Gilera RCR/SMT

Kullinluikaus
Liittynyt:
7.5.2018 21:26
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Kullinluikaus » 7.5.2018 22:59

Malagutisti kirjoitti:Toimii tuokin, mutta vakio ja jäykemmät jouset riittää varmasti. Muistat vaan liottaa levyjä öljyssä vuorokauden ennen asennusta. Varmaankin sarjan mukana olevat jouset ovat jäykkyydeltään muita aftermarketjousia vastaavat, eli tuntumassa ei ole eroa.



Juu kiitosta!
parasiitti
Liittynyt:
14.8.2005 20:02
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut parasiitti » 22.5.2018 15:06

Laitan tännekin kyssärin, eli sopiiko kaikki ducatin cdi-boxit kaikkiin mopoihin, jossa ducatin sähköt? Toisin sanoen sopiiko minarelli am6 cdi-boxi rabasan koneeseen (gilera smt). Pitäisi saada tutun -11 Gilera smt kulkemaan alle 55. Nyt gepsiin tasan 60 kmh. Todnäk muuten vakio, mutta alkukäyrän kuri pois/avarrettu ja isompaa suutinta.
Eli sopiike seuraava boxi?

"CDI-puola ”Ducati” rajoitettu 8000,Tarvike, MotoForce,Minarelli Am6"

http://www.purkuosat24.fi/mopojen-uudet ... tyspuolat/

edit. Sainkin toisessa ketjussa vastauksen että sopii kyllä.
2-t
Pyörä:
Gilera SMT Racing -12
Liittynyt:
14.10.2015 11:34
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut 2-t » 15.6.2018 0:34

Miten onnistuu Gilera SMT Racingissa takajarrun ilmaus? Tuli yritettyä jollain netistä löytyneellä keinolla mutta nyt takajarru ei ota enää yhtään, menee heti pohjaan. Netistä tuntui löytyvän kymmeniä eri taktiikoita, mikä olisi toimivin?
Tällänenjäbä
Pyörä:
Aprilli pila RX 50 -13
Liittynyt:
14.8.2016 21:56
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Tällänenjäbä » 15.6.2018 12:30

pumppailee poljinta, painaa pohjaan, avaa nipan pariksi sekunniksi, sulkee nipan, päästää polkimen, repeat

Ja muistaa lisäillä nesteitä ettei hörpi säiliön kautta ilmaa.
Sumutin
Liittynyt:
4.7.2018 12:23
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Sumutin » 4.7.2018 12:25

Kellään kokemuksia Smt 2018-vuosimallista?
Tällänenjäbä
Pyörä:
Aprilli pila RX 50 -13
Liittynyt:
14.8.2016 21:56
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Tällänenjäbä » 4.7.2018 14:18

Perus derbi mutta euro 4 päästöillä ja helvetin rumalla ulkoasulla.
Topi2004
Liittynyt:
25.4.2018 17:14
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Topi2004 » 22.7.2018 23:40

Hei
Kommentoin vanhaan keskusteluun mutta mitkä olisi hyvät välit nyt siis 12/65 gilera rcr (05) kun pitäisi saada vähä vähemmän kulkemaan.Viriä/kuristusten poistoa on mm.100 suutin,powerfilter,turbokitin änkkä,tyhjennetty vakioputki.Millä väleillä sais kulkemaan vähä alle 65 koska nyt menee yli..Ei varmaan auta paljoa vaikka löisi vakio änkän kiinni..Mites 11/65 välit??? :|
vantic
Liittynyt:
5.7.2017 11:22
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut vantic » 23.7.2018 11:16

Topi2004 kirjoitti:Hei
Kommentoin vanhaan keskusteluun mutta mitkä olisi hyvät välit nyt siis 12/65 gilera rcr (05) kun pitäisi saada vähä vähemmän kulkemaan.Viriä/kuristusten poistoa on mm.100 suutin,powerfilter,turbokitin änkkä,tyhjennetty vakioputki.Millä väleillä sais kulkemaan vähä alle 65 koska nyt menee yli..Ei varmaan auta paljoa vaikka löisi vakio änkän kiinni..Mites 11/65 välit??? :|

Jos nyt kulkee 70, ni 11/65 kulkis noin 65
NuuskisFIN
Liittynyt:
2.10.2018 0:41
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut NuuskisFIN » 2.10.2018 8:40

Onko gilera rcr 09 rajoitettu cdi boksi?
gilsuu
Pyörä:
Nykyinen: Lolvo V70, Exät: Gilera SMT 2010 "Tiina" ja CPI SM 2007
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
31.10.2016 15:04
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilsuu » 2.10.2018 11:05

NuuskisFIN kirjoitti:Onko gilera rcr 09 rajoitettu cdi boksi?


Jos vihreä maajohto niin ei, jos musta tai sinine niin kyllä
Melkein keulii, mutta ainakin kukkuu - https://www.youtube.com/channel/UC_S7K7 ... OvCg1Dqfpg
NuuskisFIN
Liittynyt:
2.10.2018 0:41
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut NuuskisFIN » 3.10.2018 8:25

[url][/url]
gilsuu kirjoitti:
NuuskisFIN kirjoitti:Onko gilera rcr 09 rajoitettu cdi boksi?


Jos vihreä maajohto niin ei, jos musta tai sinine niin kyllä


Mikä niistä johdoista on maajohto, sori en tiiä näistä jutuista paljoo (:
Ja jos ostan siihen rajottamattoman niin onko se ducati?
Tiiän et tää on varmaa väärä osio kysyy tätä mut minkä kokonen suutin ois hyvä jos otan reikälevyn pois ja poraan vähän kurii putkessa?
https://imgur.com/a/Gy3LTYs
Tuossa vielä kuva siitä cdi:stä
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 3.10.2018 10:03

Maajohto on tuo kiinteä, joka ei siis mene mihinkään liittimeen. Tuo on vihreä, eli ns. Rajoittamaton, ja on ducati.

Suuttimen koko on täysi mysteeri riippuen siitä paljonko porailet. Ehkä 80-85-90. Kannattanee joku sarja hommailla.
NuuskisFIN
Liittynyt:
2.10.2018 0:41
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut NuuskisFIN » 3.10.2018 11:07

Okei, kovasti se kyllä siltä tuntuu että oisi rajoitettu tuo cdi, ykkösvaihteella käytännössä jo kävelyvauhdilla kierrokset ei enää nouse ja tuntuu ettei kaasun lisääminen/laskeminen vaikuta noihin kierroksiin ja kakkos ja kolmos vaihteellakin tuntuu että kierrokset menee maximiin tosi nopeeati kuutosvaihteellakin tuntuu että alamäessä rajoittaa menoa
Ajattelin ostaa 80-82-84-86 toivottavasti noista löytyy
Ja sellanen kyssäri vielä että onkos toussa 09 rcr:ässä 5mm 6mm ne suuttimet?
VSMotots
Liittynyt:
24.1.2019 2:17
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut VSMotots » 24.1.2019 2:24

Olisko mitään kauppaa tai nettisivua esim moposport josta saisin gilera smt 2012 koropalan ku semmosen mielelläni haluaisin?
Tällänenjäbä
Pyörä:
Aprilli pila RX 50 -13
Liittynyt:
14.8.2016 21:56
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Tällänenjäbä » 24.1.2019 8:25

https://www.moposport.fi/korotuspala-is ... erbi-senda

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista