Teen kuukausittain tilauksia euroscootteriin. Nyt olisi mahdollista tulla mukaan!
Kokemusta minulla löytyy kyseisestä paikasta n.4 vuoden ajalta. Ongelmia ei ole ollut. Tarvittaessa olen yhteydessä sähköpostin kautta euroscootterin henkilöstöön. Suhteita ja kokemusta löytyy..
Pyrin tekemään 1-2 tilausta per kuukausi.
Tilaukseen otetaan n.10 henkilöä (pysyy homma kontrollissa).
Postimaksut jaetaan mukaan tulijoiden kesken. Euroscootterissa postimaksu Suomeen on 17,95e.
Esim. 17,95e kymmenelle osallistujalle tekee 1,795e per henkilö.
Tilauksen hintaan tulee myös lisäksi mahdollinen kotimaan postimaksu. ( Jos asut Oulun ulkopuolella ja minun pitää toimittaa tilatut tavarasi postin ym. kautta).
Lisäksi otan pienen palkkion tilaustyöstä: (2e).
Jos haluat mukaan laita YV:llä viestisi seuraavalla tavalla:
Oma nimesi
Yhteystiedot
Puhelinnumero
Skootteri/mopo mihin osat tulevat
Tilattavat tavarat
(Esim.
Leo Vince Uitlaat - Leovince HM ZX-R - Peugeot Speedfight
LV-4571R € 126,35
Listasta pitää siis saada selvää tuotenumero, tuote, mihin malliin sekä tuotteen hinta.
Tuotteiden toimitusaika on riippuen onko tuotteita hyllyssä n. 1-2viikkoa Suomeen. Tilataan siis mielummin tuotteita jotka jo löytyvät hyllyistä!
Tuotteet joita ei löydy varastosta tulevat jälkitoimituksessa ja niiden toimitusaikaväli voi venyä todella pitkäksi.
Jos sinulla on ongelmia/ei uskallusta tilata euroscootterista, liity mukaan tilaukseen. Minä hoidan homman.
Kerron lisätietoja tilaajalle henk. kohtaisesti miten maksut, toimitukset yms. tapahtuvat kunhan kiinnostuneita tilaukseen alkaa löytymään.
YV:tä siis minulle jos on tarvetta tilata!
Linkki euroscootteriin löytyy tästä: http://www.euroscooters.nl/shop/index.php
Jos on vaan jotain muuta tilauksiin liittyvää kysymistä niin saa kysyä..