riejuMÄÄN112
- Liittynyt:
- 4.8.2015 22:14
Vika on jo selvinny otti maitaku jarruja painoi:D mut nii kerokas siitä mittarin kaliboinnista?
sohtimanni
- Liittynyt:
- 30.9.2015 20:46
http://www.motot.net/galleria/kuva176746/Miten tuollaisen kurin saisi irti itselläni samanlainen kun ei mitään hitsisaumoja näkyvissä onko ainut keino porata. Ja mikä olisi sopivan kokoinen suutin (110?) ja paljon kulkee suunnilleen kun ottaa kaikki kurit pois. Kyseessä siis europa malli jossa ei ole rajoittavaa CDI-boxia. Kulkee nyt vakiona n.55-60 vähä miten sattuu huvittamaan Ja täytyykö lisätä öljynsyöttöä kun vaihtaa isomman suuttimen ja miten tämä tapahtuu. Ja alkaako huutaa miten pahasti tai pitää kovaa ääntä kun ottaa kurit pois. Kiitos jos joku viitsii vastata.
Riejuboy9
- Liittynyt:
- 18.8.2015 23:20
Käykö power up malliin europan rajoittamaton cdi boxi?
sohtimanni
- Liittynyt:
- 30.9.2015 20:46
Vaihdoin suuttimen 78->110 ja öljynsyöttöä pitäisi silloin ilmeisesti lisätä. Voisiko joku kertoa selkeät ohjeet kuinka sitä lisätään ja kuinka paljon. Ei viitsisi leivottaa melko uutta mopoa. MRT Europa -14
Juho6669
- Liittynyt:
- 11.8.2014 16:13
Joo elikkäs mikähän mahtoi tulla riejuun aamulla kun ajaessa mittari ja kaikki merkkivalot vilkkuvat kuin joulukuusessa.
sakustus7
- Liittynyt:
- 7.4.2015 21:05
nyt olisi taas riejun sähköjen kanssa ongelmia. Lyhyt valo ei pala ja johtoon ei tule virtaa kuin joku 0,1 v. Polttimo on ehjä mutta pitkän puolen johtoon tulee virtaa normaalisti ja pitkä palaa. Parkkivalon johtoonkaan ei myös tule virtaa. Kaikki johdot ja liitokset ovat kunnossa. Missä siis vika kiitos jo etukäteen mahdollisille vastaajille
HenriP344
- Liittynyt:
- 22.10.2015 18:30
Moro!
Olen katellut nyt itselleni ekaa mopoa. Rieju mrt osunut silmään. Elikkä onko Europa ja Power Up malleilla paljonkin eroa? Laittaisin todennäkösesti noin 60kmh kulkemaan. Europalla on pari sataa vähemmän hintaa.
Kiitoksia
Linxy
- Liittynyt:
- 4.10.2014 16:32
Europassa ei muistaakseni ole rajotettua CDI:tä (ainakaa en löytäny et tietopankis sanottas) mutta Powerupis on. Poweris kai on enemmä tehoa vakiona mut enemmä kureja.
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
- Paikkakunta:
- Nummela
- Liittynyt:
- 19.5.2013 0:34
Tehäänpä powerupin ja europan erot selviks: Ne on kuristettu eri tavalla, muuten ne on suunnilleen samat mopot. Europassa ei oo rajotinta mut kuri on heti putken alussa, europassa joillain ollu eri välityksiäkin vakiona kuin powerupissa (11/62). Powerupissa taas on rajotin ja alkukäyrän ja paisarin välisessä liitoskohassa kuri. Molemmissa on myös reikälevy.
Noista sähköistä vois sanoa et varmaan keulaan menevästä johtonipusta johtoja poikki tai jotain, se on aika altis paikka katkeemiselle.
Powerup on varmaan parempi vaihtoehto jos meinaa pitää kulkupuolen siinä 60 kohilla. Ei tarvi kun kuri ottaa pois, laittaa about 110 suutin ja laittaa piikkiä isompi eturatas ni kulkee suunnilleen tasan sen 60.
Kun kureja ottaa pois niin öljynsyöttöä ei tarvi lisätä, koska bensa/öljyseos kulkee suuttimen läpi, kunhan pitää öljypumpun säädöt kohillaan, eli viivat kohakkain:
Addeq
- Liittynyt:
- 4.4.2015 16:57
Voisko joku linkata mulle jostain Rieju MRT 2014 sähkökaavion? Mielellään suomenkielinen. Ja koitin kyllä ettiä mutten löytänyt. Kiitos.
Jani99
- Pyörä:
- Rieju mrt -11
- Liittynyt:
- 1.5.2014 19:14
Moro! Ongelmana on riejun takajarrussa että ei luo painetta . nesteet eivät meni sisään takaperin ilmatessa. Normaalia tapaa on kokeiltu.
Addeq
- Liittynyt:
- 4.4.2015 16:57
Terve. Rieju ei anna kipinää eikä mulla oo mittarinanturia niin voiko se vaikuttaa siihen ettei kipinää anna kun se mittarinanturin piuhan liitin on vapaana? Mikä muu vois olla vikana? Uus tulppa, puola, tulpanjohto ja hattu on. Ja kyseessä siis rieju mrt 2014. Onko täällä ketään jotka on laittanut riejuun ducatin sähköt? Mitä kaikkea täytyy vaihtaa? Saako niihin sähköihin riejun oman mittarin toimintaan? Onko kuinka hankala vaihtaa?
Riejupoika98
- Liittynyt:
- 19.11.2015 10:21
Mikähän on vikana ku alkukäyrän kuri otettu pois ja booaa ku on kaasu pohjassa? Ensin siin oli suutin kokoa 92 ja toimi sillon ja sit vaihoin 108 ja se oli liian iso niin laitoin 92 takas ja se alko sit booaa.
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Todennäköisesti jotain mennyt vaihdossa pieleen.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Riejupoika98
- Liittynyt:
- 19.11.2015 10:21
Mitä pitää tehä jos alkukäyrän kurin poiston jälkee booaa täyskaasulla ja suutin kokoa 92?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista