sanjuro2: Ohjeita koneen purkamiseksi ja kasaamiseksi löytyy vaikka tuolta.
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2063,d.bGQHankintalistalle tiiviste ja stefasarja, laakerit, mäntä renkaineen.
Tarkan osalistan saa vasta kun kone on purettu, riittääkö sylinterille pelkkä hoonaus, missä kunnosa kampiakseli on, onko kiertokangen alapään laakerissa välystä, jos on niin vaihtaisin uuden kampuran veiveineen kun hinta taitaa olla sama kuin uudella veivilä ja vaihtotyöllä koneistamossa ? Missä kunnossa kytkinlevyt on, onko vaihteiston rattaissa kulumaa.
Jos kytkinkello on kulunut "vetopuolelta" koloille niin viilaa sileäksi, säästyy rahaa ja varmistetaan kytkimen moitteeton toiminta.
Muista puhtaus eli pese kone huolellisesti ennen kuin alat purkamaan. Kasaamisen aikana öljyä osat ennen asennusta.
Ropsu99: XPS:ssä kaasarin saa helpoimmin esiin ja pois irrottamalla penkin ja tankin tai jos paisari on pois niin tätä kautta myös.
XP7 saattaa olla hieman erilainen, en ole tutkinut kun ainoo sellainen täälläpäin on liikkeen ikkunassa