Rieju MRT

Bange
Liittynyt:
20.9.2012 19:14
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Bange » 23.5.2013 17:31

Mistä sais tilattuu alkukäyrän ja paisarin väliin uudet tiivisteet ja eikö nää sylinterijouset oo samanlaiset kun reiskassa vakiona? http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... kpl-82335/
Smii-
Liittynyt:
24.9.2012 20:55
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Smii- » 23.5.2013 19:27

phot eco rajoitinta en saanu ainakaa ite toimimaan mrtssä,laitoin sitte napin johdon väliin ja toimii. onko kellään tietoa johtuuko se että ei toimi kaukosäätimestä siitä ettei ole akkua?
Jiitu
Pyörä:
Pv, Rieju Mrt -09, Thumpstar
Paikkakunta:
Polvijärvi
Liittynyt:
25.2.2013 23:02
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Jiitu » 23.5.2013 19:51

Tricky kirjoitti:voiskohan olla mahollista että olis liian iso suutin kun tulppa oli siis aika musta, mutta jännää tuohan on ku toimi yhen kesän hyvin :)

mistäs kannattais tutkia imu vuotoa . Ainakaan ilman suodattimeen menevästä letkusta/torvesta ei pitäis vuotaa :s just vaihettu tiivisteet sylkästä nii ei ainakaa sirltä pitäis tulla.

Suihkit jotain palavaa ainetta ympäri imupuolta ja kuuntelet nouseeko kierrokset. Jos nousee, siellä on imuvuoto.
Vireboy
Pyörä:
Rieju MRT -11
Paikkakunta:
Nummela
Liittynyt:
19.5.2013 0:34
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Vireboy » 23.5.2013 20:57

MahtiWee kirjoitti:Penkin alla semmotessa kotelossa.

Kiitti, just löysin sen :lol:
MR4ndom
Pyörä:
Rieju Mrt -11
Liittynyt:
9.5.2013 21:04
Re: MRT

ViestiKirjoittanut MR4ndom » 24.5.2013 9:00

Kertokaahan, että miten koropalasta saisin tehtyä kestävän? Kertokaa tarkasti eikä kahdella sanalla, olen nimittäin niin tyhmä:D ja minkä milliset ne pultit pitää ostaa? Ja voisitte kertoo minkälaisia ite o
otte tehny:)
jessezzz
Pyörä:
Rieju MRT 2011 Europa
Liittynyt:
21.6.2011 0:44
Re: MRT

ViestiKirjoittanut jessezzz » 25.5.2013 21:25

Vaihdoin tänään riejuuni uuden am6 pyttysarjan, laiton jälkeen käytin n. 5 min tyhjäkäynnillä ja hieman kaasuttelin jonka jälkeen ajoin 500m ja pytty oli hirveän kuuma.. Ilmasin kyllä ohjeitten mukaan jäähdytysnesteet ja jäähdytinkin oli kuuma. Kuumuuko pytty miten paljon noinkin pienellä matkalla vai eikö nesteet kierrä siellä?
MR4ndom
Pyörä:
Rieju Mrt -11
Liittynyt:
9.5.2013 21:04
Re: MRT

ViestiKirjoittanut MR4ndom » 25.5.2013 21:27

Onko normaalia? kun otan rieppaa jalalta pois, niin toi jalka lähtee vauhilla ylös ja pamahtaa nuihin kyytiläisen jalkatappeihin mukavasti. vai pitääkö se aina ite saattaa se jalka sinne? auttasko vaikka koropala tähän ongelmaan?(jos nyt ees on ongelma):D
riejujuunas
Pyörä:
Peugeot TKR Furious -11
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
6.12.2012 13:20
Re: MRT

ViestiKirjoittanut riejujuunas » 25.5.2013 22:14

Ihan normaalia toi jalka juttu :D ei se koropala ainakaan kaverilla mitää auttanut.. Enkä tota ehkä ongelmaks kutsuiskaa :)
Bange
Liittynyt:
20.9.2012 19:14
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Bange » 25.5.2013 23:26

Niin voiko ton reiskan äänet olla ihan hirveen kovat kun toinen sylinterijousi puuttuu ja kun alkukäyrästä vähän vääntelee niin kyl se siinä äkäsesti heiluukin.


Äänet siis naurettavat :DD
thaitus
Liittynyt:
25.6.2012 1:39
Re: MRT

ViestiKirjoittanut thaitus » 26.5.2013 1:31

Osaisko joku sanoa mikä on rieju mrt 2011 etuhaarukan stefojen koko että osais tilata oikeat. Vastatkaa joku joka tietää nopeasti kiitos :roll:
Jiksu
Pyörä:
Rieju MRT motard 2012
Liittynyt:
6.8.2012 21:23
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Jiksu » 26.5.2013 12:27

Voitteko sanoo jonkun änkän joka kävis riejuun ? ku noi äänet o aika kovat ku otin kurin poes
-Jaahas-
Pyörä:
Rieju MRT -11, Tunturi Sport -76, Solifer Suzuki S, Ex Rieju MRT -10, Ex Masai
Liittynyt:
20.8.2010 20:29
Re: MRT

ViestiKirjoittanut -Jaahas- » 26.5.2013 14:10

Kappas tämäkin ketju vielä aktiivisena. Onkos muilla ollut Riejuissa ongelmaa tuon öljyvalon kanssa? Aina kun laitan vilkun päälle ja otan pois öljyvalo jää välkkymään hetkeksi. Pari vuotta sitten takuuhuollossa sanoin kyseisestä ongelmasta ja huoltomies koitti etsiä kirjastaan vikakoodia siihen onnistumatta siinä. Lupasi sitten soitella vaan eipä tuosta ole kuulunut vieläkään :lol: . Noh, tässä nyt pari vuotta tuolla rakkineella ajaneena voin sanoa että eipähän tuosta mitään varsinaista haittaa ole ollut, mutta silti ihmetyttää tuollainen. Kukaan tietoinen tästä "viasta" :roll: ?
~ 2011 Rieju Mrt n. 3tkm ajettu tulossa myyntiin piakkoin, YV jos kiinnostaa. ~
MR4ndom
Pyörä:
Rieju Mrt -11
Liittynyt:
9.5.2013 21:04
Re: MRT

ViestiKirjoittanut MR4ndom » 27.5.2013 18:11

taas vaihteeks pöljä kysymys, mut mitä pitää tehä kun tulppa kastuu, ja miten sitä voi välttää? ku aina ei oo varatulppa matkassa :D
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: MRT

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 27.5.2013 19:30

Mitäs kun mulla riejussa leovince jossa pien kuri nii kun laittaa ryypyn päälle isoil kierroksil ni buuaa? Pitäskös putkesta tulla öljyä pikkasen? Eikös tuore voitelua säädetä silleen et säätää sitä vaijeria tiukemmalle mikä menee öljypumppuu? Itellä nyt 108 suutin ja sitten ilmanputsarin ja imukaulan kuri pois. Onko liian iso suutin? Mites saan säädöt kohdilleen? Kiitos vastauksista
-Jaahas-
Pyörä:
Rieju MRT -11, Tunturi Sport -76, Solifer Suzuki S, Ex Rieju MRT -10, Ex Masai
Liittynyt:
20.8.2010 20:29
Re: MRT

ViestiKirjoittanut -Jaahas- » 27.5.2013 19:44

MR4ndom kirjoitti:taas vaihteeks pöljä kysymys, mut mitä pitää tehä kun tulppa kastuu, ja miten sitä voi välttää? ku aina ei oo varatulppa matkassa :D

Ihan jos tienpäällä tuollanen sattuu ja ei ole paperia mukana niin puhaltelet vaikka hetken siihen tulppaan tai annat vain olla, siitä ne bensat nopeasti haihtuu pois. Ehkä paras keino välttää tulpan kastumista on kaasarin oikeat säädöt. Olishan se varatulppa myös ihan kiva :roll: .
~ 2011 Rieju Mrt n. 3tkm ajettu tulossa myyntiin piakkoin, YV jos kiinnostaa. ~

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista