DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

zuizui
Pyörä:
HVA WRE 125 -09, Jammu DT 50 -11
Liittynyt:
15.2.2013 20:16
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut zuizui » 21.4.2013 12:25

Jammu dt50x kirjoitti:Mites päin toi vakio putkesta putsariin menevä juttu kuuluu laittaa eli päästääkö se läpi putsarille vai toisin päin?
Minkä koon suutinta kannattais laittaa jos on virinä vain porattu moric? Jos enoxin ja poratun moricin kaa oli 100


Putkelle päin.
Jaa-a, itse kokeilisin ensin 85. Siitä sitten ylös/alaspäin.


Niin kuuluu tuo helisevä+uliseva ääni jostain.
Kuuluu tasan kierroksilla 8000-10 000. (HUOM! Lakkaa tasan 10 000 ->)
Oisko mahollista että joku resonanssiääni?? o.o
Vaikuttaako se, että otin juuri sen AIS:n, eli letkun putsarilta putkelle, pois?
JUHSS
Pyörä:
HVA SM144 -06
Liittynyt:
9.12.2012 0:45
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut JUHSS » 21.4.2013 20:02

Onko sylinterin pois ottaminen tehty niin vaikeeks että pitää ottaa pinnapultit pois? :lol:
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut kallaves » 21.4.2013 20:09

Mistä johtuu semmonen että detukka vuotaa bensaa maahan silloin kun ei ole käynnissä. Bensa vuotaa siitä letkusta mikä on kaasuttimen kohokammion pohjassa
zuizui
Pyörä:
HVA WRE 125 -09, Jammu DT 50 -11
Liittynyt:
15.2.2013 20:16
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut zuizui » 21.4.2013 20:20

kallaves kirjoitti:Mistä johtuu semmonen että detukka vuotaa bensaa maahan silloin kun ei ole käynnissä. Bensa vuotaa siitä letkusta mikä on kaasuttimen kohokammion pohjassa


Siinä pohjassa on myös ruuvi, kiristä se... Letkulla on tarkoitus tyhjentää kohokammio. ;)
Krizuh
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
18.10.2012 22:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Krizuh » 21.4.2013 22:36

Mikäs DT:seen iski kun ajelin normaalisti kunnes yhtäkkiä vaan alko mopo tiputtaa kierroksia ja nopeutta, tällä hetkellä ei mene edes kaasupohjassa yli 7500rpm jää jumittamaan siihen, oisko ratkaisuja`?
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut kallaves » 21.4.2013 22:57

zuizui kirjoitti:
kallaves kirjoitti:Mistä johtuu semmonen että detukka vuotaa bensaa maahan silloin kun ei ole käynnissä. Bensa vuotaa siitä letkusta mikä on kaasuttimen kohokammion pohjassa


Siinä pohjassa on myös ruuvi, kiristä se... Letkulla on tarkoitus tyhjentää kohokammio. ;)

Entå kun mulla tulee ja tulee sitå bensaa kammioon. Eli suutinta vaihettaessa bensaaa tulee loputtomiin
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut kallaves » 21.4.2013 23:03

Linkatkaa mulle detsoniin sopiva alipainehana.
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut korker0 » 21.4.2013 23:18

Onko koneessa paljoltikin puristuksia ? männänrenkaat menny ?
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Juunish » 22.4.2013 14:24

Juunish kirjoitti:Eiku hitto, eturenkaahan mä tartten. Onko 120 levee sopiva ?
Midrace Aerox projekti
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 22.4.2013 16:41

120 aika levee kyllä etee, alkuperänen on 100/80-17.
jermul1=)
Pyörä:
Yamaha IT 250, Yamaha DT 50r
Liittynyt:
24.10.2011 13:00
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut jermul1=) » 22.4.2013 16:51

kallaves kirjoitti:
zuizui kirjoitti:
kallaves kirjoitti:Mistä johtuu semmonen että detukka vuotaa bensaa maahan silloin kun ei ole käynnissä. Bensa vuotaa siitä letkusta mikä on kaasuttimen kohokammion pohjassa


Siinä pohjassa on myös ruuvi, kiristä se... Letkulla on tarkoitus tyhjentää kohokammio. ;)

Entå kun mulla tulee ja tulee sitå bensaa kammioon. Eli suutinta vaihettaessa bensaaa tulee loputtomiin

kokeile toimiiko koho ja neulaventtiili niinku pitää
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut korker0 » 22.4.2013 20:26

Krizuh kirjoitti:Mikäs DT:seen iski kun ajelin normaalisti kunnes yhtäkkiä vaan alko mopo tiputtaa kierroksia ja nopeutta, tällä hetkellä ei mene edes kaasupohjassa yli 7500rpm jää jumittamaan siihen, oisko ratkaisuja`?

'

Onko koneessa normaalisti puristuksia vai puristukset hävinneet ? männänrenkaat menneet ?
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Teq
Liittynyt:
23.4.2013 18:34
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Teq » 23.4.2013 18:42

Purin tuossa detsin pakoputkea nii meni tuo alkukäyrän tiiviste palasiks. Saakohan noita mistään tilattua netistä?
Mageli
Liittynyt:
16.7.2012 22:22
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Mageli » 23.4.2013 19:54

Mikä on onglemana kun keuliessa mopo vetää hetken kuluttua älyttömän laihallle?

Hetken kun keulii niin kierrokset jää korkealle ja ei voi ajaa kun pintakaasulla. Hetken päästä n.5-10 päästä toimii tass normaalisti.

?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista