J0N1B0Y
- Liittynyt:
- 5.4.2015 23:36
Pitäs hommaa tollane 08 gilera smt ja siihe enoxi nii onko tuo putki huono gilsussa, mitkä välit kannattaa olla (suurin piirtein 80km luokan välejä tai ylikin mutta en haluis paskoa tota kampiakselia), oliko tossa rajotettu boxi, onko kestävät sähköt, oliko tossa 08 mallissa rabasa vai piaggio kone, onko kannattavaa hommaa joku puola, onko mitään suositeltavaa 50cc tehokkaampaa pyttyä kun tuo vakio kannattaisko hommaa samalla joku kestävämpi kampiakseli ja mikä, milloin kannattaa tehä koneremppa?
otka1
- Pyörä:
- ruoska derbi
- Paikkakunta:
- kiiminki
- Liittynyt:
- 3.7.2015 18:38
Tarvis kiireellistä vastausta, sopiiko Gileran uudempi (2011-2012) mittari vuoden 2007 Gileraan? Kiitos etukäteen.
If one day the speed kills me, don't cry because i was smiling.
smotorengas
- Pyörä:
- Gilera SMT 2005
- Liittynyt:
- 23.5.2015 1:55
Terve! Mulla vuotaa moposta mitä ilmeisemmin vaihteistoöljyä. Mistä kaikkialta sitä voi vuotaa ja kuinka menettelen asian kanssa, pitäiskö vaikka silikoonilla ym. tiivistää? Kellään kokemuksia?
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
Hajonneesta stefasta luultavimmin, eli akselien öljytiivisteistä, esim. vaihdepolkimesta tai vetoakselista. Jos öljyä tulee huohottimesta, niin voi olla menny stefa koneen sisältä. Silikonilla et tee yhtään mitään. Kun sulla on kone lämmin, niin tarkkaile mistä se vuotaa ja laita tiivisteet vaihtoon. Lämmin öljy löytää tiensä ulos helpommin kuin jähmeä öljy.
AndreasHal
- Liittynyt:
- 11.8.2015 22:25
Mikäs on Gilera SMT -09 ku ei toimi kilsa eikä nopeus mittari?
Toine ongelma on että ku laittaa käyntiin kierrokset nousee korkeelle ja laskee vaa ku laittaa ryyppyy, ajaessa on iha ok ja ei käy kierrokset korkeella enää. Asia on siinä et luulis et on imuvuoto mutta kun näyttää siltä ettei ole? oisko kaasarin säädöt perseellää?
smotorengas
- Pyörä:
- Gilera SMT 2005
- Liittynyt:
- 23.5.2015 1:55
Luultavasti mittarin vaijeri poikki, ei ole kun sen 10e. Kaasarin seokset todennäköisesti laihalla kun mullakin teki joskus samaa.
moto12344
- Pyörä:
- Gilera smt 15
- Liittynyt:
- 16.3.2015 12:49
Mulla on gilera smt 2015 jossa metrakitin e hyväksytty tehari, 75 suutin ja reikälevy otettu pois mut silti vaan hyytyy ylämäkee ja menee mittari mukaa 35-40. Osaatteko auttaa? Pitääkö mun sit vaa pistää isompi suutin jotta menis ees sen 45 vai reikiä kuriin? Kaasarinki säädin eli seokset on iha ok.
marko_2
- Pyörä:
- Skyteam monkey 07, Aprilia RS125 02
- Paikkakunta:
- Lapinjärvi
- Liittynyt:
- 6.2.2010 16:30
Sain tuttavan 2009 vuotisen gilera smt:n kotia korjattavaks koska kone ei pyöriny. Eka otin sylinterin pois mut se oli ok. mut kun alakerran halkasin niin kampiakselin runkolaakerit oli jumissa kun myös kiertokangen laakeri. Kampurassa oli pientä ruostetta kanssa joten sinne olis päässy vettä.
Mistä kannattaa tilata uudet laakerit ja tiivisteet? Ja kannattaako kierotkangen laakeria vaihtaa vai kannattaako koko kampura uusia?
tuukkaaaah
- Liittynyt:
- 16.8.2015 18:00
terve! tarvisi nopeaa apua.
ostin tuassa jokin aika sitten gilera rcr 06
eli uuden mallin kone.
noh rupesin kasaamaan siinä ei ollut ongelmia,
sitten koitin käynnistää ei millään tahtonut käynnistyä, kipinä tulee niinkuin pitää.
laitoin sylinteriin tilkan bensaa ja kokeilin käyntiin
no sehän lähti. mutta nyt sain toimimaan muutenkin mutta gilera ei pysy käynnissä ja yskii kun antaa kaasua, eli missä vika? ilmanputsari putsattu. kaasari on aivan uusi step 2 19mm.
kiitoksia etukäteen,
moto12344
- Pyörä:
- Gilera smt 15
- Liittynyt:
- 16.3.2015 12:49
Ootko säätäny kaasarin? Jos kerran on uusi niin voi olla säädöt aika pielessä.
Gilera2408
- Liittynyt:
- 13.9.2015 0:24
Lähteenä se pillikuristus iha esim rautasahalla vai tarviiko siihen rälläkän?
tuukkaaaah
- Liittynyt:
- 16.8.2015 18:00
Gilera2408 kirjoitti:Lähteenä se pillikuristus iha esim rautasahalla vai tarviiko siihen rälläkän?
nopeampaa se rälläkällä lähtee
mut kyl se rautasahal lähtöö kans
moto12344
- Pyörä:
- Gilera smt 15
- Liittynyt:
- 16.3.2015 12:49
Auttakaa ja nopeasti!!!!! Menin vaihtamaan neulan sokan paikkaa ja laitoin sen kiinni mutta kun käynnistin niin moottori rupes huutaa täysillä kierroksilla samalla tavalla kun kaasu olis pohjas. Ja kun yhes vaiheest en saanu sitä käyntiin tein mäki startin 2 vaihteella nii rupes menemää itestää eteenpäin. Mitä mä teen?? Johtuuko neulasta kun käännän kaasun täysille nii ei palaudu takaisin. Yritin laittaa niitä muoviosia mitkä pitää sen neulan nii eri päin sinne kaasariin mutta aina vaa huus kun käynnisti. Auttakaa nopeesti jos tiiätte syyn. Haluaisin mopon taas ajokuntoon.
otka1
- Pyörä:
- ruoska derbi
- Paikkakunta:
- kiiminki
- Liittynyt:
- 3.7.2015 18:38
Laitoitko kohon oikein päin? Sulla on jääny se neula ylös, kaasari uuestaan auki, ja kato, et koho menee alas
If one day the speed kills me, don't cry because i was smiling.
moto12344
- Pyörä:
- Gilera smt 15
- Liittynyt:
- 16.3.2015 12:49
tarkotatko tota luistinta? kummin päin sen pitäisi mennä? Onko se niin että se kaari siinä on siihen ilmnputsariin päin?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista