cc
Paikkakunta:
Koski TeeÄll
Liittynyt:
5.7.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Bronn » 28.7.2010 11:15

FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!

Ihana päivä tiedos joten menin sitten heittää puhdistus vahat niskaan. Siinä samas sit sivusilmäl katsoin putkenpäätä ja mitä siellä pilkisti. Armoton reikä, eli "tuhinapilli" on pudonnut :itku: Ei siinä mitää mutta ainakin vielä edellispäivänä (maanantaina) ollut paikas. Pilli ollut 2 pop-niitillä kiinni, sen yhen olisin kans laittanut mut on aika homos paikkaa. Tuskin on meinaan ajon aikana tippunut, oli sen verran omasta mielestä hyvin kiinni. Ja parkissa olessa tuskin on hävinny, on meinaan sen verran aikaa vievää puuhaa. Pitäis mennä heittää hiukan lenkkiä ja tutkimaan, onko se sitten ajon aikana tippunut. Jos ei muuta niin sit tehdään sopivasta pellistä uus tohon. Kun eikös vakio tuhinapillis ole rakenettu perjaatella;
(putken sisällä)1reikä - db-killeri - 2reikä(täältä tulee pakokaasut ulos)

Jos joku viitteis käydä mittaamas ton 2 reijän halkasijan, itel olis muistikuvaa että olis jotain 20-30mm luokkaa. Kun tuo 1 reikä on hitusen pienempi kuin 2 reikä.


******EDIT******
Tänään käväsin hiukan etsiskelemässä tuota tuhinapilliä, tuloksetta. Noh, kotia päästyä ja Stenan laval tsiikaa oiskos mitään hyvää peltiä. Käteen osus 2mm paksu pelti, jota voi vielä leikellä metallisaksil. Siinä sit reippaan tunnin väkertelin "painelevyä" eli että vastapaineet pysyis jonkin verran kasas putkes. Tuli ihan ok näin hätäseen sekä versio 1 tehdyksi.

Ainoat mitkä kusi on pop-niittien reijät (yhden kolmesta sain kiinni) sekä pakokaasun ulostulo reikä oli vähän turhan pieni. Pop-niittien reikä ongelma on jo keksitty ongelma, pakokaasun ulostulo reijän koko pitäisi vielä tietää. Olen miettinyt 22-25mm reikää, eikös sitä luokkaa ole tuhinapillin reikä kans.

Testasin tota versio 1. ja ihan hyvin se toimi mutta tosiaan, parantelua kaipaa. Heitin tollasen 15km lenkin ja totesin että kyl on vaan parempi, että on toi läpyskä paikas. Oli meinaan työ saadaa ilman pilliä 100 lasiin. Painelevyä kun vielä hiukan parantelen niin eroa ei huomaa onko tuhinapilli paikas, muusta kuin äänistä.
Honda Shadow
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 29.7.2010 15:13

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Bronn
Pyörä:
Honda Shadow 125cc
Paikkakunta:
Koski TeeÄll
Liittynyt:
5.7.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Bronn » 30.7.2010 10:50

Dodiii. Eilen sit tekaisin ton versio 2 tosta painelevystä ja kyl se jonkin verran oli parempi kuin toi versio 1. Heitin tollasen 100km lenkin eilen ja kyl se meni ihan tarpeeksi. Viel pitäis tehä yks versio. Tosa versio 2 on lähinnä ulkonäkö seikkoja. Pakokaasun ulostuloreikä ei ole ympyrä vaan soikio sekä pop-niittien reijät paranella. Nyt on 2 pop-niitil kiinni. Nyt kun olis se hiton dremeli niin sais noi kosmeettiset viat korjattua. Noh, jos sit myöhemmin tekaisis ton yhen version vielä ja käyttäis oikein aikaa sen tekoon.
Honda Shadow
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 3.8.2010 10:24

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:10, muokattu yhteensä 1 kerran
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 4.8.2010 15:20

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:11, muokattu yhteensä 1 kerran