tietiop
Mistä liikkeestä löytyisi mopoon peilejä. Mielellään tampereen seudulta.
Nicsu
tietiop kirjoitti:Mistä liikkeestä löytyisi mopoon peilejä. Mielellään tampereen seudulta.
EMC:ltä ainakin.
Ku itte tekee niin tulee kans vähä itte tehdyn näköönen!
Enso
Katafori on ainakin lähellä Tamperetta (Viiala).
Noista liikkeistä sen verran, että osat tilaan pääasiassa scatterilta, kataforista ja emc:ltä. Yleensä scatterilta hyvän valikoiman takia, mutta postit tahtoo välillä venyä
Millekään liikkeelle ei ole tapahtunut kämmejä toimitetuissa tavaroissa ikinä mulle. Tai on oikeastaan yksi, tänään hain kataforin paketin postista ja paketissa oli vastaavasta tuotteesta 10¤ kalliimpi tavara
aPeak
sparewheel on suomesta kaikkein paras,koska lähellä,halpaa ja kaikki perus koneen osat löytyy sieltä!
.,.
PieruBömber
- Pyörä:
- Kawasaki kmx, Rieju rrx
sparelta saa hyviä pyttyjä pv:seen ja tulee hiilikuitu läpätkin mukaan muutenkin halpa/hyvä kauppa ja mc-scatteri on ainakin minulle postittanut kaikki osat nopeasti ++++
Ikimoponisti
Xiit
- Pyörä:
- Exät: NSR ja 80cc kameli
Vähän paha sanoo mikä on paras, kun ainoostaan EMC:ltä tullu tilattua. Mutta kyllä EMC on hyvä ja nopea
TurboSaab
on tilattu EMC:ltä, Scatterilta, Kataforilta ja Moto-Hämeestä. EMC:n tilausta odotin 3 viikkoa, Scatterin 2 viikkoa, Kataforin samoin. Moto-hämeestä tuli osat viikossa, joskin yksi paketti vilkkuja puuttui tilauksesta. sähköpostia laitoin ja hups, vilkut oli parissa päivässä kotona. Kataforin pakettia odoteltiin pari viikkoa, osat oli mitä piti. Mc-Scatterin pakettia samoin pari viikkoa, osat olivat oikeita ja mitään ei puuttunut. ja EMC:n pakettia odoltiinkin sitten kauan, rengas oli väärää merkkiä ja vääränlainen,(kalliimpi
) muuten palikat oli mitä piti.
ex. _villllle_
OSTETAAN KAWASAKI KX 80-125 HALPA! TARJOA YV.
chrisu
En enää luota ollenkaan mc-scatteriin koska en oo saanu tilaustani ollenkaan vaikka olen odottanu jo noin 3kk kataforista olen aina saanut tilaukseni hyvissä ajoin.
Eli äänestin kataforia.
Sixth Gear
- Pyörä:
- ei ole...
Eilen tilasin tuolta sparesta turbokitin putken.
Tietääkö kukaan miten pitkään joutuu odottamaan?
Hillo
- Pyörä:
- Suzuki Pv ja Yamaha Dt
GilSu kirjoitti:Eilen tilasin tuolta sparesta turbokitin putken.
Tietääkö kukaan miten pitkään joutuu odottamaan?
No ei luultavasti kauaa, jos eilen tilasit niin luultavasti on ke-to välillä putki postissa
Itellä ainaki tuli iha 3päivässä kaikki hilppeet mitä tilasin sparesta
Sixth Gear
- Pyörä:
- ei ole...
rämis
- Pyörä:
- Derbi Senda X-Race Sm 2006
Kertokaas Helsingin mopoliikkeitä, kun oon menos huomenna ja en tiiä yhtään :< Kiitos jo etukäteen
-Carbon-
- Pyörä:
- Derbi -06
rämis kirjoitti:Kertokaas Helsingin mopoliikkeitä, kun oon menos huomenna ja en tiiä yhtään :< Kiitos jo etukäteen
No kyl siäl jotain liikeitä on ku olin sillon helsingis ku Metallica:kin piti keikas ja seuraavan päivän käytiin katomas mopoja ja muita 2-pyöräsiii. En ite tiä kauheest helsingist mut kyl siält varmaan mopon itselensä löytää... Mimmost mopoo oot ostamas vai osiko ostat?
zereg
- Pyörä:
- Piaggio NRG Pure -06
Derbi_69 kirjoitti:rämis kirjoitti:Kertokaas Helsingin mopoliikkeitä, kun oon menos huomenna ja en tiiä yhtään :< Kiitos jo etukäteen
No kyl siäl jotain liikeitä on ku olin sillon helsingis ku Metallica:kin piti keikas ja seuraavan päivän käytiin katomas mopoja ja muita 2-pyöräsiii. En ite tiä kauheest helsingist mut kyl siält varmaan mopon itselensä löytää... Mimmost mopoo oot ostamas vai osiko ostat?
Tyyppi kysyy liikkeitä Helsingistä, niin jätkä kerskuu vain Metallican keikasta?! Jos ei tiedä vastausta kysymykseen voi pitää suunsa kiinni. Tässä muutamia:
http://www.yrityshaku.net/search.php?ms ... Search=Hae
saastiz
nonni tein tilauksen easypartsiin, ni sain sellasen kuvan et ne rahat pitäs lähettää sinne etukäteen? voisko joku valaista vähä tota asiaa?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista