Tarkotus ois kesemällä lähtee roadtripille -06 DTX:llä virityksiä sen verran et ypvs aukeaa kokonaan, giannellin putki ja änkkä, ja pääsuutin 270. Imatra-pihtipudas on reitti eli jonkin verran kutostietä mutta varmaan suurimmaks osaks kaksnumeroisia teitä jossa 80 rajoitus. Kamoja on lätkäkassin verran ja pitäs se saaha jotenkin teljettyä lipalle. Miten on kestääkö tuo moottori hyvin matka-ajoa ja kuin usein sitä pitäis jäähdytellä helteellä? Koneessa nyt kiinni vakiokoossa oleva vakiosylinteri, jonka edellinen omistaja vaihtanut. Pytyn vaihdon jälkeen ajettu väh. 4000km ja kuluma moottorissa on ollut minimaalinen. (Hoonausjäljetkään eivät ole kuluneet pois) 16 piikkinen eturatas mahtaa olla paikallaan tällä hetkellä, tuntuu että ovat todella lyhyet välitykset ja ettei kelaa hirveästi 100kmh jälkeen vaikka kiihtyvyys on mainio. Miten tuohon saisi n. 120kmh huippunopeuden siten, että 100kmh menee matalilta kierroksilta?