Timppavaan
- Pyörä:
- Derbi X-Race SM -07
http://www.nettimoto.com/yamaha/dt/1076618 mitä mieltä ootte? Vaihtasko derbini tollaseen? Onko parempi ajaa tai parempi kyydissä olijalle?
jos ulkonäköä katsotte niin en meinaa tollaseks derbiini jättää
Se mikä tehoissa hävitään, se taidoissa voitetaan
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
Aika lailla samanlainen alusta on kun derbissäki, jos haluut paremman ajettavan mieti jotain derbin/pösön/mh jne parempia malleja
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Mä ainakin vaihtasin jos rahaa olis.. Noissa on varmasti vähemmän vikoja, digimittarit ja kaikki hienoudet. Täällä Yamaha-jälleenmyyjä myi justiin noita tarjouksella 2990,- mutta eikai se parista sadasta oo kii
Chain lube
Kaveri ei osaa päättää kumman ostaa:
http://www.nettimoto.com/rieju/mrt/825033 tämä vai
http://www.nettimoto.com/beta/super-moto/1076065Ite olen tietysti suositellu betaa ku itekki semmosen omistan
Lähinnä mietityttää noi osat, tos betas kait vähäse paremmat? mut sit taas betas ei oo power up konetta ja riejus on.. ja kaveri ku haluais kumminki virittää kulkemaan jonku 80-90km/h
[TEIKKU]
Eihän siinä powerup konees oo mitää ihmeellistä verrattuna muihin Minarelleihin. Ja ite ostaisin riejun, kun siinä tuo USD-keulakin.
Timppavaan
- Pyörä:
- Derbi X-Race SM -07
Beta on parempi
Se mikä tehoissa hävitään, se taidoissa voitetaan
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
-
Viimeksi muokannut Aap- päivämäärä 18.4.2012 21:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Kumpikaan ei oo mun lempparimopoja (samalla rahalla sais Yamaha DT) mutta jos noista jompikumpi niin Beta ehdottomasti. Se mitä oon kaverin MRT:lla ajellu niin kyllä siinä verenpaine nousee..
Zippe-
- Pyörä:
- Beta RR Supermoto -09
Sen verran voin sanoa että kurittomalla betalla se verenpaine vasta nouseekin. Jättää keposesti muut viivoil ja lähtee ku ohjus.
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Verenpaine nousee = Ottaa päähän. Onko jotain mitä et ymmärtänyt?
Zippe-
- Pyörä:
- Beta RR Supermoto -09
Vai onko jotain mitä sinä et ymmärtänyt? taitaa nimesi kertoa ikäsi. minä tarkoitin, että verenpaine nousee -> adrenaliini nousee. Ple.
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Jollakin ihmisellä on verenpaineet korkealla ja joutuu siksi sairaalaan. Onko se hyvä asia? Adrenaliini vähän eri asia kuin verenpaine. PS. Opettele kirjoittamaan.
Zippe-
- Pyörä:
- Beta RR Supermoto -09
Öö, etkö saa selvää tosta? Mä ainakin ymmärsin oman tekstini hyvin ekalla lukukerralla, muutama iso alkukirjain puuttuu, mutta ei sunkaan kirjotus oo täydellistä. Ja miten kirjoitus nyt tähän liittyi?
Sanon vielä, että minä tarkoitin tuota verenpaineen nousua eri tavalla kuin sinä. Beta on hyvä ajettava, kulkee hyvin ja tarpeeksi, josta pitäisi tulla hyvä mieli. Olen kyllä erittäin pahoillani jos käytin väärää sanavalintaa sinun yksinkertaiselle aivoillesi. Täytyy kyllä sanoa että oma verenpaineeni nousee kun joutuu tommosie kans tappelemaan ku ei ymmärrä. Jatkappa vaikka yv:llä jos haluat provosoida lisää.
TerpiTrT
- Pyörä:
- Husqvarna wr 2k9
Nohnoh jonnet, ES: tölkissä lukeese max. käyttömäärä päivässä eli 3 tölkkiä ja sitä on ihan suotavaa noudattaa.
Mutjoo kylhän toi beta ois hyvä vaihtoehto, ja on iha ketterä laitos eikä ole akkua. Kevyt laitos!
Zippe-
- Pyörä:
- Beta RR Supermoto -09
Aha just, mikä sä oot puhumaan jonneista kun ite otat heti esiin ES & Jonne puheet?
Ja tosiaan beta on hyvä myös ton takia kun ei ole akkua, niin ei ole myöskään suuria sähkövikoja, itse en ole kahden vuoden aikana törmännyt yhteenkään sähkövikaan. Todella kevyt, ja helppo käsiteltävä, ja ulkonäkö musta todella hyvä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista