Nyt on ongelma genericissä!! Toivon että saisin nopeasti neuvoa ongelmaani, sillä en tiedä miten voisin korjata sen. elikkäs mulla tuli nyt siinä viime syksynä ko alko kelit kylmenemään nii alko toi genericci vaikeaksi ko aina aamulla polkasen sen käyntiin niin sittenku se on lämpiämässä niin kauan ko kerkiää(joku 15-30min ryypyn kanssa) nii sittenku lähen ajaan
ilman ryyppyä ja kaasuhana on siinä alhaalle sääettynä(eikö ollukki et se oli kiinni ko se oli keskellä ja sitten varatankki ko se on ylhäällä?) sitten kun kiihytän siinä 3-4-5 vaihteilla viimeistään alkaa generikki"tukahtua" eli niinku kuuluu vaa koneesta "
boooooooo" ko kaasu on pohjassa ja sitten ku löysään kaasun se ei sammu ja ku lähen uuestaan paikaltaan menemään niin painan kaasua ihan niin vähän ku voi nii sammuu iha heti melekein. Entiiä sitten mitä pitäis tehä tälle että onko se vaan tästä kylmästä säästä kiinni vai sitten pitäs
puhistaa kaasari, vaihtaa
isompi suutin ?105? ja sitten tulppa
br9es. Moposta sen verran että ihan normi generic, katevilkut takana, turbokitin punanen änkkä vakio alkukäyrä, kilpi roiskeläpässä ja sitten viriä ainaki tietääkseni viimeeksi ko maalasin putken nii käytin alkukäyrää
liitoskohasta auki nii siitä jännästä kurista oli otettu vaa puolet pois nii otin sitten rautasahalla ne kaikki helsvettiin siitä.
ei oo tietoa suuttimen koosta, kaasarin koosta. Toivottavasti joku vaivautui lukemaan tömön ja auttaa minua!!1