Mivoo
- Pyörä:
- Piaggio Zip *Project*
on se kova kirjoitti:MItenkäs, ku tilasin tossa 4 päivää sitte pari palikkaa skodeen scooter centerilta ja seuraavana päivänä maksoin tilisiirron, mut vielä siellä näkyy et "processing", eikä "lähetetty" . Pistin siihe infoon sähköpostiaki, mut ei oo tullu mitää takasi. Aika kehnoo palvelua
. Kuis pitkää teillä on yleensä kestäny, et ne on huomannu sen tilisiirron ja sit laittanu paketin tulemaan?
Yleensä siinä että he huomaavat maksetuksi kestää 2-5 päivää. Sen jälkeen käsittelevät tilauksen ja lähettävät.
Piaggio Zip Mid-Race/High-End *Project* more @ gallery!
on se kova
- Pyörä:
- Cpi Hussar -06
ok, kiitti. Rupesin vaa miettimää et ku ekana laitoin siihe "money order" maksu vaihtoehoks, mut sit maksoinki tilisiirrolla siihe tilinumeroon, jonka sain sähköpostissa... Aattelin et en mä perkule mitää rahoja kuoressa rupee sinne lähettämää
. Et huomaakohan ne mun sen tilisiirron sitte kuiteki.
Mivoo
- Pyörä:
- Piaggio Zip *Project*
on se kova kirjoitti:ok, kiitti. Rupesin vaa miettimää et ku ekana laitoin siihe "money order" maksu vaihtoehoks, mut sit maksoinki tilisiirrolla siihe tilinumeroon, jonka sain sähköpostissa... Aattelin et en mä perkule mitää rahoja kuoressa rupee sinne lähettämää
. Et huomaakohan ne mun sen tilisiirron sitte kuiteki.
Kyllä ne sen huomaa.
on se kova
- Pyörä:
- Cpi Hussar -06
Rupee pikkuhiljaa kyrsimää toi scooter centerin asiakaspalvelu, siis täh?? " mikä asiakaspalvelu?
"
Ei oo nimittäi mitää vastausta tullu sieltä takasi sähköposteihi, kun oon ihmetelly et missä viipyy.
No nyt sit tuli sähköpostia, et en oo muka maksanu sitä tilausta argghhh... No laitoin sit sähköpostia takasi, jos nyt ne siellä sit heräis... Onko kellään sattunu jotain vastaavaa??
Palexd
- Pyörä:
- Honda CBR 600cc & Thumpstar
Jos tilaa easypartsilta ja joitakin tavaroita ei löydy varastosta ja lähettävät sitten ensin ne mitä on varastossa, niin tarviiko sitten maksaa erikseen toimituskulut niistä mitkä lähettävät jälkikäteen vai tuleeko samoilla kuluilla, jälkimmäinen kuulostaa ainaki järkevämmältä mutta varmistampahan kuitenkin..?
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Palexd kirjoitti:Jos tilaa easypartsilta ja joitakin tavaroita ei löydy varastosta ja lähettävät sitten ensin ne mitä on varastossa, niin tarviiko sitten maksaa erikseen toimituskulut niistä mitkä lähettävät jälkikäteen vai tuleeko samoilla kuluilla, jälkimmäinen kuulostaa ainaki järkevämmältä mutta varmistampahan kuitenkin..?
Käsittääkseni lähettävät ne myöhemmät osat ilman lisäkuluja.
Monttu-
elikkäs tilasin easylta osii ja tänää tuli ilmotus tonne tilauksen seurantaan että "Tämä tilaus on (osittain) valmis lähetettäväksi, tilaus on maksettu. " et meinaako toi sitä että ne lähettää nyt eka ne osat mitä on varastossa ja sitten myöhemmin ne mitä ei ollut?!?!?!?!?!
NosSami
- Pyörä:
- MBK Booster NG -01 70cc, SkyTeam Monkey 48cc ja Skyteam Monkey 125(piikkimanki)
Monttu- kirjoitti:elikkäs tilasin easylta osii ja tänää tuli ilmotus tonne tilauksen seurantaan että "Tämä tilaus on (osittain) valmis lähetettäväksi, tilaus on maksettu. " et meinaako toi sitä että ne lähettää nyt eka ne osat mitä on varastossa ja sitten myöhemmin ne mitä ei ollut?!?!?!?!?!
Ei tarkoita, se tarkoittaa että jotku osat ovat varastossa ja jotkut eivät, ne odottaa niitä jotka eivät ole, jos siinä kestää kauan niin sitten se menee jälkitilaukseen, silloin ne lähettävät tuotteet jotka on varastossa.
Amispoppi!
aeroxman
- Pyörä:
- RS -07, SF2 -02
Juu eli saisko vielä informaatota tohon easypartsiin.. eli kuinka kauan siinä sitten menee, jos yhessä tavarassa lukee et "tilattu sinua varten" niin kuinka kauan ne oottaa sitä yhtä tavaraa.. eli meneekö viikkoja..? Vai lähettävätkö sitten ne muut heti ja kuinka kauan sitten menny sen yhen tavaran kanssa?
Melko sekanen, mutta toivottavasti ymmärsitte sen mitä hain..
J-P@
- Pyörä:
- | Booster 02' |
aeroxman kirjoitti:Juu eli saisko vielä informaatota tohon easypartsiin.. eli kuinka kauan siinä sitten menee, jos yhessä tavarassa lukee et "tilattu sinua varten" niin kuinka kauan ne oottaa sitä yhtä tavaraa.. eli meneekö viikkoja..? Vai lähettävätkö sitten ne muut heti ja kuinka kauan sitten menny sen yhen tavaran kanssa?
Melko sekanen, mutta toivottavasti ymmärsitte sen mitä hain..
Meillä kaverin kans luki useemmassa tavarassa noin ja niihin meni se 5pv-14pv, että ne sai ne lähetetyks.
Tosin yks osa tulee jälkitilauksesta, kun ei ollu niitten hankkijalla. Sitte meni se 6pv, kun se paketti oli keittiös lähetyspäivästä kattottuna.
heenkka_
Tein tällasen tilauksen euroscootersista ja maksoin tilisiirrolla sinne, sitte rahat ei lähteny tililtä heti eikä eikä oo tullu mitää viestejä sieltä päin. Tili siirto kuitenkin tehtiin oikein ja vahvistettiin ja kaikki. Muutamalta kaverilta kysynyt niin sanovat että kestää muutama päivä että he saavat rahat, mutta onko mulla menny joku vikaan ku ne ei oo ees lähteny tililtä vai pysyykö ne mun rahat siel tilillä ennen ku ne jotenki hyväksyy sen maksun? Kiitos etukäteen vastauksista !
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
heenkka_ kirjoitti:Tein tällasen tilauksen euroscootersista ja maksoin tilisiirrolla sinne, sitte rahat ei lähteny tililtä heti eikä eikä oo tullu mitää viestejä sieltä päin. Tili siirto kuitenkin tehtiin oikein ja vahvistettiin ja kaikki. Muutamalta kaverilta kysynyt niin sanovat että kestää muutama päivä että he saavat rahat, mutta onko mulla menny joku vikaan ku ne ei oo ees lähteny tililtä vai pysyykö ne mun rahat siel tilillä ennen ku ne jotenki hyväksyy sen maksun? Kiitos etukäteen vastauksista !
Ite maksoin easyparts tilauksen tilisiirrolla perjantaina, niin maksu lähti omalta tililtä maanantaina ja maksu oli easypartsilla loppuviikosta.
Kannattaa vähän miettiä, jos maksaa tilisiirrolla. Itse maksoin ja tuli kaksi kuukautta tämän jälkeen pankista käsittelykululasku 30e/per tilaus...
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
julmis
- Pyörä:
- Nitro
Ei oo mulla ikinä tullut mitään käsittelymaksuja kun EU:n sisällä maksaa.
Osaisko joku auttaa, kumpi näistä nyt on se tilausnumero joka laitetaan siihen viesti -kenttään tilisiirtoa tehdessä?
"Deine Kundennummer ist: 131334.
In der Anlage erhältst Du Deinen Vorgang BEK0913792 in Kopie."
Joksulinna
- Pyörä:
- No bike ATM
euroscooterilta tuli tänään osat suomeen. onko huomenna vai perjantaina kotona?
Mivoo
- Pyörä:
- Piaggio Zip *Project*
Joksulinna kirjoitti:euroscooterilta tuli tänään osat suomeen. onko huomenna vai perjantaina kotona?
Todennäköisesti vasta ensiviikolla.. Mulla on kokemukia
. Mutta voi olla jo perjantaina
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista