Repeater
Suzuki PV J.N kirjoitti:Repeater kirjoitti:Viitsiikö joku mitata pevun käynnistyspolkimen akselin halkaisijan?
Kiitos jo etukäteen!
Miks et ite mittaa
Voi hyvänen aika
En satu omistamaan
KarsTa
80cc Malossilla, Korkiapainekannella, 22mm MIkunilla ja Gianellilla katsastuksesta läpi, kuumotti pikkasen siinä vaihees kun inssi mainitti jotta silläki oli ollu nuorena PV
Vakioputki oli toki kiinni + välit.
Pitääs viilata tua 80cc kun ei kulje, jos vaikka Imu 17 mm ja pako 20mm ? Kummalla parempi paineilmavingulla vaiko dremelillä ?
Kytkin tahtoo ruveta luistaan vaikka levyt vasta uusittu, olis yhret AM6 kytkinjouset ylimääräsenä,..Jos ne sahais puoliks ja laittas pevun jousien päälle ja pulttais kiinni niin tällä periaatteella tulis jäykät kytkinjouset ?
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Hyvä että meni, itekki pitäs joskus tässä rueta 74 p+, 24mm mikuni, 5v loota jne katsastamaan
Paineilma vinkuun saat ainaki paljon parempia teriä et sillä mää viilailisin
Itellä on noi malossin kytkinjouset, en oo koittanu miten vielä pelittää ku koko paska osina. Mut vakiojousien allekkin vois laittaa prikan tai pari nii tois kireyttä
siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
KarsTa kirjoitti:80cc Malossilla, Korkiapainekannella, 22mm MIkunilla ja Gianellilla katsastuksesta läpi....Vakioputki oli toki kiinni + välit.
Hmm...
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Maekine
- Pyörä:
- Suzuki GSX 1300 B-King
KarsTa kirjoitti:Pitääs viilata tua 80cc kun ei kulje, jos vaikka Imu 17 mm ja pako 20mm ? Kummalla parempi paineilmavingulla vaiko dremelillä ?
Kytkin tahtoo ruveta luistaan vaikka levyt vasta uusittu, olis yhret AM6 kytkinjouset ylimääräsenä,..Jos ne sahais puoliks ja laittas pevun jousien päälle ja pulttais kiinni niin tällä periaatteella tulis jäykät kytkinjouset ?
Mitäs se sitten noilla kulkee?
Jos ei kulje, niin suosittelen säätämään kaasarin, ennen kun rupeaa sitä pyttyä tuhoamaan.
Jos vaikka ostat jäykemmät kytkinjouset Sparewheeliltä tai Moparilta, etkä rupea itse patentoimaan mitään..?
¤SuZuKi¤
KarsTa
siimo- kirjoitti:KarsTa kirjoitti:80cc Malossilla, Korkiapainekannella, 22mm MIkunilla ja Gianellilla katsastuksesta läpi....Vakioputki oli toki kiinni + välit.
Inhimillinen kirjootusvirhe
Vakioputki oli siis kiinni, mutta tottunu kirjottamaan noi virit niin kaikki tuloo ikäänkuin automaattisesti.
Maekine kirjoitti:Mitäs se sitten noilla kulkee?
Jos ei kulje, niin suosittelen säätämään kaasarin, ennen kun rupeaa sitä pyttyä tuhoamaan.
86 km/h, Tulppa maitokahveen värinen. Eipä sitä opi ikää viilaamahan jollei jostaki aloota tuhuamaan
Vireo huipuusta:
http://www.youtube.com/watch?v=r51lQo5Wbsw
Maekine
- Pyörä:
- Suzuki GSX 1300 B-King
Milläs välityksillä nuo huiput on vedetty? Giannellin kanssa...?
Ei se maitokahvin värinen tulppa hirveästi mitään kerro, mullakin on tossa deeteessä sen värinen tulppa, mutta ei se ole silti läheskään säädöissään, kun on bensapinta liian matalalla. Voi sunkin peevee hyvinkin käydä laihalla...
Kannattaa opetella sitä viilausta johonkin leikanneen plusuun mielummin.
¤SuZuKi¤
markuuusss
kellään olisi tietoo minkä mittaset ketjut peeveessä on ku tarttis uudet ketjut peeveesee ja ostan ne ikh:lta metritavarana nii pitäs tietää mitta ku ei edes ole vanhoja kettinkiä mistä ottaa mitan
KIIRE pitää huomenna hakee ne
siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Ketjujen mitat ilmoitetaan yleensä lenkkimääränä ja peeveeseen yleensä hankitaan 88 tai 90 lenkkiset ketjut väleistä riippuen. Varmista kuitenkin että ne ketjut sopivat peeveen jaolle ennen ostoa. Ja liian pitkiä ketjuja voi toki lyhentää, että mielummin vähän liian pitkät josta saa sitten lyhennettyä tarpeen mukaan.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
markuuusss
nii nii muttaku olis ees vähä jotai osviittaa siitä mitasta
Maekine
- Pyörä:
- Suzuki GSX 1300 B-King
No eikö se siimo- juuri osviittaa antanu!!
420-jaolla ja pituus 88 tai 90-lenkkiä.
16-35 välityksille riittää 88-lenkkiset, mutta mulla tosin ketjut voi olla jonkin verran venyneet, kun niin vanhat ovat...
¤SuZuKi¤
KarsTa
Maekine kirjoitti:Milläs välityksillä nuo huiput on vedetty? Giannellin kanssa...?
Ei se maitokahvin värinen tulppa hirveästi mitään kerro, mullakin on tossa deeteessä sen värinen tulppa, mutta ei se ole silti läheskään säädöissään, kun on bensapinta liian matalalla. Voi sunkin peevee hyvinkin käydä laihalla...
Kannattaa opetella sitä viilausta johonkin leikanneen plusuun mielummin.
13-28 väliillä ja Gianellin kans tietty. Hyvä tapa arvioora käykä se laihalla on se jotta stumppaako se ku antaa nopeeta jenkaa, kiekat leijuu, tms... Ei käy laihalla, ja pääsuutinki on soppelin kokonen.
Löytyyki onneks leikannu 60cc p+ johonka voi vähä harjootella, ja 2 vakiopyttyäki jotka voi kans joutua viilauksen uhriks
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Älä viilaa vakiopyttyjä ! Ei mulla muuta
Kysytääs viel uudestaa et onko kellää hajua et kelpaako kärjellisen sytkän vauhtipyörä kärjettömän pohjalevyn kanssa ?
markuuusss
Mikä ihme tos mun peevees on ku se ei lähe käyntiin! Puristuksi ok, kipinä tulee pensansaannista en oo varma vaikka oon putsannu kaasarin monta kertaa, oon porakoneella pyörittäny mangneeton pultista käyntiin mut ei oo sanonu mitään! ois kiva tietää mikä on vikana....
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
markuuusss kirjoitti:Mikä ihme tos mun peevees on ku se ei lähe käyntiin! Puristuksi ok, kipinä tulee pensansaannista en oo varma vaikka oon putsannu kaasarin monta kertaa, oon porakoneella pyörittäny mangneeton pultista käyntiin mut ei oo sanonu mitään! ois kiva tietää mikä on vikana....
Kurkkaappas onko sulla magneeton kiila kunnossa. niin ja tietty toi bensansaanti eli letkut, hana ym... Ootkos koittanu tulpanreiästä heittää bensaa?
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista