Rieju MRX / RRX / Spike

Sarders
Pyörä:
Honda Shadow 125 & Kymco Agility 72cc
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
5.10.2014 23:29
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Sarders » 13.4.2015 0:16

katoppa sylinterin ja kannentiivisteet läpi.. tai huuhtele koneen nestekanavat
EnskaManne
Pyörä:
Rieju MRX '08
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
14.4.2014 19:30
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut EnskaManne » 17.4.2015 9:34

Toi nopeusmittari ei toimi vaan näyttää mystisiä nopeuksia kierrosten mukaan. Auttaiskohan mittarinpyörittäjän vaihto vai mikä? Ja muuten, mistä menee bensatankin anturin johdotukset?
Riejun sähköt ne on sitten perseestä...
riejuboy66
Liittynyt:
12.4.2015 22:53
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut riejuboy66 » 19.4.2015 13:49

Voiko vaihtaa ducatin cdin jos ennen ollu dellorton cdi ja kun avasin magneetonkopan nii magneetossa luki ducati. Ja meinasin vaihtaa rajoittamattomat sähköt nii tarviiko muuta vaihtaa kun cdi ja staattori? Kyseessä rieju mrx -07
Sarders
Pyörä:
Honda Shadow 125 & Kymco Agility 72cc
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
5.10.2014 23:29
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Sarders » 19.4.2015 19:13

Helpoin tapa kun poraat vaan vanhan cdin :D
riejuboy66
Liittynyt:
12.4.2015 22:53
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut riejuboy66 » 19.4.2015 21:40

Aattelin vaa varalta kysyy jos failaan sen poraamisen :D
Sarders
Pyörä:
Honda Shadow 125 & Kymco Agility 72cc
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
5.10.2014 23:29
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Sarders » 19.4.2015 23:06

Ei sitä oikee voi failata ellei oo iha kädetön :D
märräx
Pyörä:
Rieju mrx 08
Liittynyt:
1.10.2013 17:36
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut märräx » 20.4.2015 21:13

Mitäs tuohon digitaali mittariin pitää laittaa arvoiksi smotoilla?
jawa123
Liittynyt:
25.4.2011 21:00
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut jawa123 » 20.4.2015 21:32

Oman eturenkaan mitat joita kukaan muu ei pysty sulle kertomaan, eli mittaamaan vaan renkaan ympärymittaa (pii x halkaisija).
EiHuono
Liittynyt:
7.11.2013 19:52
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut EiHuono » 21.4.2015 17:52

Pystyyköhän tuota Ducatin CDI-boksia liittämään riejuun kiinni? Oma mallia Rieju MRX 2009, olisin kiitollinen jos vastaisitte ja jos pystyy niin kuvien kanssa olis parasta :)
jawa123
Liittynyt:
25.4.2011 21:00
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut jawa123 » 21.4.2015 17:59

Katoppa montako johtoa alkuperäseen dellorton boksiin menee ja sitten mietit, että ducatin boksiin menee 4 johtoa. Näin vastaat ite itelles :D dellorton boksi on enemmän ohjausyksikkö kuin cdi, joka kuitenkin sivutoimisesti toimii myös sellaisena, samoin kuin dt:n moric.
Gileju
Liittynyt:
22.4.2015 19:32
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Gileju » 22.4.2015 19:37

Nyt kaipaisi vähän neuvoja kokeneemmilta, ensinnäkin onko 85 liian pieni suutin jos on puolikuristettu vakioputki? Mopohan siis on 07 Rieju Rrx ei powerup malli.

Ensin oli 88 suutin ja ajattelin kokeilla vähän pienempää koska kiersi aivan järkyttäviä lukemia. sitten kokeilin 85 suutinta ja rupesi kaasu tavallaan hirttämään. Ei vedä täysiä kierroksia vaan jää hurraamaan noin puolille kierroksille ja ei reagoi tyhjäkäynti eikä ilmaruuviin? :s
jawa123
Liittynyt:
25.4.2011 21:00
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut jawa123 » 22.4.2015 19:40

88 on vakiosuutin, joten laitappa vaikka 95 ennen kuin aiheutat jotain vahinkoa. Kierroksia rajoitetaan kierrosrajoittimella eikä vetämällä kaasaria vääriin säätöihin :lol: toisaalta mikä kellekin on järkyttävä lukema.
Gileju
Liittynyt:
22.4.2015 19:32
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Gileju » 22.4.2015 20:07

Justhan mä sanoin ettei ole power up!! Poweruppeissa on vakiona 88 ja vanhemmissa 78. Ja kun ei ole rajoittavaa cditä..
jawa123
Liittynyt:
25.4.2011 21:00
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut jawa123 » 22.4.2015 20:15

Kappas, luin nopeesti että kirjotit sen olevan power up. Siinäkin tapauksessa suosittelen vaihtamaan sen millä toimi paremmin, eli 88.

Rajoittimella tarkoitankin nappirajoitinta, josta voit halutessasi repiä kytkimen irti niin, ettei sitä saa pois päältä. Toisaalta ei vakioputkella, varsinkaan edelleen kuristetulla sellaisella saa ikinä ajossa aikaan sellaisia kierroksia, että niistä olisi vahinkoa, mutta jos huolenaihe on nopeus -> rajoitin.
Gileju
Liittynyt:
22.4.2015 19:32
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Gileju » 22.4.2015 20:20

Juu okei, mutta mistä se kierroksien hirttäminen vois johtua?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista