Maekine
- Pyörä:
- Suzuki GSX 1300 B-King
KarsTa kirjoitti:Maekine kirjoitti:...Milläs välityksillä nuo huiput on vedetty? Giannellin kanssa...?
...13-28 väliillä ja Gianellin kans tietty. Hyvä tapa arvioora käykä se laihalla on se jotta stumppaako se ku antaa nopeeta jenkaa, kiekat leijuu, tms... Ei käy laihalla, ja pääsuutinki on soppelin kokonen.
No ei kai se ihme ole, jos ei enempätä kule, kun on kerta tuommooset välitykset
15-piikkinen eteen, niin pitäisi teoriassa kulkea lähemmäs 95km/h, jos jaksaa kiertää.
¤SuZuKi¤
94Zip
- Pyörä:
- Honda cr80 vm 1997 ja 2000, piaggio zip Fast rider. Gilera stalker
markuuusss kirjoitti:Mikä ihme tos mun peevees on ku se ei lähe käyntiin! Puristuksi ok, kipinä tulee pensansaannista en oo varma vaikka oon putsannu kaasarin monta kertaa, oon porakoneella pyörittäny mangneeton pultista käyntiin mut ei oo sanonu mitään! ois kiva tietää mikä on vikana....
huono kipinä voi kans olla syy.
Ihmiset jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä jotka tiedämme kaiken.
KarsTa
Maekine kirjoitti:KarsTa kirjoitti:Maekine kirjoitti:...Milläs välityksillä nuo huiput on vedetty? Giannellin kanssa...?
...13-28 väliillä
No ei kai se ihme ole, jos ei enempätä kule, kun on kerta tuommooset välitykset
15-piikkinen eteen, niin pitäisi teoriassa kulkea lähemmäs 95km/h, jos jaksaa kiertää.
Oon aika riskin kokoonen jätkä
Voihan sitä 15 piikkistäki koittaa, kun sellaanen tosta uutena just löytyy
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
markuuusss
Tulpan reiästä oon laittanu ja silloin vähä hörähtää silloin tällöin...
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
markuuusss kirjoitti:Tulpan reiästä oon laittanu ja silloin vähä hörähtää silloin tällöin...
No kato seuraavaks magneeton kiila eli: mg koppa irti, vauhtipyörä irti. Jos kiila näyttää väljältä niin vaihda uuteen, maksaa joku 1-2e. Mites antaako tulppa hyvän kipinän? Vaihda bensaletkut uusii ja putsaa bensahana.
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
Neppari
- Pyörä:
- Derbi DRD Pro Sm -08, Suzuki PV projekti
Onko kukaan ikinä postittanut pvn runkoa ? Että onko kellään tietoa paljonko postikulut on suunnilleen ?
KarsTa
Matkahuollon kautta kannataa, lähetyskulut siinä 20-25e
markuuusss
Bensahanaa ei ole ja bensaletku on puhdas ja kohokammioon tulee bensaa ja oon kyllä putsannu koko kaasarin.... Pitääpä huomen se mangneeton kiila kattoo, mut voikohan olla mahollista ettei sen takii lähe käyntii ku mangneeton takaa tulee välillä vähä savua että oliskohan stefa menny? meneekö stefat paskaks jos seisoo kauan?
Jooveli
- Pyörä:
- CR250R -03
Voisko joku mitata miulle pv:n jarruvaijerin pituuden?
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Neppari kirjoitti:Onko kukaan ikinä postittanut pvn runkoa ? Että onko kellään tietoa paljonko postikulut on suunnilleen ?
Postissa mielummin kun matkahuolto ! Mulle tuli kerran yks runko, kun oli pelkkä runko ja nätisti paketoitu, paino alle 10kiloa -> postit 9,75€ vaikka ois postittanu 30kg paketin nii alle 19€
KarsTa
Kappas keppanaa, Suitsa jakso kiskoo 15-28 välejä, huiput gepsiin 95,1 km/h. Enään suunnitella parempi putki ja kattoo jos se satasen maaginen raja rikkoutus. Pytty kans viilan kans läheisiin väleihin
Maekine
- Pyörä:
- Suzuki GSX 1300 B-King
Eikö menny aika tarkalleen veikkaus kohdalleen
Itsellekkin tulossa malossiin 17-35 välitykset, jotka ovat himpun verran lyhyemmät kun sulla.. Jaksaako se kiihtyä noilla sun välityksillä? Onko pitkät vaihtovälit vaihteilla? Keuliiko yhtään kaasausta muilla kun ykkösellä?
Sitä malossia on vaan vaikea viilata, kun pakoaukkokin alkaa olla kohtuullisen leveä vakionakin, ei meinaan männänrengas enään kestä, jos meinaat paljonkin leventää. Huuhteluihin on vähän hankala koskea, kun niihin ei oikein millään pääse käsiksi.
Asteitten kanssa voi pelailla, kuten Malossi_89cc (pv-foorumilta) joka sai malossin kulkemaan 111 km/h tehdasputkella (arrowilla).
Se oli jo todella hyvin, vielä paremmalla(handmade) putkella olisi varmasti menty vielä kovempaa...
¤SuZuKi¤
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
markuuusss kirjoitti:Bensahanaa ei ole ja bensaletku on puhdas ja kohokammioon tulee bensaa ja oon kyllä putsannu koko kaasarin.... Pitääpä huomen se mangneeton kiila kattoo, mut voikohan olla mahollista ettei sen takii lähe käyntii ku mangneeton takaa tulee välillä vähä savua että oliskohan stefa menny? meneekö stefat paskaks jos seisoo kauan?
no hommaa bensahana koska sul menee kaasari täytee bensaa koko aja ja ajan myötä voipi mennä tukkoon, sen takiahan Pv:ssä ja mankeissa ym. on se bensahana.
Niin ja voipi olla että on magneeton puoleine stefa menny. Itelki meni aikoinaa, kulki kyl mut savutti nii maan perkeleesti ja ei kulkenu pahemmi... Eli ei sinänsä pitäs haitata käynnistämiseen..
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
KarsTa
Maekine kirjoitti:Eikö menny aika tarkalleen veikkaus kohdalleen
Jaksaako se kiihtyä noilla sun välityksillä? Onko pitkät vaihtovälit vaihteilla? Keuliiko yhtään kaasausta muilla kun ykkösellä?
Lähtöö kun täi tervasta, ei kyllä keuli muutaku kytkinpommilla ja vinguttaa saa kolmosella enemmän ku laki sallii jotta jaksaa kiskua nelosen päälle
_Dr. Sykerö_
pv kansi.png
En nyt oikein tiedä onko tämäkään oikea topikki tämän kysymiseen, mutta yritetään.
Eli ostin nuita PV:n kansia läjän ja olihan niitä avarreltu yms. mutta yksi ei oikein mulle auennu. Eli minkä takia on tehty tämmönen.
Vanhanmallin kansi, eli tulppa vinossa ja nimenomaan sen suuntaisesti tehty tuommonen ihmeellinen "monttu". Ymmärrän jotenkuten squishit ym. palotilan muokkaukset, mutta tämän voisi joku pro-virittäjä selventää...
Edit: Ei kun...nyt tulikin mieleen että minkäsmallinen se PV:n pallotila on muokkaamattomana. Oliks niissä jo vakiona tämä kyseinen monttu, ainakin vanhassa mallissa?
Piru, kun noista omistakaan kansista tiedä mikä on "neitsyt" ja mikä muokattu.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimenen kerta toden sanoo!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista