Rieju MRX 125 4T

-jakee-
Liittynyt:
11.11.2009 21:19
rieju smx 125

ViestiKirjoittanut -jakee- » 23.7.2010 21:45

Tänää tuli rieju pihaan. Vuosmallia 2007. Kaasutinta pitäis säätää kun tyhjäkäyntiä ei ole melkein ollenkaa. Sammuu jos ei anna kaasua. Voisiko joku neuvoa että miten saan tyhjäkäyntiä lisää? kiitos jo etukäteen
Mr.X
Pyörä:
Rieju MRX 125, 4 pyörä: Mazda 323F 1.8 GT
Paikkakunta:
Jossain jumalan selän takana
Liittynyt:
20.2.2006 18:40

ViestiKirjoittanut Mr.X » 24.7.2010 11:59

Nyt selvis sen verra jo että vika on sähköissä. Akku oli paska ja uus akku on nyt. Mutta ei se lattaa sitä :D kaitpa se pitää alkaa selvittää missä se latauksen vika löytyy...
Vituttaa ei saa, kun kortti kuivahtaa.
VPP
Pyörä:
HVA WRE -05
Paikkakunta:
Chicago
Liittynyt:
15.5.2010 13:05

ViestiKirjoittanut VPP » 24.7.2010 14:38

-jakee- kirjoitti:Tänää tuli rieju pihaan. Vuosmallia 2007. Kaasutinta pitäis säätää kun tyhjäkäyntiä ei ole melkein ollenkaa. Sammuu jos ei anna kaasua. Voisiko joku neuvoa että miten saan tyhjäkäyntiä lisää? kiitos jo etukäteen

Itellä ainakin on ruuvi kaasarin vasemmassa kyljessä. Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).
sikil4
Pyörä:
Yamaha DT 125R `95
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
19.2.2009 21:29

ViestiKirjoittanut sikil4 » 24.7.2010 16:18

VPP kirjoitti:
-jakee- kirjoitti:Tänää tuli rieju pihaan. Vuosmallia 2007. Kaasutinta pitäis säätää kun tyhjäkäyntiä ei ole melkein ollenkaa. Sammuu jos ei anna kaasua. Voisiko joku neuvoa että miten saan tyhjäkäyntiä lisää? kiitos jo etukäteen

Itellä ainakin on ruuvi kaasarin vasemmassa kyljessä. Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).


kai oot säätäny tyhjäkäyynnin ku kone on lämmin.
SukkaBomber
Pyörä:
2Pyörää:Derbi Senda -08 4Pyörää: Bmw e36 325
Paikkakunta:
Juuka City
Liittynyt:
27.2.2008 21:38

ViestiKirjoittanut SukkaBomber » 25.7.2010 4:03

Mr.X kirjoitti:Nyt selvis sen verra jo että vika on sähköissä. Akku oli paska ja uus akku on nyt. Mutta ei se lattaa sitä :D kaitpa se pitää alkaa selvittää missä se latauksen vika löytyy...

Mulla ois ylimääränen staattori(etkös sä asunu joensuussa jos haluut testata jos siinä on vika ja jos ei niin annat vaan takas).. :D Ja se PriceBreakdown on käyttäjä täällä joka lähettää kiinasta tavaraa kun sanoo vaan :D
Mr.X
Pyörä:
Rieju MRX 125, 4 pyörä: Mazda 323F 1.8 GT
Paikkakunta:
Jossain jumalan selän takana
Liittynyt:
20.2.2006 18:40

ViestiKirjoittanut Mr.X » 25.7.2010 13:27

SukkaBomber kirjoitti:
Mr.X kirjoitti:Nyt selvis sen verra jo että vika on sähköissä. Akku oli paska ja uus akku on nyt. Mutta ei se lattaa sitä :D kaitpa se pitää alkaa selvittää missä se latauksen vika löytyy...

Mulla ois ylimääränen staattori(etkös sä asunu joensuussa jos haluut testata jos siinä on vika ja jos ei niin annat vaan takas).. :D Ja se PriceBreakdown on käyttäjä täällä joka lähettää kiinasta tavaraa kun sanoo vaan :D

En minä nyt ihan joensuussa asu mutta kuitenkii :D kaverilta pasahti oma pyörä nii pitää varmaa kysellä siltä jos jännitteensäätimen sais lainaa nii selvittäs oisko siinä vikaa. Ai se on käyttäjä :D
Vituttaa ei saa, kun kortti kuivahtaa.
VPP
Pyörä:
HVA WRE -05
Paikkakunta:
Chicago
Liittynyt:
15.5.2010 13:05

ViestiKirjoittanut VPP » 25.7.2010 15:19

sikil4 kirjoitti:
VPP kirjoitti:
-jakee- kirjoitti:Tänää tuli rieju pihaan. Vuosmallia 2007. Kaasutinta pitäis säätää kun tyhjäkäyntiä ei ole melkein ollenkaa. Sammuu jos ei anna kaasua. Voisiko joku neuvoa että miten saan tyhjäkäyntiä lisää? kiitos jo etukäteen

Itellä ainakin on ruuvi kaasarin vasemmassa kyljessä. Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).


kai oot säätäny tyhjäkäyynnin ku kone on lämmin.

Juu.
SukkaBomber
Pyörä:
2Pyörää:Derbi Senda -08 4Pyörää: Bmw e36 325
Paikkakunta:
Juuka City
Liittynyt:
27.2.2008 21:38

ViestiKirjoittanut SukkaBomber » 25.7.2010 18:15

VPP kirjoitti:
sikil4 kirjoitti:
VPP kirjoitti:
-jakee- kirjoitti:Tänää tuli rieju pihaan. Vuosmallia 2007. Kaasutinta pitäis säätää kun tyhjäkäyntiä ei ole melkein ollenkaa. Sammuu jos ei anna kaasua. Voisiko joku neuvoa että miten saan tyhjäkäyntiä lisää? kiitos jo etukäteen

Itellä ainakin on ruuvi kaasarin vasemmassa kyljessä. Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).


kai oot säätäny tyhjäkäyynnin ku kone on lämmin.

Juu.

Ja kannattaa kattoa että eijoo se imukaula repeytynyt kun se repeää hirmu helposti :S

Onko tuo muuten ihan normaalia kun lyöpi liekkiä putkesta kun rämppää kaasua, kun tippu tuo änkkä eile :D:D
Mr.X
Pyörä:
Rieju MRX 125, 4 pyörä: Mazda 323F 1.8 GT
Paikkakunta:
Jossain jumalan selän takana
Liittynyt:
20.2.2006 18:40

ViestiKirjoittanut Mr.X » 25.7.2010 22:19

Mr.X kirjoitti:
SukkaBomber kirjoitti:
Mr.X kirjoitti:Nyt selvis sen verra jo että vika on sähköissä. Akku oli paska ja uus akku on nyt. Mutta ei se lattaa sitä :D kaitpa se pitää alkaa selvittää missä se latauksen vika löytyy...

Mulla ois ylimääränen staattori(etkös sä asunu joensuussa jos haluut testata jos siinä on vika ja jos ei niin annat vaan takas).. :D Ja se PriceBreakdown on käyttäjä täällä joka lähettää kiinasta tavaraa kun sanoo vaan :D

En minä nyt ihan joensuussa asu mutta kuitenkii :D kaverilta pasahti oma pyörä nii pitää varmaa kysellä siltä jos jännitteensäätimen sais lainaa nii selvittäs oisko siinä vikaa. Ai se on käyttäjä :D

Jaa eiipä ollu sopiva säätäjä... Kait se pitää uskaltaa tilata uus sitte :roll:
Vituttaa ei saa, kun kortti kuivahtaa.
migl
Pyörä:
Honda Monkey -89 rothmans, Derbi Senda 125SM -08 , Honda Monkey -90 ACS, Derbi X-Race SM -07
Liittynyt:
25.5.2008 18:26

ViestiKirjoittanut migl » 27.7.2010 23:51

jzoons kirjoitti:onkohan tässä riejussa ja yamaha wr 125:ässä paljon eroa noin tehollisesti esim huiput , kiihtyvyys?? :lol:

on niissä eroja :D yamaha wr:llä pääsee sen noin 120kmh kiihtyy paremmin, koska wr:ssä tietääkseni ruiskulla varustettu kone ja riejussa on kaasari
Simo1994
Liittynyt:
13.7.2009 22:43

ViestiKirjoittanut Simo1994 » 28.7.2010 8:58

Mikäs ketjujako tässä on? Tarviisi saada uusi ketjuratas paketti, eli mistäköhän olisi helpointa tilata?
Virtalukosta sellanen kysymys, että pitääkö -05 vuoden mallissa yhden piuhan olla vapaana, nimittäin mulla on puna-valkoinen johto kytkemättä mihinkään, ja virrat ei lähe pois päältä?
Mr.X
Pyörä:
Rieju MRX 125, 4 pyörä: Mazda 323F 1.8 GT
Paikkakunta:
Jossain jumalan selän takana
Liittynyt:
20.2.2006 18:40

ViestiKirjoittanut Mr.X » 28.7.2010 12:52

migl kirjoitti:
jzoons kirjoitti:onkohan tässä riejussa ja yamaha wr 125:ässä paljon eroa noin tehollisesti esim huiput , kiihtyvyys?? :lol:

on niissä eroja :D yamaha wr:llä pääsee sen noin 120kmh kiihtyy paremmin, koska wr:ssä tietääkseni ruiskulla varustettu kone ja riejussa on kaasari

ja wr on vähä tehokkaammalla nestejäähykonneella
Vituttaa ei saa, kun kortti kuivahtaa.
VPP
Pyörä:
HVA WRE -05
Paikkakunta:
Chicago
Liittynyt:
15.5.2010 13:05

ViestiKirjoittanut VPP » 28.7.2010 15:42

VPP kirjoitti:...Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).

Mikäköhän tätä laitosta riivaa. Ylemmän lisäksi pyörä tuntuu tosi tukkoseilta, huiput on maksimissaan enään 90km/h, pyörä alkaa pätkimään 6000+ kierroksilla ja kiihtyy kuin lahna. Tähän mennessä olen putsannut kaasarin & ilmanputsarin, säätänyt seokset ja vaihtanut tulpan. Nyt alkaa pikkuhiljaa ideat loppumaan. Jollain ideoita ettei tarvisi tuota kalliiseen huoltoon heittää näytettäväksi...?
[Edit] Niin ja karstat poistanut tietenkin.
SukkaBomber
Pyörä:
2Pyörää:Derbi Senda -08 4Pyörää: Bmw e36 325
Paikkakunta:
Juuka City
Liittynyt:
27.2.2008 21:38

ViestiKirjoittanut SukkaBomber » 28.7.2010 18:11

VPP kirjoitti:
VPP kirjoitti:...Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).

Mikäköhän tätä laitosta riivaa. Ylemmän lisäksi pyörä tuntuu tosi tukkoseilta, huiput on maksimissaan enään 90km/h, pyörä alkaa pätkimään 6000+ kierroksilla ja kiihtyy kuin lahna. Tähän mennessä olen putsannut kaasarin & ilmanputsarin, säätänyt seokset ja vaihtanut tulpan. Nyt alkaa pikkuhiljaa ideat loppumaan. Jollain ideoita ettei tarvisi tuota kalliiseen huoltoon heittää näytettäväksi...?
[Edit] Niin ja karstat poistanut tietenkin.

Venttiilien välykset?
VPP
Pyörä:
HVA WRE -05
Paikkakunta:
Chicago
Liittynyt:
15.5.2010 13:05

ViestiKirjoittanut VPP » 29.7.2010 14:43

SukkaBomber kirjoitti:
VPP kirjoitti:
VPP kirjoitti:...Mulla on taas sellanen ongelma että en saa tyhjäkäyntiä säädettyä sopivaksi. Se on aina joko liian iso tai pieni, ja kun säädän sen johonkin tiettyyn kierroslukuun, se ei pysy siinä vaan muuttuu (useimmiten pienemmäksi).

Mikäköhän tätä laitosta riivaa. Ylemmän lisäksi pyörä tuntuu tosi tukkoseilta, huiput on maksimissaan enään 90km/h, pyörä alkaa pätkimään 6000+ kierroksilla ja kiihtyy kuin lahna. Tähän mennessä olen putsannut kaasarin & ilmanputsarin, säätänyt seokset ja vaihtanut tulpan. Nyt alkaa pikkuhiljaa ideat loppumaan. Jollain ideoita ettei tarvisi tuota kalliiseen huoltoon heittää näytettäväksi...?
[Edit] Niin ja karstat poistanut tietenkin.

Venttiilien välykset?

Hmm.. voipi olla. Onko tässä moottorissa se helppo tehä vai kannattaako viedä huoltoon? (Paljon maksais)