DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

JGG
Liittynyt:
27.2.2013 0:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut JGG » 28.7.2013 15:14

Ok, kiitti neuvoista :)
Ja onko muuten vaihteen vaihto keuliessa aika välttämätöntä jos haluu vaikka 500m keulia? Vai onnistuukohan jos opettelee suoraan nostaan sen keulan vaikka 4 vaihteella, vai tarviiko tollasee pitkään matkaan jo jonku 5 tai 6 vaihteen?
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 28.7.2013 15:54

Ei oo välttämätöntä, itekää en osaa enkä edes jaksa opetella vaihteen vaihtoa. Opettelen vaan kokoajan kovemmista vauheista ja isommalla vaihteella nostelemaan. Ja toi että mikä vaihde ois sopiva tollasen matkan keulimiseen riippuu kans väleistä. Esim. ite sain 10/58 väleillä jotka on melkeen samat kun noi sun 12/70 välit niin vitosella keulan ylös, vauhtia oli +40kmh ja kyllä se vaihde ois helposti riittäny toho 500m.
Jameson
Pyörä:
Tunturi Break -85, Yamaha DT50R -06
Liittynyt:
9.6.2011 11:37
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Jameson » 29.7.2013 17:34

Mitä tossa mittarissa tarkottaa tuo overboost?
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 29.7.2013 17:43

Teoriassa tarkottaa että käy ylikierroksilla mutta käytännössä ei tarkota mitään. :D
Jameson
Pyörä:
Tunturi Break -85, Yamaha DT50R -06
Liittynyt:
9.6.2011 11:37
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Jameson » 29.7.2013 18:40

Arvelinki, että tarkottaa tuota. Kiitos selvennyksestä :lol:
tuna97
Pyörä:
Yamaha yzf-r125, Tunturi Hopper, Tunturi tiger s.
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
14.7.2011 16:57
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut tuna97 » 29.7.2013 19:27

onko toi ny iha normaalia kun, Kaveri tankkas eile täyteen ja nyt on 50km ajanu ja vajaa puol tankillista enää jälellä:D ja pyörähä oli DT50 -10. eikös noissa oo 7 litran tankki, ei tuo läjä ny oikeesti voi viiä 7 litraa satasella?:D:D
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut korker0 » 29.7.2013 21:13

riippuu ihan miten ajaa ymsyms. tankki on 6.5L
nim. turpokitillä 80 km tankillisella :)
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
lemeke
Liittynyt:
27.6.2013 20:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut lemeke » 30.7.2013 10:41

Hei, ostin tossa vähän aikaa sitten käytetyn Yamaha DT mallisen mopon. Nyt siinä on kumminkin tullut esille pari vikaa. Elikkä kytkin luistaa säädöistä kiinni ? Koska kytkinlevyt on vaihettu 12000km ja mopolla ajettu 19000km. Sitten tuorevoitelu säiliö vuotaa öljyt putken kautta maahan. Pikaisen tutkailun jälkeen vaikutti siltä että vuoto on liitoskohdassa, sinä missä letku yhdistyy tankkin. Ja sitten vielä se että mopo savuttaa valkoista savua. Joten sylinterinkannen tiivisteet pitäisi vaihtaa ? Tarkat ohjeet kaikkien vikojen korjaamisen, en itse hirveäsi mopoista tiedä sen takia. Kiitos jo etukäteen.
9MM8
Pyörä:
KTM Duke 125 -12
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
19.7.2013 22:37
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut 9MM8 » 30.7.2013 18:19

Morjesta.

Tämmöstä vaan kyselisin ku itellä on -10 Yamaha dt ja tyhjä vakioputki, mutta moric ei ohitettu, eli senhän pitäs rajottaa siihen 8000 kierrokseen. No se vähän yrittää pistää vastaan se moricci siinä, mutta ku pitää vaan kaasun pohjassa niin kiertää helposti sinne +9000 kierrokseen... Moric kuitenkin kokoajan pistää vastaan, mutta ei tarpeeksi, eli kysymys kuuluu mitähän kun setä siniset tulee koeajamaan nii onko se vaa nii et verot napsahtaa ja kortti veks? pitäskö joku kuri laittaa putkee takasi ettei menis nii kovaa vai mitä?
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut korker0 » 30.7.2013 19:36

Ei auta muu, ja riippuu ihan miten se kulkeepi.
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Tuomas.I
Liittynyt:
19.3.2013 19:25
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Tuomas.I » 31.7.2013 10:15

Mikäs vika detsissä kun vilkut toimii ku on paikallaan ja vauhdissa mutta jos menee yli 3500 kierroksen niin ei toimi enää väläyttää vain kerran tai ei olenkaan. Dteessä on myös ledi valot jotka eivät enää toimi mikä vika?
mikpi
Pyörä:
-KTM EXC 125 -Suzuki PV -EX Fantic Motor Caballero 50 -EX Yamaha DT50X
Liittynyt:
29.4.2013 17:47
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut mikpi » 31.7.2013 20:30

-
Viimeksi muokannut mikpi päivämäärä 21.8.2013 22:34, muokattu yhteensä 1 kerran
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 2.8.2013 10:51

Ei mene suoraan, kiinnikkeitä ainakin varmasti pitää muokata.
zyyzo
Liittynyt:
3.4.2013 20:31
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut zyyzo » 2.8.2013 10:57

kertokeehan mulle että minkä merkkinen mäntä ois hyvä :)
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 2.8.2013 13:07

Prox, vertex, italkit ja sit tietty alkuperäinen.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista