Tuomas.I
- Liittynyt:
- 19.3.2013 19:25
A lisätekseni aikaisempaan viestiini niin mittari näyttää että akku olisi tyhjä ajattaessakin? Viia akussa tai laturissa?
valtsu_-
- Liittynyt:
- 5.4.2013 17:12
Mistä saa uuden kurillisen vakioputken
Ressu1
- Pyörä:
- (EX)Yamaha DT50x -09, Yamaha WR125x
- Liittynyt:
- 2.4.2012 16:12
Yamaha centteristä on varmaa tilattavissa
Riko ensin, mieti sitten
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Suosittelen joko tekemään ite vakiokurin kokosen peltikurin sinne tai bongailemaan käytettynä kurillista vakioputkea. Uus putki kun maksaa about 400€ (alkukäyrä ja paisari)
Mageli
- Liittynyt:
- 16.7.2012 22:22
Onko -07 sm vakiovälit 11/62 ?
Mikä anturi on kaasarin vieres ?
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Ei, vaan 11/60 ja se on solenoidi. Työntää kaasariin lisää ilmaa korkeilla kierroksilla, turha laite joka jopa suositellaan poistamaan käytöstä.
9MM8
- Pyörä:
- KTM Duke 125 -12
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 19.7.2013 22:37
kysytääs täällä kun ei tuolla toisella puolella tuu vastausta :/
Eli oon alotellu nyt keulimaan yamaha dt 50 -10 , ja 1 vaihteella
kytkinpommilla saan keulan hikisee nousee asfaltilla.
Sitten ku kokeilen hiekalla nostaa 1 vaihteella kytkinpommilla niin menee melkeen ympäri, eli kysymys kuuluu: miksi mulla hiekalla keula nousee paremmin ku asfaltilla ? Niin ja virinä tyhjä vakioputki, 12-60 välit.
Voisko takarenkaassa olla ilmaa liikaa? Tällä hetkellä noin 2.5 bar.
Kiitoksia nastarenkaista varpaat_suussa
Mageli
- Liittynyt:
- 16.7.2012 22:22
varpaat_suussa kirjoitti:Ei, vaan 11/60 ja se on solenoidi. Työntää kaasariin lisää ilmaa korkeilla kierroksilla, turha laite joka jopa suositellaan poistamaan käytöstä.
OK, saako tuon solenoidin vaan ottaa johdoosta irti ? Ettei muuta tarvi tehdä ?
Ei ole kun tiellä se romu.
9MM8: Treeniä niin se keula nousee. Asfaltilla sen pitääs helpompaa olla
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Otat vaan kaiken solenoidiin liittyvän irti mutta jätät sen letkun joka menee kaasariin ja solenoidissa kiinni olevaan päähän mutteri ettei hörpi ilmaa sieltä.
aleksi98
- Liittynyt:
- 17.4.2013 20:28
Mikä olisi hyvä suutin jos ajaa vakiolla ja kurittomalla putkella? Ei koko ajan jaksais sitä suutinta vaihtaa ku aika raskasta vaihtaa tosta koska niin ahdas...Oisko 88 tai 90 koko hyvä molempiin
korker0
- Pyörä:
- Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 2.11.2011 16:27
Lyö 95 suutin, mulla pysty vielä ajamaan kurillisella 102 suuttimella ja oikein hyvin toimi
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Tuomas.I
- Liittynyt:
- 19.3.2013 19:25
Itellä tyhjä putki ja porattu moric suutin 125
MalaXTM
- Liittynyt:
- 18.9.2009 19:12
Oliko täälä ketään, kellä on tästä hanasta kokemuksia?
https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/3005 Lähinnä kiinnostaa tuo varatankki, että kuinka toimii, kun eikö se tuos kuitenki ole? Jostain kuullut että on.
koo123
- Liittynyt:
- 4.4.2013 17:26
elikkäs onko kellään tietoa jarrunesteistä, että mikä merkki on paras jne...
ja onko väliä, että täyttää jarrunestesäiliön eri merkillä, millä aiemmin täytin?
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Jarrunesteissä ei taida olla sen kummempia eroja merkkien välillä, ainoastaan DOT-numerolla on käytännön merkitystä. Eri laatuisia jarruneisteitä ei pitäisi sekoittaa keskenään. Jarruneste olisi suotavaa vaihtaa muutaman vuoden välein uuteen koska se imee kosteutta ilmasta jolloin paineen alla nesteeseen tiivistynyt vesi saattaa kiehua heikentäen jarrutustehoa.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista