Kkimi_
- Pyörä:
- Husqvarna SM125 '10, Ex Beta RR 50 Motard track '12
Osahan meni siis takuuseen ja tuusmotor tilasi maahantuojalta sen alakäämin, mutta maahantuojalla ei ollut varastossa alakäämiä niin he tilasivat sen italiasta.
kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
Aah joo no tottakai silloin se orkkis sinne lykätään jos takuuseen menee.
Juulmuri
- Pyörä:
- KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Joo vetäisin kilpee katuun, mutta kun mulla on tuo vakio kilventeline, joka vaa hajoo siitä ku sen lätkäsee katuun, enkä näe enään mitään järkeä tehdä omaa kilventelinettä kun kohta tulee Helsinkiinkin lumet ja sit ei enää paljoa keuliskellakkaan vaa sit vedetää linttaa ja oisin tehny aikasemmin sen kilventelineen jos ois vaa ollu mielenkiintoa reenata kulmaa, mutta nyt menee jo helposti sille pullolle joka taittuu sen verran et vois sanoo et kilventelineelle mut siin on se pullo suojana
Jokumoto
- Pyörä:
- KTM 690 Duke III
Kkimi_, laitakko Betas myyntiin koska? Oon ajatellu että ostaisin käytetyn betan keväällä.
Kkimi_
- Pyörä:
- Husqvarna SM125 '10, Ex Beta RR 50 Motard track '12
Ens vuonna joko talvella tai keväällä :3
tum-i
- Pyörä:
- Beta rr 50 track '10
Jos haluat ostaa alakauttasella, tehokkaammalla putkella olevan hyväkuntosen Betan nii tervetuloa kaupoille....
ttomidi
- Pyörä:
- Beta RR Motard 50 TRACK 2012
tum-i kirjoitti:Jos haluat ostaa alakauttasella, tehokkaammalla putkella olevan hyväkuntosen Betan nii tervetuloa kaupoille....
pyh
FrankeeD
- Pyörä:
- Ex Ktm exc 125, Ex Husqvarna Cr 125, Ex Beta Track 50, Mbk Booster, Tunturi sport
no nyttehän ne lumet sitte tuli ja luistelut alko
kerkesimpäss vielä eile nappaamaan sakotki ennen lumia
64 poliisin tutkaa
Juulmuri
- Pyörä:
- KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Täällä pääkaupunki seudulla on vaa loskapaskaa ja helvetin märkää, oma betaki menee itteni alla vaa 60 ja kiihtyy iha paskasti, mut ei tässä kauheesti viitti alkaa viritteleekkää ku oon jo alotellu kevari tunnit
Gooby
- Pyörä:
- Husqvarna SMS4 -10
Jep, sama täällä, tota loskapaskaa tullu koko päivän eikä oo oikeen hirveesti viittiny ajella.
Mites muuten, onko näihin <-11 Betoihin mahdollista saada jotenkin lukollinen bensakorkki? Kyllähän ton nykysenkin saa niin tiukalle kiskottua jos haluaa, ettei enää käsin saa auki, mutta sitten menee vähän vaikeeks tankkaaminen yms.
Pixs
Täälä kokonaan lumi sulanut, ei saaa lukollista tankinkorkkia, mutta eipä sillä mitään tee
jos varmapääle haluu nii pistät astetta tiukemmalle kiinni.
jokje3
Tietääkö joku mistä johtuu kun betani oli kuriton ja suutin vaihdettu.Sitten kun laitoin vakioksi ja suutin pienemmäksi, niin pysyy ryypyn avulla tyhjäkäynnillä ilman ryyppyä sammuu. Kaasari hieman vuotaa.
Catas
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard
Juu elikkäs tossa ajoin himaa päin ja oli aika jäässä tuo tie, suti siinä sinne kutoselle asti ja ku pääsin pihaan ni huomasin että vapaan valo palaa kokoajan vaikka olisi vaihde päällä. Mikähä mahtaa olla? En ny tossa pimeessä jaksanu kattoo mut oisko vaikka anturin johto irronnut tai jotain?
ttomidi
- Pyörä:
- Beta RR Motard 50 TRACK 2012
Catas kirjoitti:Juu elikkäs tossa ajoin himaa päin ja oli aika jäässä tuo tie, suti siinä sinne kutoselle asti ja ku pääsin pihaan ni huomasin että vapaan valo palaa kokoajan vaikka olisi vaihde päällä. Mikähä mahtaa olla? En ny tossa pimeessä jaksanu kattoo mut oisko vaikka anturin johto irronnut tai jotain?
mulla sama juttu
ei ole haitannut ajoa , eikä ole jaksanut selvittää mutta johot oli mulla ainaki kiinni eikä se anturi vialliseltakaa näyttäny
olis kiva tietää onks joku korjannu kyseistä "ongelmaa"
FrankeeD
- Pyörä:
- Ex Ktm exc 125, Ex Husqvarna Cr 125, Ex Beta Track 50, Mbk Booster, Tunturi sport
nii siis Se mun betahan kulkee sen 90 mun alla gps
mutta poliisi ei testannu ku luuli että vedin täysiä ku siinä oli vielä alamäki ja ohitin autoa
eikä tullu ees rekisteriotteeseen merkintää tai mitää ku puhelin sille mukavia:)
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista