Minkäslaisia kokemuksia teillä on kyseisestä liikkeestä. Itse laitoin sinne äsken 100€ arvoisen tilauksen, tähän asti vaikuttaa ihan hyvältä katsotaan sitten mitä sieltä ilmestyy
https://sparewheel.fi/
Syy: Osoite päivitetty.
Iha asiallinen paikka tuo spare on ja minä ainaki saan tommoset alennukset sieltä ku monesti oon käyny. Sain esimerkiksi uuden jarrukahvan vanhan tilalle ku hajotin toisen parin päivän sisään, ku oli etujarru vähä jumissa. Ja ilman kuittia. Tuo sun kertomus muistuttaa mun käsitystä Oulun Stormista...Sy-linteri kirjoitti:Itse en enää käy Sparessa... Ihan vain periaatteen vuoksi jätän käymättä. Menin kerran ostamaan osia sieltä, en sattumoisin muista, mitä ostin. Maksoivat kuitenkin 20.50€, ja tarjosin kakskymppistä ja sanoin että kai se tuon verran putoaa hinta. Tuli vastaus että on niin tiukat hinnat että ei tipu. Jokaisessa muussa liikkeessä tuntuu kyllä tippuvan, niissä on nykyään tullut vierailtuakin varsin mielellään. Toki onhan se vaikea pudottaa hintaa, jos "pomo" on määrännyt ettei prosenttiakaan alennusta, ymmärrän kyllä. Mutta en ole ainoa, joka ei käy Sparessa enää tuon takia, joten asiakkaat kyllä vähenevät reilusti. Monikin kaveri tilaa nykyään ennemmin muualta netistä.
On ilo mennä liikkeeseen jossa saa kunnon palvelua, voin kyllä maksaa listahinnan jos palvelu on hyvää.
Sparessa katsotaan nenänvartta pitkin ja todetaan nuoren asiakkaan olevan tietämätön, eihän henkilö, joka on täysi-ikäinen, voi mistään mitään tietää. Kysyin tuotetta, jonka halusin ja kysyttiin, mihin vehkeeseen. Totesin että tiedän mitä haen, joten voisitko katsoa koneelta, onko varastossa ja tuoda. Edelleen kysyttiin, mihin osa on tulossa ja katsottiin tyhmänä. Jäi sitten osat ostamatta, hain muualta. Tästä on kyllä aikaa, liekkö nykyään palvelu muuttunut, en tiedä, enkä taida kokeilla.
KanXderi kirjoitti:mutta yksi osa oli loppu varastosta ja maahantuojalta. tilasin 4vk sitten eikä osa ole vieläkään tullut