Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Mömmis » 17.5.2012 8:42

Myy takalippa?
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Larmotti
Liittynyt:
16.5.2012 22:16
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Larmotti » 17.5.2012 16:51

Mikä voi olla ku on jo kolmas kannentiiviste minkä rikkoo?? voiko tilalle laittaa tiivistysmassaa?
H3NKK@
Liittynyt:
31.10.2010 22:07
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut H3NKK@ » 17.5.2012 16:52

Larmotti kirjoitti:Mikä voi olla ku on jo kolmas kannentiiviste minkä rikkoo?? voiko tilalle laittaa tiivistysmassaa?


kansi kiero?kiertääkö nesteet kunnolla?
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 17.5.2012 19:09

Moikka! Aiheeseen sopien tää vissiii on rikkoutuneen kannentiivisteen merkki: Kuva
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Liittynyt:
26.6.2010 21:35
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut xxxxxxxxxxxxxxxxx » 17.5.2012 19:24

jep

Topikissa edellisenä olevaan viestiin vastattaessa sitä ei tarvitse lainata, eikä varsinkaan jos lainaus sisältää kuvan.
Vauhtiviivatarra
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 17.5.2012 21:34

voiko ton tilalle laittaa tiivistemassaa?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 17.5.2012 22:10

Itse en laittaisi tuohon muuta kuin alkuperäisen tiivisteen.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 17.5.2012 22:15

Eli tuommosen hiirenkorvatiivisteen... onko tiiviste merkeillä mitään väliä?
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 20.5.2012 23:33

Pitääkö vaihteistoöljyt vaihtaa jos kannentiiviste hajoo?
H3NKK@
Liittynyt:
31.10.2010 22:07
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut H3NKK@ » 21.5.2012 11:12

larmo96 kirjoitti:Pitääkö vaihteistoöljyt vaihtaa jos kannentiiviste hajoo?


no mitäpä veikkaat..?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 21.5.2012 11:45

Ei ole merkillä väliä kunhan on tuohon mopoon tarkoitettu tiiviste. Vaihteistoöljyjä ei tarvitse vaihtaa, mutta ne on tietty hyvä vaihtaa samalla jos edellisestä vaihdosta on jo aikaa.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Adejussi
Pyörä:
MBK X-Limit -98
Liittynyt:
30.3.2012 15:11
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Adejussi » 22.5.2012 23:19

Mikähän mahtaisi olla vikana mbkssani kun rikkoo viripuolan, mutta vakiopuolalla toimii moitteetta. Kyseessä vuosimallin 1998 mbk x-limit. Toimii aluksi viripuolalla(Ducatin viripuola) moitteetta kunnes yllättäen n. 15 min käytön jälkeen sammuu eikä lähde enää käyntiin. Kun laittaa vakiopuolan paikolleen toimii sillä ihan normaalisti. Onko jollakin kokemusta samaisesta viasta? Mistä voisi johtua?
lexio
Pyörä:
Yamaha DT, 03
Liittynyt:
23.3.2012 19:17
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut lexio » 27.5.2012 16:15

Olisko kellään myytävänä Yamaha DT 2003 vuosmalliin oikean puoleista taka katetta sekä sitä kaasukahvan päälle sitä pientä kantta joka pitää sitä vaijeria paikallaan. Tai edes tietoo mistä sattuis löytämään.
jos olis niin ostaisin ja mieluummin hyväkuntoisia.
Viimeksi muokannut lexio päivämäärä 7.6.2012 10:28, muokattu yhteensä 2 kertaa
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 29.5.2012 20:53

Elikkäs tuleeko 2002 vuoden vakio kantee paksu vai ohut tiiviste ulkoreunalle
kenni_
Liittynyt:
18.5.2009 17:07
2001 DT ei käy tyhjäkäyntiä

ViestiKirjoittanut kenni_ » 30.5.2012 17:33

Moro!

Eli ongelma on seuraavanlainen; mopo ei tosiaan käy tyhjäkäyntiä, kaasua vääntäessä alkaa booan ja hetken päästä nostaa kierroksia ja käy normaalisti, kaasun kun päästää niin sammuu melkein samantien. Kannentiivisteet on vaihdettu, myös kampiakselin stefat oli morjestanu ja ne vaihdettiin, ei muutosta. Samaten eri kokosia suuttia ollaan kokeiltu (kaasari tässä siis dellorton SHA) vakio oli 62, 85:sella kävi jotenkin tyhjäkäyntiä, mutta ei jaksanut taas kiertää. Tyhjäkäyntiruuvin ruuvaamisella ei mitään vaikutusta.
Vakiosuuttimella, tukkiessa ilmaputsarin alkoi käymään tyhjäkäyntiä, mutta ei taas jaksanut ottaa kierroksia ellei antanut hiukan ilmaa. Eli ilmeisesti väärä seos, mutta millä sitä tän mallin kaasarissa pystyy säätämään. Koko mopo on siis täysin vakio. Alkaa omat ideat olemaan aika vähissä. Pitääkö ostaa uus kaasari vai onko mitään muuta konstia?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista