siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Lähes joka mopon osia myyvästä verkkokaupasta. Esim. Sparewheel, Mc-scatter, Mopo-sport yms.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Raisto
Olin männänrenkaiden tarpeessa tässä viikolla, joten menin paikalliseen mopotarvikekauppaan. Siellä sanoivat, että tilaavat minulle seuraavaksi päiväksi m.renkaat. Niinhän ne tulivatkin seuraavana päivänä. Illalla menin talliin ja aloin sovittamaan m.renkaita paikoilleen. Renkaat olivat liian paksut.
Seuraavana päivänä menin liikeeseen ja kysyin voinko palauttaa osat, koska väärän osat ovat myyneet. Täällä myyjä vastaa, ettei palauttaminen ole mahdollista.
Olisiko minulla oikeus kaiken järjen mukaan palauttaa täysin väärät osat liikkeeseen?
FaiberGlass^
Mielestäni liike voi kieltäytyä jo sillä perusteella, että olet jo sovittanut niitä paikalleen -> tuote on myyntikelvoton.
Raisto
Jep, tuon ymmärrän, onneksi ei ollu kun 6 euroo niissä kiinni.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Vaihteeks taas suuttimista..
Eli saako Joensuusta mistä ostettua mopoon suuttimia? Ryyppy ja pääsuutinta tartteis ja Joensuuhun oltas kait vklp menossa..
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Löytyyhän sieltä ainakin
Jokikone ja
Kone-Jönnit, luulisi molemmista saavan suuttimia kunhan on oikeaan aikaan eli puolen päivän tietämillä liikkeellä. Google kertonee lisää potentiaalisia paikkoja suuttimen ostolle ja jos kyseinen osa on juuri lauantaina tarpeen hankkia, pelimies soittaa etukäteen ja varmistaa sopivankokoisten löytyvän hyllystä.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Juu pittää noista käydä kysymässä sitten.
Eikä noita nyt välttämätön oo just nyt ostaa, hyvin voipi ostaa sit netistä, jos noita ei tuolta löydy. Kiitti.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
detsileipoo_
- Pyörä:
- Yamaha DT 125R
Kellään kokemusta Moto-osat kaupasta
rolle1
Onko kellään kokemusta av-motor liikkeestä oulussa? Pari kertaa itse olen käynyt kiinalaiseen skootteriin varaosia ostamassa mutta myydäänkö siellä myös ns. merkkipelien varaosia?ja mites huolto oikein pelaa siellä että kannattaako käydä huollattamassa oma kevari?
Nettisivut ovat melko sekavat
AtteKahkonen
- Pyörä:
- Suzuki RG125F -95
Onkos kellää kokemuksia
www.purkuosat24.fi ? Ajattelin derbiin tilata osia
Poram
Oon aika paljon ostanut sieltä ja aina tullut perille ja ollut luvatussa kunnossa. Postimaksut on tosin 7€
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
Pakko kehua tuota Purkuosat24 yritystä!
Palvelu on hyvää ja osat aina todella puhtaita, sekä hyvin pakattuja.
Ei tarvii pahemmin näppejä liata, kun kaivelee osia paketeista.
HenriP344
Eli nyt olen ostamassa tuolta Erkki Tuhkanen Oy:ltä sotkamosta Rieju MRT:n. Eli se tulis rahdilla kotia, kun on tuo liike niin kaukana, että ei sinne kannata lähteä hakemaan
. Eli onko ihan laatu pulju, että kehtaa tilata ilman, että mopoa on itse nähnytkään?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista