Naked
- Pyörä:
- VAG
Verkkokauppa on ainakin todella sekava.
kalleppi3
- Pyörä:
- Aprilia RS
Naked kirjoitti:Verkkokauppa on ainakin todella sekava.
omasta mielestä kanssa hiukan sekava
mutta haun kanssa löytää aika varmasti sellaisen tuotteen kuin haluaa.
Kupsukki
- Pyörä:
- KTM EXC 400 -04
Viikossa tuli paketti perille ja hyvä muuten mutta tupit ei ollu paketis ja laskussa luki että ne on loppu, no nyt jäi epäselväksi että millon mä saan ne tupit, tosin oli siitä maksusta otettu se tuppien hinta pois.
eetu94
sempron
- Pyörä:
- Keeway x-ray
Hmmh... 2 viikkoa kesti tilauksen tekemisestä paketin saapumiseen. Ei siis hyvä, varsinkin kun 9 päivää kesti huomata että jotakin puuttuu varastosta. Kaiken kruunuksi 1 suutin oli väärää kokoa...
Ainoana plussana kohtuullinen hinta
Hepex
Itellä tuli nopeasti, tilasin peilisatsin, vilkut, ja lipan ja muistaakseni jotain muuta. Oli hyvin pakattu ym. Eli positiivinen kokemus.
FaiberGlass^
Kupsukki kirjoitti:Viikossa tuli paketti perille ja hyvä muuten mutta tupit ei ollu paketis ja laskussa luki että ne on loppu, no nyt jäi epäselväksi että millon mä saan ne tupit, tosin oli siitä maksusta otettu se tuppien hinta pois.
Jos lukee, että ne on loppu, niin ne on loppu pidemmän aikaa. Siis loppu varastosta ja tavarantoimittajalta. Kun hinta on poistettu laskusta se tarkoittaa ettei niitä tule.
sempron kirjoitti:Hmmh... 2 viikkoa kesti tilauksen tekemisestä paketin saapumiseen. Ei siis hyvä, varsinkin kun 9 päivää kesti huomata että jotakin puuttuu varastosta. Kaiken kruunuksi 1 suutin oli väärää kokoa...
Ainoana plussana kohtuullinen hinta
Nyt on ollut pahasti kiireiset ajat ja firman paras, nopein, värikkäin ja kaiken tietävä työntekijä (minä
) olin lomalla pari viikkoa. Virheistä kannattaa infota
pakkaamo@katafori.fi, niin korjaamme mahdollisimman pian. Jos sulle piti olla se 85 kokoa 6mm kierteellä oleva suutin, se lähtee huomenna postiin. Saat sen varmaan jo keskiviikoksi.
Kumpaakin on varastossa. Leon mukana tulee kaikki tarvittava hyväksyntäpapereita myöten.
Skrapa
- Pyörä:
- Derbi Gpr -05, Rieju Mrt -09
Onkos teillä myynnissä yhtään yläkauttaista tehari joka olisi jousikiinnityksellä + tulisi oikealta puolelta kuskin paikalta katsottuna ?
:3
MSJD
- Pyörä:
- Suzuki S
on
Ostetaan Derbi senda R/SM 00-02 Pumpunsuojat!
Skrapa
- Pyörä:
- Derbi Gpr -05, Rieju Mrt -09
MSJD kirjoitti:on
Esim ? Kun ei viittis summamutikassa tilata kun noissa kuvissa lukee aina toi että kuva on suuntaa antava.. :/
:3
MSJD
- Pyörä:
- Suzuki S
Skrapa kirjoitti:MSJD kirjoitti:on
Esim ? Kun ei viittis summamutikassa tilata kun noissa kuvissa lukee aina toi että kuva on suuntaa antava.. :/
http://katafori.workspace10.smilehouse. ... e=kn100335
Ostetaan Derbi senda R/SM 00-02 Pumpunsuojat!
^limited^
- Pyörä:
- Ei ole.
Kai laitat tänään mun katteet postiin?
vanadium
- Pyörä:
- neljällä rattaalla....
Nopeaa toimintaa,propsit kataforille...tilauksen tein 2.8 mutta sitä ei ole vieläkään tullut...
E: 23.8 Eikä tilausta vieläkään näy. Nopeammaksi olisi tullut tilata ulkomailta....
kettu94
- Pyörä:
- 2X Kinroad GY50 + varaosamopo, pappis projekti
itekki tilasin 12 päivää sitten eivätkä ole lähetäneet ees viel. ja sähköposteihinkaa ei vastata
^limited^
- Pyörä:
- Ei ole.
^limited^ kirjoitti:Kai laitat tänään mun katteet postiin?
No eipä oo katteista kuulunu mitään??
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista