derbipoika97
- Pyörä:
- derbi drd racing -03
- Liittynyt:
- 2.2.2013 19:39
joku valurauta mikä on jo reilusti yli puol milliä ylokoossa
semmone just satasen pytty
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
No sitten voi olla vaikeempi löytää muita mäntiä semmoseen, kato olisko moposportilla esim. jotain metran mäntää sen kokosena.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
derbipoika97
- Pyörä:
- derbi drd racing -03
- Liittynyt:
- 2.2.2013 19:39
käykö tommone metran mäntä suoraa toho pyttyy? mut nyt on toi forte hommattu nii sillä nyt mennään.. toivotaan et kestää
on kyllä ihmeellinen tuo derbin moottori kun on kestäny vaikka mitä..
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Voi käydä tai olla käymättä, en tiedä onko helmat samallaiset metrassa
Ja kyllähän sen huomaa sitten kun kilahtaa taas
Mulla oli kesällä rieju johon kaveri oli stepparin männän vaihtanut(suunnilleen samaa kamaa kuin forte) ja siitä ainakin laukes männänrenkaat viikon ajon jälkeen. En tosin tiedä miten oli laitettu asennusöljyä jne. Kanavat oli vähäsen terävän tuntuset kun sitä laittelin niin silläkin saatto olla osuutta asiaan.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
Kaverilla ollu syksystä asti toi forte ja ihan hyvin kestäny vaikka on niin kiinalaisen oloinen
steppari oli kevään/kesän ja sekin kesti kunnes nosti lämpöjä ja leikkas.
derbipoika97
- Pyörä:
- derbi drd racing -03
- Liittynyt:
- 2.2.2013 19:39
Juu. Sillä nyt kumminkii mennää.. Millä sais muute helposti huuhtelukanavan aukastua ku on tukossa? vissii ollu seokset kohallaa...
Vegemon
- Liittynyt:
- 25.6.2012 3:22
Oisko kellään mitään käytännöllisiä vinkkejä saada tuo emäputken mutteri/kruunu derbin paioli keulan ylemmästä t palasta pois? Melkein kaikki keinot jo kokeiltu:D
Eli siis tuossa kohtaa kuuluisi olla mutteri joka on minulla jumissa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 9.1.2011 21:51
Onko siis keula irti vaiko kiinni mopossa? Itellä oli ihan sama ongelma saada irti. Lähti lopulta kun tajusin kääntää rungon lattialle kyljelleen ja antaa jakarille tukevan polkasun. Ja jos on irti moposta, niin tukevasti jollain kiinni johonkin ja siitä polkemaan.
Pulttipyssyhän olisi myös aika pop
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
Vegemon
- Liittynyt:
- 25.6.2012 3:22
Joo on kiinni mopossa, vois kyllä koitta tota et kääntäs rungon lattialle ja polkasis sitä.
DRDRD
- Pyörä:
- Honda monkey -92, Yamaha aerox -06, Derbi DRD Racing -10
- Liittynyt:
- 7.1.2011 12:51
Oman DRD:ni kromiputki oli melko karstoittunut ja kaasin sisään bensaa muutamaan otteeseen ja sain karstoja melko hyvin pois. Päätin vielä kuumailmapuhaltimella kuumentaa putkea joka puolelta, mutta en kuitenkaan saanut sen enempää syttymään, vain savua tuli molemmista päistä hieman.... Riittääkö tuo kuitenkin karstanpoistoon vai miten kromiputkesta olisi hyvä poistaa?
Miksu123
- Liittynyt:
- 5.9.2012 17:21
Terve! Nyt menee yli ymmärryksen toi minun drd pro R. Ongelmana on kun laittaa käyntiin, niin antaa vain puolet kierroksista. Eli kone ei käy täydellä teholla. Ennen on kiertänyt ihan tappiin asti mitä mittarissa on näkynyt. Ihan niinkuin jokin pätkis sytytystä. Paikallaan on steptwon rajoitin. Mutta se ei ole käytössä. Ja kaiken varulta säädin rajoituksen pois kokonaa rajoittimesta. Jos olisi syystä tai toisesta päällä. Mutta eipä tunnu auttavan. Yritellyt säätää kaasarista ilman ja bensan saantia=ei mitään vaikutusta. Tulppa vaihettu. Suutin vaihettu 80->90. Ei mitään vaikutusta. Voisiko joku autaa.?
Kiitos!
-_Aksu-
- Liittynyt:
- 19.5.2012 20:28
Todennäköisesti imuvuoto, tarkista imukaulan ja kaasarin liitos. Onko imukaula kunnolla kiinni?
Piili34
- Pyörä:
- Kawasaki KX250, Suzuki S1, Derbi Senda r, Suzuki LT80
- Liittynyt:
- 3.7.2012 11:04
Terve!
Sattuisiko kukaan tietämään mikä voisi olla derbissä vikana: Eilen olin lähdössä kaverin kanssa ajelemaan. Laitoin mopon käymään tyhjäkäyntiä noin minuutin verran kunnes sammutin mopon sen takia kun piti antaa kaverin skootteriin virtaa auton akusta. Tämän jälkeen menin polkemaan uudestaan mopoa käyntiin niin ei meinannut millään lähteä sitten lopulta lähti noin 2 sekunnin ajaksi käyntiin ja sammui. Sen jälkeen kun mopoa polkee käyntiin niin poljin jumittaa *(välillä)* tiettyyn kohtaan ja lähtee käyntiin aina pariksi sekunniksi.
Toivoisin että joku vastaisi tähän ennen kuin aloitan koko koneen avaamisen että tietäisi vähän mistä aloittaa
(Derbi on muuten 2004 vuoden)
sarvinen
- Pyörä:
- Derbi DRD xtreme 2012
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 15.4.2012 23:37
Kaasutin vuotaa kupin ja kaasuttimen välistä. Mitähän kannattaisi tehdä? -Tiiviste on mielestäni kunnossa (Onko? Katso kuva!).
Mikä muu voi olla vikana kuin tiiviste?
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Jos tiiviste tosiaan on kunnossa, niin joko välissä on paskaa tai sitten kuppi on kiero. Tuosta kuvasta aika paha sanoa, mutta jos tiiviste on painunut paljon kasaan kannattaa se uusia.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista