DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

aleksi98
Liittynyt:
17.4.2013 20:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut aleksi98 » 8.5.2013 19:07

Mopo lähtee ryyppy päällä käyntiin mutta kun kaasuttaa se sammuu? mikä pitää tehä että toimis? :( kannattaisko kaasari putsata voiko joku laittaa neuvoja miten kaasari puhdistetaan? :D
detsi08-
Liittynyt:
9.5.2013 17:31
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut detsi08- » 9.5.2013 18:09

Kertokaas joku miten mun kannattais virittää mun DT:n ´08 että se menis päälle 80km/h :D
aleksi98
Liittynyt:
17.4.2013 20:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut aleksi98 » 9.5.2013 22:02

täällä kysellään huolloista ja ongelmista ei virityksistä :D
vänkki
Liittynyt:
6.5.2013 17:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut vänkki » 11.5.2013 4:01

mikä on kun ei saa kipinää tulppa vaihettu ja tulpan hattu katottu nyt tarvittais apua :/
Krizuh
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
18.10.2012 22:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Krizuh » 11.5.2013 12:49

Elikkä löysin kaksi irrallista johtoa, väriltään kelta-valkoinen ja sininen, mitäs nämä tekee? Luulisin niiden paikan olevan tuossa kaasarin lähellä olevasaa jutussa, siinä on sellanen valkonen mötikkä josta lähtee myös johto kaasariin, pitäisi vain tietää noiden johtojen käyttötarkoitus
jermul1=)
Pyörä:
Yamaha IT 250, Yamaha DT 50r
Liittynyt:
24.10.2011 13:00
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut jermul1=) » 11.5.2013 13:02

Mikä on ku dt röpöttää lämpimänäkin? Alkanu vähitellen mennä raskaammaksi tuo käynti keulintareenien aikana ja nyt pitää koittaa nostaa monta kertaa ennenko loppuu röpötys.. muuten kiihtyy normaalisti mut aina nostelusarjojen ekat se röpöttää vaikka lämpimällä koneella nosteliski. Suuttimesta en usko johtuvan ku vaihtanu pienemmäks
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 11.5.2013 13:51

Ite oon huomannu saman ja huuatan aina vähän kytkin pohjassa ennen kuin rupeen nostelee ni sit toimii aika puhtaasti
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 11.5.2013 14:11

Sammuuko teillä mopo jos vedätte endoa? Itellä muuten pelaa hyvin ja tyhjäkäynti on hyvä ja kaikki mutta kun kelaa hyvät vauhdit ja kytkin pohjaan sekä päästää kaasun. Sitte siitä lähtee endoa vetämään niin yleensä sammuu heti jos vetää yhtään pidempään. Joskus tätä ominaisuutta ei oo ollu mutta nyt taas on alkanu tekeen tota. Ois kiva tietää onko muilla samoin?
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
ArdeCH
Pyörä:
YZ 250 -07
Liittynyt:
26.6.2007 20:15
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ArdeCH » 11.5.2013 14:31

2007 Yamppaan koneremontti menossa.
3 Prikkaa ehtiskelee paikkaa vaihelaatikosta. 2 pientä ja 1 n.samankokoinen isommalla sisähalkasialla. Mihin ihmeessä tuo isompi menee? 1 pieni menee vaiherummun pohjaan.
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 11.5.2013 15:01

Yksi iso prikka vetoakselin päälle ja alle. 1 prikka vaihderummun päälle. 1 pieni prikka vaihdeakselin alle ja päälle.

Noin minä kasasin ja toimii.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
Krizuh
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
18.10.2012 22:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Krizuh » 12.5.2013 18:04

Krizuh kirjoitti:Elikkä löysin kaksi irrallista johtoa, väriltään kelta-valkoinen ja sininen, mitäs nämä tekee? Luulisin niiden paikan olevan tuossa kaasarin lähellä olevasaa jutussa, siinä on sellanen valkonen mötikkä josta lähtee myös johto kaasariin, pitäisi vain tietää noiden johtojen käyttötarkoitus

Ilmeisesti kuuluvat solenoidiin (tms) eli voivat kaiketi olla irti? Kävi niin noiden johtojen kanssa kun irti olivat että sininen johto osui tuohon johonkin kohtaan ja kipinähän siitä lennähti, siitä johtuen mittari pimeni eikä tule mitänä ku kääntää virrat päälle, kun polkasen siinä vilkkuu jotain ja lähtee pois, paloiko tuossa sulake vai jotain muuta?
Miquu-
Pyörä:
Yamaha DT
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
6.4.2013 21:06
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miquu- » 12.5.2013 22:59

Mikähän on vikana kun ajeltiin kavereitten kaa mettässä tänään ja yhtäkkiä mopo vaan sammui eikä lähtenyt enää käyntiin, mäkistarttiakin yritin mutta booaa sammuksiin...tulpan vaihdoin juuri - siitä vika ei johtunut. Mikähän on? Kiitos jo etukäteen :)
Miquu-
Pyörä:
Yamaha DT
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
6.4.2013 21:06
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miquu- » 13.5.2013 10:43

IceTrollKing kirjoitti:Tuleeko kipinää?


Tulee
Krizuh
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
18.10.2012 22:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Krizuh » 13.5.2013 15:22

Elikkä tuossa noi stefat alkaa olemaan vaihtokunossa niin kysymys kuuluukin että pitääkö stefojen vaihdon yhteydessä vaihtaa etuhaarukan öljyt? ja jos pitää niin onko tämä sopivaa http://www.mc-scatter.com/moottoripyori ... -9312.html öljyä siihen hommaan?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista