DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: DT/X-Limit 200E4 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 1.5.2013 23:17

Onhan mäntä oikeinpäin?

Eipä ne läpät noin paljon vaikuta jos pikkase raottaa.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
¤Antti¤
Pyörä:
Yamaha DT50X ja Kawasaki KX80
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
22.4.2011 19:37
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ¤Antti¤ » 2.5.2013 8:46

Männän päällä oleva nuoli osoittaa pakoaukkoon niinkuin vanhassakin männässä
DT-50-X
Liittynyt:
11.8.2009 12:59
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut DT-50-X » 2.5.2013 15:06

Paljo kilometrejä kun nyt jo vaihoit -10 mopoon männän? Omalla on pärränny 15000 ilman ongelmia (-09). Tietenki jos oot ajellu enemmän...
¤Antti¤
Pyörä:
Yamaha DT50X ja Kawasaki KX80
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
22.4.2011 19:37
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ¤Antti¤ » 2.5.2013 16:44

Vähän reilu 16tonnii on ajettu entisellä männällä. Liike suositteli vaihtamaan 18t kohdalla mut vaihoin nyt keväällä renkaanvaihdon yhteydessä nii ei tarvii kesällä sitä miettii
Wildzuria
Pyörä:
Kinroad windbell (stance), EX Ktm EXC 125, EX Yamaha WR 125X, EX Jincheng monkey, EX Yamaha DT 50X, EX Skyteam monkey
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
16.2.2012 19:00
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Wildzuria » 2.5.2013 22:40

Missä vois olla vika kun lähti yhtäkkiä huipuista ~5km/h pois ennen meni siis 64 helposti omaan mittariin nyt lukema pyrii siinä 58-60 ja tuntuu ettei muutenkaan tahtoisi kunnolla toimia kaasupohjassa kutosvaihteella välillä lähtee vetämään välillä ei? mopossa on siis tyhjätty vakioputki, moriccia ei ole ohitettu suutin 95. Voisiko vika johtua siitä että kytkin menee taas kokoajan huonompaan suuntaan ajaessa, ei siis irrota tarpeeksi? Ja onko muilla käynyt niin että kun ensin keulii hetken niin se jälkeen ei enää tahdo pysyä tyhjäkäynnillä?
CRWR
Pyörä:
Yamaha WR125x -13,Yamaha DT50x, Honda CR250
Paikkakunta:
Outokumpuu
Liittynyt:
15.7.2012 17:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut CRWR » 3.5.2013 0:52

Onko vaarallista jos ölhypunpun vaijeri on katkennut... j miten öljypumppua säädetään? 07 detsi
Tarpeeks lujaa on liian vähän
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 3.5.2013 15:23

Mitä luulet, että kone tykkää, kun saa koko ajan vaan senverra öljyy, ku se tarttis tyhjäkäynnillä ? Et onse vaarallista, leikkaa aikahelposti kii. Jos meinaat sitä vaijjeria joka tulee kaasukahvasta.
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 3.5.2013 17:16

¤Antti¤ kirjoitti:Terve! miulla on 2010 detsissä sellanen ongelma et ei lähe käyntii. männän vaihon yhteydessä lakkas toimimasta. kipinä tulee kyllä ja kone pyörii. kaasarin oon putsannu ja tankin myös. alamäkeen työntämällä saa käyntii mut tehoja puuttuu ja sammuu heti ku kierrokset laskee alle 3000. Voiko vaikuttaa asiaan et läpät harottaa sen verra et justjust silmällä näkee sen välin?

Kyllä ne läpät vain vaikuttaa...
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Pevikka80
Pyörä:
Jopo
Liittynyt:
4.8.2011 21:59
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Pevikka80 » 4.5.2013 15:16

Osaisko joku neuvoa kun laittaa moposta virrat päälle ja ja alkaa polkemaan niin parin polkasun jälkeen alkaa sieltä kaasarin pohjareijästä valumaan paljon bensaa? :|
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut arsori » 4.5.2013 19:37

Pura ja puhista kaasari, veikkaisin että on kohossa häikkää.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Joonazz04
Pyörä:
Yamaha DT125 RE -04 Honda Monkey -84
Liittynyt:
21.7.2012 16:31
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Joonazz04 » 5.5.2013 11:24

Mitäs ihme ääntä tuolta käynnistyspolkimen puolelta moottoria vois kuulua. Siis sellasta ihme ulinaa/suhinaa/suriaa kun kierrokset laskee.
Voca_Racing
Pyörä:
Malaguti XTM 06
Liittynyt:
11.3.2012 17:18
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Voca_Racing » 5.5.2013 17:22

Valaiskaapa että miten 06 XTM malagutiin vaihdetaan kaasuvaijeri? mikään muu ei ole epäselvää kuin että miten sen vaijerin saa öljypumppuun ja kaasariin kiinni? Tiedän kyllä että vaijeri haaroittuu mutta miten saan esim. sen vaijerin siitä öljypumpun vieressä olevasta kultaisen/messingin värisestä tapista läpi ?
Käykää tsekkaa youtube kanava!
http://www.youtube.com/user/TRoXility
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut korker0 » 5.5.2013 18:15

Avaat sen kopan sieltä nii kyllä älyät ku pikkusen katot.

Niin , ja oma sitten.

Eli mites kun rupeaa mopo hyytymään noin. kilsan jälkeen kun on ajanut kutosvaihteella noin puolkaasulla.
Voiko olla se , että putkessa on vakiokuria pienempi kuri katastustavarten, ja 95 suutin kiinni ?
Mäntä juuri vaihdettu ja mopolla ei ole ajettu puoleenvuoteen paljoa. Ennen kuin lähdin ajamaan , niin lämmitin mopoa ja annoin olla tyhjäkännillä pitkän aikaa..
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
vhille
Pyörä:
Ktm 125 exc -12, EX Husqvarna 125sms/wre -06, EX Yamaha DT -09
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
31.3.2012 13:31
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut vhille » 5.5.2013 18:23

Heissulivei :D Detsi on -09 ,omatekoinen kuri, moric porattu ja välit 11-62.
Eli mopossa on kiinni 110 suutin ja saa sillä alakierroksilla liikaa. Mutta kun ajaa kaasu pohjas ja vääntää ryypyn päälle se tuntuis menevän lujempaa. Mutta saa siis liika pienillä kierroksilla :eek: . Neula on alimmassa asennossa eli pitäis saada vähemmän bensaa alakierroksilla. 100:sen suutinta kokeiltu, rupes booamaan jonkun puolikaasun paikkeilla... Siis voisko 105:sen suutin toimia? Paikallaan huuattamalla pakoputkessa paukkuu. Mutta mietityttää että miten ihmeessä se tarvii niin ison suuttimen?? Mopo ottaa huippuja jonkun 55-57. DT kiertää täyskaasulla 6 vaihteella jonkun 8900-9100 oman mittarinsa mukaa.
Pysäytetty [5] Sakot [2] Kilvet viety [0] Kortti viety [1] Keulittu ympäri [1]

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista