rrubE kirjoitti:Ai meneeks toi derbi sendan takaratas miten modaamalla? pelkällä reikien poraamisella?
Menee ja pysyy jos osaa yhtään metalli hommia.
Helpoimalla pääsee ku vie metalli pajalle reikien tekoon, varmasti oikeissa kohissa, jos siellä osataan laseria käyttää
Ite tekiin puusta 8mm paksuisen kiekon, josta koulussa sorvasin 105 mm halkasiaksi. Sitten sorvasin toisen reunan 100 mm kokoseksi. Sitten uus ratas siihen 105mm kehään, vanha ratas 100mm kehään ja pyörittää semmoselle kohalle et rei'ät on hyvin. 10mm(köhän?) terällä vanhoista rei'istä läpi ja valmis.
Sitten ratas paikolleen uusien pitempien ketjujen kanssa. Itellä hammasrattaan ja vanteen kesiön välissä suikaleet 2.5mm peltiä niin ei roiku pelkkien pulttien varassa.
Kun ratas paikallaan, kattoo ajon aikana että ratas ei väpätä. Toki mahdollista että rei'ät ei osu kohdalleen ja menee laakerit tai billet paskaksi pitemmän ajon jälkeen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.