Miten muut on asentanu akkua MRT:hen jos joku teistä on asentanut siis? Testailin laittaa akun penkin alle, vedin johdot akun miinus navalta jännitteensäätimen mustaan johtoon ja plus navalta jännitteensäätimen oranssiin johtoon ja plussa johdossa on sulake välissä. Näytti toimivan toi kokoonpano, tosin en ole varma siitä, että toimiiko silloin kun mopo on käynnissä että tuleeko esim vahinkoa, enkä että lataako akku ajon aikana tai ylipäätään onko kokoonpano oikeanlainen. Jos jollain on jotain tietoa niin olisi kiva jos kertoisit sen täällä
VÄHÄN PÄIVITYSTÄ: Ostin tänään abiko liittimiä, sopivamman sulakkeen ja nyt alkais olla sellainen kokoonpano että vois kokeilla miten lähtee toimimaan kunhan jaksaa alkaa taas räpeltämään. Akku löytykin jo ylimääräisenä niin eipä tällainen kokeilu haittaakkaan, vähän tutkin toisen mopon CPI:n sähköjä niin samalla periaatteella on siinäkin kytketty samoihin jännitteensäätimen johtoihin.
Lopputulos: 40 kilsan ajelun jälkeen vieläkin kaikki näyttää toimivan hyvin, eli akku on penkin alla ja vedin johdot miinukselta jännitteensäätimen mustaan ja plussan 10A sulakkeen kautta jännitteensäätimen oranssiin. En kuitenkaan usko että akku juurikaan latautuu ajon aikana kun erillistä lataajaa ei ole.
Tässä vähän havainnollistavaa kuvaa: