Éki kirjoitti:Taas vaan nostan hattua larille.
Sähköpostia laitoin, seuraavana päivänä ensimmäisen sähköpostiviestin jälkeen tilaus oli jo käsittelyssä. Paketti saapui vajaassa viikossa tänne ja vklp oli siinä välissä.
Maksutapa saatiin sovittua mollemille mieleiseski, tässä saattaa olla hieman takana myös se että olen larilta tilannut palikkaa yhteensä 4 numeroisella hinnalla
Nykyään sähköpostiin tulee seurantakoodi heti kun paketti on lähetetty, enne kun sitä ei sähköpostiin tullut. Vaan oli tämä toiminto että posti lähettää viestin kun paketti on noudetttavissa. Tämä kun ei koskaan toiminut itselläni.. Paketti oli välillä ollut koodin mukaan vaikka kuinka monta tuntia jo postissa mutta tekstiviestiä ei ikinä tullut.. Joten jouduin aina soittamaaan Scootzstoreen ja pyytämään seurantakoodia lähetyksille ( eihän minulla tietenkään ole aikaa oottaa sitä lappua kotiin
) Tästäkin vain ++++
Ja tuotetta mitä ei ollut varastossa ilmeisesti, eikä lähiaikoina saatavilla niin pistettiin suoraan jälkitoimitukseen asian mukaisesti! Kuitissa oli yksinkertaisesti merkitty tuote ja se että se oli jälkitoimitukseen siirretty. Ei tarvinnut siis muita osia ootella yhtien vilkkujen takia montaa viikkoa, tästäkin vain +++
Eli lyhyesti, Toimitus on nykyään nopeaa ja asian mukaista, yhteyden pito sujuu hyvin s-postilla + puhelimitse ( en ymmärrä miten jollain ollut muka s-posteissa ongelmia..) Maksu + toimitus menetelmistä pystyy sopimaan tarpeen vaatiessa (?)
Kiitosta taas kerran, Suomen paras skootteriosien myyjä
-Erkki
Kiitoksia palautteestasi!
Erkki on muutenkin tänä vuonna scootzstoresta eniten tilannut henkilö ( 12 tilausta tietojemme mukaan vuonna 2012) (puhelintilauksia yms. ei näissä luvuissa näy).
Palkitsemme tottakai tällaiset asiakkaat esim. maksutavoissa joustamisella. Yleensä emme esim. laskulla lähetä tavaraa kuin yrityksille. Tässä tapauksessa asiakkaan kanssa on syntynyt niin iso luottamus että tottakai pystymme tarjoamaan asiat näin.
Joo, tuota lähetyskoodiasiaa pahoittelen kun se ei ole ollut aiemmin käytössä. Ihan omaa laiskuuttani ettei tätä saatu kuntoon aiemmin. Nyt koodi tulee samantien asiakkaan s-postiin kun osoitekortti on itellalle tehty. Postin tekstiviestipalvelu ei toiminut tarpeeksi tehokkaasti.
Jälkitilaukseen laitamme tuotteet aina kun sitä ei ole heti saatavilla omasta varastostamme eikä tukkurilta. Näissä tapauksissa toimitusaika vaihtelee, ilmoitamme asiakkaalle jos tuotteen saannissa menee kuukausia. Tämä että tilaus lähetetään vaikka jotain osia puuttuu on ihan normi menetelmä, monessa verkkokaupassa. Jälkitilauksena tuotteet tulevat sitten jälkijunassa
s-posteihin pyrimme edelleen vastaamaan 1-7 päivän kuluessa. Nyt talviaikana olemme pystyneet vastaamaan päivittäin viesteihin.
Puhelimeen vastaamme kyllä aina työaikana, kunhan ei ole sopivasti "hässäkkä" päällä myymälässä taikka huoltamon puolella.
Maksuista voidaan aina sopia. Yleisimmät maksutavat ovat kuitenkin: ennakkomaksu, postiennakko, maksu myymälässä.
Laskua emme ole ottamassa käyttöön kuin luotettavien asiakkaiden kanssa. (Jos maksu kuitenkin jää maksamatta, lähetämme pari karhukirjettä ja tämän jälkeen asiakkaan tili laitetaan estoon. Tilin saa auki vasta kun maksut on maksettu korkoineen. Valitettavasti näistä aiheutuu myös ikäviä merkintöjä luottotietoihin joten ei kannata jättää maksamatta!
LarZu
"LarZuhan on kiistatta Mototin eeppisin mies"
http://www.scootzstore.fi/