DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

jopezki32
Pyörä:
Yamaha DT50x ,Kymco agility,Helkama Ässä (ex), Honda Monkey
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
22.10.2011 13:57
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut jopezki32 » 17.4.2013 21:50

Mikäs kun ajelee vähän, sitten kytkin pohjaan ja tuppi nurin, niin ei kierrä eka vaan takertelee ja sitten lähtee. Saako liikaa soossia? miten korjata kyseinen vika? :nörtti:
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 17.4.2013 22:08

Joo huomasin tossa, että oikean lohon ihaalhaalla edessä on pieni reikä vasemman ja oikean lohon sauman kohalla... Onkos se reikä siinä hirveän vaarallinen ja miten se ois paras paikata ? Pitääkö lohkoa irrottaa ?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 17.4.2013 22:22

Se kuuluukin olla siinä, sitä käytetään lohkojen auki kampeamisessa.
Andis
Pyörä:
VW / EX Derbi Senda SM 125 4T -05 / Derbi DRD R/SM -03 / Solifer SM -85 / Rieju RR -01 / EX Yamaha DT50x -06
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
2.6.2011 21:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Andis » 17.4.2013 22:36

Itekki ihmettelin tota reikää, kun huomasin ton ku irrotin koneen. Hyvä, että selvis nyt mulleki! :)
MYYDÄÄN DERBI SENDA 125 SM:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id36291/
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 17.4.2013 22:38

Mietin itsekkin et ompa epäaidon nätisti symmetrinen toi :D Mut pieni säikähdys tuli, kun olin paikalliselta mp-liikkeltä kysyny paljon maksais lohkon korjaus, että sais täysin ehjä loho, kun tossa nyt on pieni kolo magneeton kohalla. Hinnaks antoivat kevyt vajaa 2000€... Tyydyin siis kemialliseen metalliin :lol:
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut VictorH » 17.4.2013 23:25

Nytt tarvis säätö apua, ku mopossa pistää tyhjänkäyntiä isommalle nii leijuttaa hirveesti kierokksia, sama ku avaa ilma ruuvia pikkasen nii leijjuttaa, eli en saa niiki tyhjänkäyntiä toimimaan.

Kuriton putki, piperi, 114suutin, 16mm kaasari. Kaikki uusittu koneesta. Neula keskellä. Mitä voisi olla vikana että en saa tyhjänkäyntiä toimimaan?
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 18.4.2013 9:20

Ootko kokeillu suuremmal tk-suuttimella? Tai sitten imuvuoto?
TunturiDT
Liittynyt:
25.8.2012 10:14
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TunturiDT » 18.4.2013 17:26

Detsi syo tulppia aivan liikaa, br9es ei kestä kun muutamia kilometrejä mutta br8es hieman pitempään. ei kehtais aina kantaa repullista tulppia mukana ku jonnekkin lähtee, joten missä vois olla vika. virinä e-hyväksytty (<ilmeisesti) metrakit, välejä en oo jaksanu laskee mutta kulkee tällä hetkellä 60 km/h gps:n mukaan.
hakkuj65
Pyörä:
Yamaha FZ6-S & DT50R
Paikkakunta:
Lapin lääni
Liittynyt:
10.7.2011 16:51
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut hakkuj65 » 18.4.2013 18:16

Pistetään tänne jos vaikka apua sais...
Mopo on DT 2004 jossa kilsoja takana rapiat 10th ja ongelma tyhjäkäynti. Mopo lähtee laakista kylmänä (ilman imua!) käyntiin ja käy hyvin tyhjäkäyntiä, mutta muutaman kilometrin jälkeen alkaa tyhjäkäynti olemaan aika olematonta!? Eli meinaa sammua risteyksiin ja pysyy käynnissä periaatteessa vain kaasua pumppaamalla. Mopo on ihan vakiokampe ja kaasari puhdistettu/suuttimet vaihdettu jne...ei vaikutusta. Mistä aletaan kaivamaan..??? :roll:
Teek00
Pyörä:
Yamaha dt 50x - 07 [EX], Pv 80cc, Ktm 640 LC4 Sm
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2007 19:37
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Teek00 » 18.4.2013 18:17

TunturiDT kirjoitti:Detsi syo tulppia aivan liikaa, br9es ei kestä kun muutamia kilometrejä mutta br8es hieman pitempään. ei kehtais aina kantaa repullista tulppia mukana ku jonnekkin lähtee, joten missä vois olla vika. virinä e-hyväksytty (<ilmeisesti) metrakit, välejä en oo jaksanu laskee mutta kulkee tällä hetkellä 60 km/h gps:n mukaan.

Kaasarin säädöt?
rusina1
Liittynyt:
27.3.2013 11:23
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut rusina1 » 18.4.2013 20:14

Mikähän olis vika deeteessä ku aina sadessäällä ei tahdo toimia.
Tallista ku lähtee nii kulkee hetki hyvin mutta ku saa kosteutta jonnekki nii jo alkaa moottori sammua. ja ku se sammuu nii ei lähe polkemalla käyntiin se niinku lopettaa bensan polton. Paa kyllä bensaa ku polkiessa välillä paukauttaa kuumassa putkessa raakaa palamatonta bensaa. Moric on ohitettu nyt diodilla ja kahdella sokeripalalla ja putki on melkein kuriton. eli mikä olis vika?? ite oon koittanu kaikki paikat käydä läpi mutta ei...
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 18.4.2013 20:38

Onko vakioputsari?
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
rusina1
Liittynyt:
27.3.2013 11:23
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut rusina1 » 18.4.2013 21:25

Ilmanputsari on vakio mutta uskoisin sen olevan melko vedenpitävä
Tulpanhatusta en ole varma joten jos joku kertoisi mistä sieltä voi päästä vettä sisään?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista