110cc ym muut kiinan pojan moottorit

oppa
Pyörä:
Yamaha DT
Liittynyt:
17.8.2009 19:57

ViestiKirjoittanut oppa » 6.4.2011 19:42

Evottaja, ootko kattonu wandan moottoreita? Sieltä ku ostat nii ei edes mopoa tarvi vaihtaa :)
Halpoja ledivilkkuja ja muuta mukavaa myynnissä
Martikaine
Pyörä:
Yamaha DT 125r -01, Peugeot Xps enduro -06
Paikkakunta:
Puumala city
Liittynyt:
12.8.2009 21:10

ViestiKirjoittanut Martikaine » 7.4.2011 20:26

evottaja7 kirjoitti:No tilaa vaan uus mäntä / pytty niin pääset luultavasti halvimmalla? ku tuskin ne montaa kymppiä näihin kiinalaisii maksaa.

En jaksa tuoho paskaa enää rahaa laittaa, vaikka mäntä vaa 32e maksas..
vältzi
Liittynyt:
19.7.2009 21:49

ViestiKirjoittanut vältzi » 8.4.2011 15:12

mistä erottaa vanhan mallin lifanin koneen ja uuden mallisen (125cc)
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 12.4.2011 16:20

evottaja7 kirjoitti:eikös kaikissa mopon moottoreissa ole kytkin kampiakselin päässä vai olenko käsittänyt väärin? jos olen niin jokatapauksessa se on kampiakselin ja vaihteiston välissä jossakin.


ei ole kaikissa kampiakselin päässä, se on yleensä vaihteistoakselin päässä, poikkeuksena melkeen nämä manki tyyppiset kiinan koneet. onhan toki yx:kin manki tyyppinen ja siinäkin on vaihteiston akselin päässä kytkin
http://1.bp.blogspot.com/_rVJzaeDCi9g/T ... C01002.JPG
521zrc
Pyörä:
Ktm 125, crz 125, *tuned* aerox (ex)
Liittynyt:
16.3.2011 21:24

ViestiKirjoittanut 521zrc » 13.4.2011 15:36

Tietääkö kukaa että minkä kokonen on samurai 150cc vakiokaasarin suutin? Tuli ostettu todella huonossa kunnossa oleva sataviiskymppinen ja nyt sen purin atomeihin, rungon hitsailin parempaan kuntoon ja sekasin olleet sähköt selvittelin :lol: Saapa nähä tuleeko tuosta mitään :D Mutta kiitokset etukäteen vastauksista (Y)
vältzi
Liittynyt:
19.7.2009 21:49

ViestiKirjoittanut vältzi » 16.4.2011 9:45

http://www.24mx.fi/pitbike/p/kytkin-lif ... et/ss1369/

onko tuollainen kytkin lifan 125cc koneessa vai

http://www.24mx.fi/pitbike/p/kytkin/133 ... 25cc/s436/
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47

ViestiKirjoittanut radon- » 16.4.2011 23:53

Eiköhän tuo ylempi (eli "aito" Lifan) kytkin ole paras vaihtoehto , sopii ainakin varmemmin. vaikka luultavasti tuo halvempikin on samanlainen mutta ostaisin silti sen Lifanille tarkoitetun.
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
vältzi
Liittynyt:
19.7.2009 21:49

ViestiKirjoittanut vältzi » 17.4.2011 8:34

eli tuleeko tuo kytkin kampiakselin päähän
veijjo
Liittynyt:
17.4.2011 14:11

ViestiKirjoittanut veijjo » 17.4.2011 20:15

Pystyykö tuota inner rotor kittiä asentamaan väärin, kun asensin semmosen samurai 110cc minicrossiin ja ei lähe millään käyntiin... kipinä tulee, bensaaa saa ja haistelijaakin ooon kokeillu säätää, mut ei lähe.. Mikähän vois olla vituillaan..? :roll:
vviltsu
Pyörä:
Skyteam Monkey -06
Liittynyt:
5.12.2009 17:01
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut vviltsu » 24.4.2011 19:28

Sellanen tuli mieleen kun ittelläni on tollanen 110cc mönkkäri jossa on loncinin kone, että saako niihin sellasia sarjoja että niistä voi muuntaa koneen esim 125 cc kokoseksi?
Einari001
Liittynyt:
17.7.2010 19:05
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut Einari001 » 24.4.2011 22:02

Miten saisin toho 110cc loncinin koneeseen muutaman hepan lisää, muuten kuin isompi kaasari? Ja miten parempi nokka-akseli vaikuttais?
MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut MB93 » 24.4.2011 22:14

vviltsu kirjoitti:Sellanen tuli mieleen kun ittelläni on tollanen 110cc mönkkäri jossa on loncinin kone, että saako niihin sellasia sarjoja että niistä voi muuntaa koneen esim 125 cc kokoseksi?


90cc:n voi saada 110cc:ksi, mutta 110cc-koneeseen ei ole nuita big bore-settejä. 125cc-koneissa on saman kokoinen mäntä mutta eripituinen isku. Eli ei ainakaan bolt-onina saa lisää kuutioita.

Einari001 kirjoitti:Miten saisin toho 110cc loncinin koneeseen muutaman hepan lisää, muuten kuin isompi kaasari? Ja miten parempi nokka-akseli vaikuttais?


Isompi kaasari, parempi kansi/kanavien siistiminen ja kireämpi nokka, putki jos on tuollainen vakio-110cc-krossin putki kiinni, ne on aika ahtaita.
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59
Re:

ViestiKirjoittanut Johani » 27.4.2011 4:40

veijjo kirjoitti:Pystyykö tuota inner rotor kittiä asentamaan väärin, kun asensin semmosen samurai 110cc minicrossiin ja ei lähe millään käyntiin... kipinä tulee, bensaaa saa ja haistelijaakin ooon kokeillu säätää, mut ei lähe.. Mikähän vois olla vituillaan..? :roll:


pystyy.. kattoppa että on käämit oikein päin http://www.x3motormonster.com/proimages/100219b.jpg ittellä meni tuo isompi käämi väärinpäin ekalla kerralla.
Derton
Pyörä:
PV -90, Tunturi City -79
Paikkakunta:
Toholampi
Liittynyt:
28.12.2010 23:45
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut Derton » 30.4.2011 13:45

Fude on ruennu polttaa tulppia niin eikös se johdu sytkäpuolasta.
Uutta sytkäpuolaa kehii?
procstery
Liittynyt:
30.4.2011 23:09
Re: 110cc ym muut kiinan pojan moottorit

ViestiKirjoittanut procstery » 30.4.2011 23:45

Löytyisköhän täältä apua samurai 110 kytkin ihmettelyihin. Itsellä ei kyseistä samuraita ole, mutta tutun kulkupeli pitäisi saada toimimaan. Kiva, kun en ole itse edes purkanut koko härpäkettä, vaan minun pitäisi se kasata se.

Tällä hetkellä kytkin ei toimi alkuunkaan. Kuvassa 2 näkyvät osat 14 ja 15 eli jonkinlainen holkki ja jousi. Nämä osat ilmeisesti puuttuvat tai ainakin purkaja on ne hukannut. Mitä nämä osat ovat ja ovatko kuinka tarpeelliset? Samassa kuvassa on osa numero 16, joka on jonkinlainen kuppi, joka tulee laakeriin. Tämän kupin pohjassa on noin 5mm reikä, joka ei ole edes keskellä kuppia. Onko tämä ihan ok vai taas edellisen omistajan joku patentti?

Kuva 1
Kuva 2

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista