Ariete^
- Pyörä:
- joskus sitte
Kyllä se suurikin tilaus saapuu nopeasti jos kaikki haluttu tavara on easypartsilla itsellään varastossa. Itse olen tilannut yksin tai kimppatilauksena 9 kertaa ja paketti on saapunut nopeimmillaan alle 2 viikossa ja kauimmillaan jopa 7 viikossa. Tuolloin tosin osia puuttui varastosta, tilaus oli yli 500e arvoinen ja osia oli 4 ihmiselle. Pikkutilaus sisälsi ainoastaan mönkijän variaattoriin uudet sisuskalut.
Naked
- Pyörä:
- VAG
Viikko tilauksesta on itselläni tullut aina Easyltä paketti, riippumatta koosta. Luotettava paikka.
etelänvetelä
- Pyörä:
- samurai 150
mites ku meinasin tilata easypartsilta tilisiirrolla, pitääkö sinne tehä profiili? pitääkö olla yli 18v että voi tilata?
_keijomies_
- Pyörä:
- ei enää mitään
Tottakai pitää tehdä tunnus, eikä ole mitään ikärajoja.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
FINLAND_914
- Pyörä:
- Derbi -07 Patanegra senda -05 koneella.
sxboy
- Pyörä:
- Aprilia sx 07
pistin eilen tuolta easypartsilta pakettia tulemaan ja maksoin sen luottokortilla ja kun tänään katsoin tiliäni niin lähetyksen hinta oli lähtenyt sieltä kahdesti. Mitäs nytten?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Lähetät s-postia sinne, että tilaus on maksettu kahdesti niin palauttavat sen toisen osan siitä.
sxboy
- Pyörä:
- Aprilia sx 07
Nyt tuolta easylta tuli vastauksena että eivät he ole kahta kertaa veloittaneet maksua. Tilillä näkyy maksu 2 kertaa toteutuneena. Mitäs nytten?
Shape
Moderaattori
Otappa yhteyttä luottokuntaan.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Wili95
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
Oliko se lommo putken runkokiinnikkeen lähellä ja kyseessa leovince v6 yläkauttane? Se o siinä jo tehtaalta.
topiiz
- Pyörä:
- BMW
Onko muilla käyny niin että vielä eilen päivällä lähetys oli tanskassa tulossa mutta eilen illalla ja tänään kun on yrittänyt seurata sitä niin näkyy että ei ois ees lähetetty?
Seuranta juttu vissiin vaan bugaa?
HaGss
- Pyörä:
- Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
topiiz kirjoitti:Onko muilla käyny niin että vielä eilen päivällä lähetys oli tanskassa tulossa mutta eilen illalla ja tänään kun on yrittänyt seurata sitä niin näkyy että ei ois ees lähetetty?
Seuranta juttu vissiin vaan bugaa?
Juu bugiahan tuo, mullakin katosi viikko sitten saapuneesta tilauksesta tiedot välillä kokonaan.
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
Jos joku rovaniemeläinen tilaamassa täältä niin ilmottakoon mulle, voisin tilata samalla!
AdrineX
- Pyörä:
- Yamaha AeroxR -06
Itse tilasin tuossa lauantaina vähä osia roxiin ja maksoinkin siinä samalla tilisiirrolla mutta nyt alko himena mietiyttää et millohan tuo näkyy siellä niillä koska pankit on ollu ny 2 pvä auki että pitäisikö oottaa vai lähettää viestiä jo siihen suuntaan. Tosin ennenki olen tilannu mut sillon ei ollu mitää pääsiäis lomia/pyhiä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista